Ultima OrĂ
Top Ştiri
Curs Valutar
Convertor valutar, Curs BNM la 22.05.2012
1 Leu
1 Euro
15.1702
1 USD
11.8810
1 RON
3.4142
1 Rubla
0.3808

Intalnire cu absolventi cu final tragic. Un barbat a adormit pe carosabil si a fost accidentat mortal


11:40, 5 Februarie 2012
, PRO TV

Trimite unui prieten Mareste Fontul Trimite unui prieten Trimite unui prieten Trimite unui prieten
Un barbat adormit pe carosabil a murit strivit de o masina. S-a intamplat noaptea trecuta in satul Leuseni din raionul Hancesti.

 

Potrivit politiei, barbatul in varsta de 43 de ani se intorcea baut de la o intalnire cu absolventii, a cazut in mijlocul drumului si a adormit. Soferul unui automobil de marca Fiat, in varsta de 19 ani, nu l-a vazut si a trecut peste el. Victima a murit pe loc.

 

Cazul este cercetat de politie. Daca va fi gasit vinovat, soferul risca pana la 5 ani de detentie.

Alte ştiri despre: accident, Hancesti, pieton,
Link scurt:



Publicitate




Opiniile exprimate pe acest site nu coincid neapărat cu opinia Pro TV Chişinău. Utilizatorii sunt responsabili pentru propriile comentarii. Administraţia site-lui nu cenzurează mesajele, dar va scoate comentariile care conţin cuvinte obscene.

11:58, 5 Februarie 2012

ds (de ruslan)

cu si de gasit vinovat soferul ? ca o "animala " so imbatat si o adormit pe drum ? mai putsin o trebuit sa bee .. iaka p/t asha oameni mults oameni normali stau dupa gratii

12:19, 5 Februarie 2012

50 di grami (de mnm)

Iaca unde te duce paharu

12:27, 5 Februarie 2012

не умеешь не пей (de 902)

жутко такое читать.Не умеешь пить не пей а если хочешь бухать жри дома.Не спите на обочине

13:01, 5 Februarie 2012

ds (de ruslan)

cu si de gasit vinovat soferul ? ca o "animala " so imbatat si o adormit pe drum ? mai putsin o trebuit sa bee .. iaka p/t asha oameni mults oameni normali stau dupa gratii

Subiectul mesajului: (de DE)

Ashai la Moldova unul bea si altul raspunde. Daca ar fi murit de frig cine raspundea? Sarmanul baeat nu destul ca este traumat psihologic pe viata dar si vinovat il vor gasi....PFFFF

13:15, 5 Februarie 2012

mine (de eu)

Poate a cazut acolo in mijlocul drumului si...a adormi,ori a inghetat de frig,dar soferul...ce sa-i faci a avut nenorocul sa mearga la aceasta ora pe acolo. dumnezeu sa-l ierte,dar totus,oameni buni!,paza buna trece primejdia rea. Nu mai buhariti atita ca va distrujeti viata.Chiar nu se poate de controlat pe sine insusi,ca nu sintem animale.

13:20, 5 Februarie 2012

dasd (de dasdasd)

inka 50 di gr si gata ))

13:27, 5 Februarie 2012

50 di grami (de mnm)

Iaca unde te duce paharu

Subiectul mesajului: (de de colisa )

eu cred ca dacail vedea pustiul de 19 .. nul vedea altul ... lasati copilul in libertate si in acest caz nu invinuiti pe acest ramas in viata da pe cel mort

13:34, 5 Februarie 2012

da (de nef)

daca se dovedeshte ca dormea pe drum, beat... nu tre de pedepsit shoferul.. dar tre de facut investigatii ... posibil shoferul era beat si dupa ce a calcat omul a zis ca ala zacea pe drum...

13:35, 5 Februarie 2012

x (de victor)

sa stiti ca Ruslan are dreptate. nu trebuie de baut ca boii!!!

13:37, 5 Februarie 2012

......... (de Igor)

Da ma urcat beat la volan da nu ciar asa..... Macara nu merg cu viteza...........

14:31, 5 Februarie 2012

ds (de ruslan)

cu si de gasit vinovat soferul ? ca o "animala " so imbatat si o adormit pe drum ? mai putsin o trebuit sa bee .. iaka p/t asha oameni mults oameni normali stau dupa gratii

Subiectul mesajului: (de eu)

soferu la palit si odat bani politiei si putia sa zica ca ei so aruncat sub masina, politie LEVAIA de la hincesti.

14:35, 5 Februarie 2012

aha (de aha)

da, soferul nu este vinovat... peste tot in europa, persoanele ce umbla noaptea pe drum, atunci sunt imbracati cu haine ce ii marcheaza... dar la noi nu avem lumini pestrazi si plus el era beat, plus nici haine coerspunzatoare precis nu avea!!! Baiatul nu e vinovat, cred ca toti ar trebui sa ii tinem apararea!!! Oricine putea fi in locul nostru!!!

14:48, 5 Februarie 2012

ds (de ruslan)

cu si de gasit vinovat soferul ? ca o "animala " so imbatat si o adormit pe drum ? mai putsin o trebuit sa bee .. iaka p/t asha oameni mults oameni normali stau dupa gratii

Subiectul mesajului: (de Iulian)

bine zis, unul bea pana cade, altu nevinovat trebuie toata viata sa se gandeasca la faptul ca o trecut peste o animala care nu stie limita la bautura! p.s nu stii sa servesti cu norma.. acasa stai!

15:17, 5 Februarie 2012

ds (de ruslan)

cu si de gasit vinovat soferul ? ca o "animala " so imbatat si o adormit pe drum ? mai putsin o trebuit sa bee .. iaka p/t asha oameni mults oameni normali stau dupa gratii

gheorghe (de mesaj)

Mesajul tau: apu iaka ce cultura au moldovenii. . . Daka era un om normal nu dormea pe drum. Daka dormea akolo e klar ca asta nui prima data cind doarme pe drum. Iar sarmanu baiat are de suportat consecintele . . .

15:23, 5 Februarie 2012

acest (de irina)

victima era de vrio 3 ani vaduv, si acum au ramas 3 copii orfani, absolut fara nimeni, doamne fereste

16:47, 5 Februarie 2012

da (de nef)

daca se dovedeshte ca dormea pe drum, beat... nu tre de pedepsit shoferul.. dar tre de facut investigatii ... posibil shoferul era beat si dupa ce a calcat omul a zis ca ala zacea pe drum...

sa (de de..)

eram mai multi la ora respectiva pe drum,aici in sat...a fost vazut...chiar daka acest baiat nui de aici...s-a intimplat o tragedie...

18:15, 5 Februarie 2012

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

Vinovati si acei cu care el o baut, s-o dus pe'acasa si s-o bag... picioru.. Daca hu-l calca masina murea ìngetat, si-i tot acolo...

19:50, 5 Februarie 2012

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

Vinovati si acei cu care el o baut, s-o dus pe'acasa si s-o bag... picioru.. Daca hu-l calca masina murea ìngetat, si-i tot acolo...

de ... (de sa)

el nu a murit pe loc,cum scrie aici "mortal" ,a murit in timp ce era in masina spre spital,si nu are 43 de ani...are mult mai mult

20:03, 5 Februarie 2012

www (de de net)

nu era soferul beat............ si nu cred ca e vinovat...... ptr cineva care se imbata si nu stie cei cu el si adoarme pe drumuri trebuie sa rasp persoane normale si nevinovate....

21:13, 5 Februarie 2012

www (de de net)

nu era soferul beat............ si nu cred ca e vinovat...... ptr cineva care se imbata si nu stie cei cu el si adoarme pe drumuri trebuie sa rasp persoane normale si nevinovate....

renata (de e vinovat soferul)

trebuie prima de vazut cum mergea soferul.si daca esti sofer trebuie sa vezi obstacolele in fata ta,nu sa dormi la volan.totul ii alb de ninsoare si chiar ceva negru in fata ta nu/l vezi.cred ca era cu o fetita alaturi si vroia sa/i arate ce poate.mai atent la volan.

00:21, 6 Februarie 2012

ds (de ruslan)

cu si de gasit vinovat soferul ? ca o "animala " so imbatat si o adormit pe drum ? mai putsin o trebuit sa bee .. iaka p/t asha oameni mults oameni normali stau dupa gratii

ss (de mm)

persoana in virsta o fost calcata pe picioare si o ppersoana nu poate sa moara cind e calcat pe picioare ....... vrem adevaru ...--- shi adevaru il vom scoate afara .......imi pare rau pt omul in virsta condoaleante la familie ......da soferul nare nicio vina .........

00:57, 6 Februarie 2012

www (de de net)

nu era soferul beat............ si nu cred ca e vinovat...... ptr cineva care se imbata si nu stie cei cu el si adoarme pe drumuri trebuie sa rasp persoane normale si nevinovate....

Subiectul mesajului: (de de italia)

oameni buni, vremurile is grele, stati cu mintea treaza, tare treaza...., vreti si sa beti si sa traiti, nu exista...

01:03, 6 Februarie 2012

ds (de ruslan)

cu si de gasit vinovat soferul ? ca o "animala " so imbatat si o adormit pe drum ? mai putsin o trebuit sa bee .. iaka p/t asha oameni mults oameni normali stau dupa gratii

da (de disantura)

parerea mea e ca soferul cind conduce automobilul trebue sa se uite la drum ,dar sa nu mearga la auto pilot,pe drum poate fi orisice.

01:59, 6 Februarie 2012

sa (de de..)

eram mai multi la ora respectiva pe drum,aici in sat...a fost vazut...chiar daka acest baiat nui de aici...s-a intimplat o tragedie...

Subiectul mesajului: (de sms)

ai zis ca erati mai multi care ati vazut trebuie de facut cercetari inseamna ca sint marori

08:12, 6 Februarie 2012

aha (de aha)

da, soferul nu este vinovat... peste tot in europa, persoanele ce umbla noaptea pe drum, atunci sunt imbracati cu haine ce ii marcheaza... dar la noi nu avem lumini pestrazi si plus el era beat, plus nici haine coerspunzatoare precis nu avea!!! Baiatul nu e vinovat, cred ca toti ar trebui sa ii tinem apararea!!! Oricine putea fi in locul nostru!!!

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

oricum avea sa moara inghetat daca a adormit beat in mijlocul drumului . dimineata aveau sal gaseasca bocna gheata . datii drumul baiatului

09:40, 6 Februarie 2012

da (de nef)

daca se dovedeshte ca dormea pe drum, beat... nu tre de pedepsit shoferul.. dar tre de facut investigatii ... posibil shoferul era beat si dupa ce a calcat omul a zis ca ala zacea pe drum...

rrr (de Stella)

Daca ar fi fost soferul beat, politia ar fi sesizat deodata acest lucru. S-apoi dupa felul in care cadavrul e strivit iti dai seama ca el statea intins pe sosea. Nu bagati in panica bietul baiat

10:13, 6 Februarie 2012

ambii sunt vinoveti (de Lily)

omul e vinovat, desigur, k a baut, dar soferul trebuia sa se uite pe unde merge. Nu inteleg cum poti sa nu vezi un om intins pe drum, doar nu e mic k un soarece...

11:40, 6 Februarie 2012

Betivani Moldoveni (de SB)

Soferul nu e vinovat; Betivii trebuie izolati, Politia ar trebui sa investigheze cazul in favoarea soferului,

12:28, 6 Februarie 2012

ambii sunt vinoveti (de Lily)

omul e vinovat, desigur, k a baut, dar soferul trebuia sa se uite pe unde merge. Nu inteleg cum poti sa nu vezi un om intins pe drum, doar nu e mic k un soarece...

masina (de interesant)

poate omul nici nu prea bea... asa sa intimplat, dar de ce nu au filmat masina. dupa cum e botita se poate aflace sa intimplat, la kalkat sau la lovit

12:34, 6 Februarie 2012

pentru prosti (de ilie)

Numai in tara noastra poti auzi asa porcarii,...soferul ce trebue sa verifice drumul si apoi sa mearga?,.....betivii trebue toti omoriti,...

14:16, 6 Februarie 2012

rrr (de Stella)

Daca ar fi fost soferul beat, politia ar fi sesizat deodata acest lucru. S-apoi dupa felul in care cadavrul e strivit iti dai seama ca el statea intins pe sosea. Nu bagati in panica bietul baiat

soferul nui vinovat el ce bee (de ion)

da pace la baet ca el nui vinovat cu nimik ce l sa culcat in trum....cautativa de treaba...........

15:38, 6 Februarie 2012

soferul nui vinovat el ce bee (de ion)

da pace la baet ca el nui vinovat cu nimik ce l sa culcat in trum....cautativa de treaba...........

mmmmmmm (de natalia)

soferul nui vinovat.......mai putin sa bee principalul ca sia vazut colegii de clasa..........????? ??????

15:58, 6 Februarie 2012

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

Cind citeam, mi s-a parut ca e o maisna de marca Filat

16:02, 6 Februarie 2012

ambii sunt vinoveti (de Lily)

omul e vinovat, desigur, k a baut, dar soferul trebuia sa se uite pe unde merge. Nu inteleg cum poti sa nu vezi un om intins pe drum, doar nu e mic k un soarece...

Subiectul mesajului: (de nu ai dreptate)

Acum e ghetus si nu frinezi asa de usor si repede

16:32, 6 Februarie 2012

ambii sunt vinoveti (de Lily)

omul e vinovat, desigur, k a baut, dar soferul trebuia sa se uite pe unde merge. Nu inteleg cum poti sa nu vezi un om intins pe drum, doar nu e mic k un soarece...

ca (de cz)

om bun in primul rind soferul cobora la vale,,,nu a putut sa frineze pentru ca era drumul plin cu zapada

17:10, 6 Februarie 2012

ds (de ady)

nu zi ashia ,pakatul cind napusteste nu bate la usha,ashia ca dumnezeu sa-l ierte pe om,shi daca va dovedi ca cu adevarat nu-i vinovat soferul,va fi totul in ordine,Legea este lege shi trebuie de respectat,dar omului datzii pace sa se odihneasca in pace........daca a fost la intilnirea cu absolventii ,inseamna ca a avut tot dreptul sa cinsteasca ,intr-adevar este unica sarbatoare,unde potzi sa-tzi aduci aminte de anii de scoala.....(fara comm va rog....)))

18:44, 6 Februarie 2012

gheorghe (de mesaj)

Mesajul tau: apu iaka ce cultura au moldovenii. . . Daka era un om normal nu dormea pe drum. Daka dormea akolo e klar ca asta nui prima data cind doarme pe drum. Iar sarmanu baiat are de suportat consecintele . . .

accident (de valera)

apu iau ce cultura ai matale d-nu gheorghe-te iai de cultura MOLDOVENILOR-daca un om vai de el a baut si a implicat un baiat de 19 ani in accident nu inseamna ca moldovenii nu au cultura-iar in ceia ce priveste soarta baiatului o va arata cercetarile pentru ca nu este atit de clar cum s-a produs accidentul---------- ---INSA EU SUNT PENTRU LIBERTATEA BAIATULUI

18:49, 6 Februarie 2012

Subiectul mesajului: (de ion boesu)

cit de orb poti sa fii sa nu vezi negru pe alb, si pietonul nu a adormit pe marginia carosabilului, soferul trebuia sa fie mai atent

19:24, 6 Februarie 2012

tragedie (de abc)

era un om sarac, care avea 3 copii mici in intretinere si ii creste cum putea, dupa ce ramase vaduv si nu conteaza ca era beat sau nu...soferul trebuia sa fie atent pentru ca toti stiu intersectiile in Leuseni destul de bine si stiu cat de periculoase pot fi... e pacat ca au ramas copiii fara parinti, si fara vreo speranta pentru viitor

21:45, 6 Februarie 2012

! (de ......)

Sa va fie rushine ca-l numiti animala,ca totii betiivii trebuie omoriti....Ce tot indrugati atita?!E unchiul sotului meu,intr-o oarecare masura mi-e ruda...Incetati si nu mai comentati atita,lasati-l sa se odihneasca in pace,caci nu voi ati fost la fata lokului,nu voi ati vazut cum zacea jos insingerat si tot nu voi stiti de unde venea acel tinar si cite ,,gagici,,avea el in masina si cum ii ruga pe medici ,,hai poate faceti ceva,salvati-l ca sunteti medici''....Atit de distrat si atit de ,,okupat'' a fost ,,bietul '' de el ca nici nu a avut cind sa se uite la drum...Daca va fi gasit vinovat,sa raspunda.....

22:48, 6 Februarie 2012

! (de ......)

Sa va fie rushine ca-l numiti animala,ca totii betiivii trebuie omoriti....Ce tot indrugati atita?!E unchiul sotului meu,intr-o oarecare masura mi-e ruda...Incetati si nu mai comentati atita,lasati-l sa se odihneasca in pace,caci nu voi ati fost la fata lokului,nu voi ati vazut cum zacea jos insingerat si tot nu voi stiti de unde venea acel tinar si cite ,,gagici,,avea el in masina si cum ii ruga pe medici ,,hai poate faceti ceva,salvati-l ca sunteti medici''....Atit de distrat si atit de ,,okupat'' a fost ,,bietul '' de el ca nici nu a avut cind sa se uite la drum...Daca va fi gasit vinovat,sa raspunda.....

Subiectul mesajului: (de Numele tau:....)

Mesajul tau: eu va inteleg durerea (condoleantse) dar intrati si in situatia baiatului! la orcine i se putea intimpla asa ceva sa fii cit de atent nu ai fi dar in asa circumstantse in care sa produs accidentul nu puteai sal omitsi!! pedeapsa lui si asa va ramine in mintea lui, nu se va putea desparti niciodata de imaginile sokante!!

16:33, 7 Februarie 2012

aha (de aha)

da, soferul nu este vinovat... peste tot in europa, persoanele ce umbla noaptea pe drum, atunci sunt imbracati cu haine ce ii marcheaza... dar la noi nu avem lumini pestrazi si plus el era beat, plus nici haine coerspunzatoare precis nu avea!!! Baiatul nu e vinovat, cred ca toti ar trebui sa ii tinem apararea!!! Oricine putea fi in locul nostru!!!

.... (de ion deliu)

bine zis si mai ales ca baiatul nu bea de lok caci e un ft bun prieten deal meu si este un baiat ft cuminte

17:04, 7 Februarie 2012

.... (de ion deliu)

bine zis si mai ales ca baiatul nu bea de lok caci e un ft bun prieten deal meu si este un baiat ft cuminte

bvcx (de robhinio)

Terminatio cu tootii siii nu mai discutati in traiurea ceva fi va fi codoleana familei care sufera acuma de aceasta tragedie SI nu invinovetiti pe nimeni . M ulti zic ca soferul e vinovat unii zic bsarbatul cela asaca nimeni nu stim nimika

20:07, 7 Februarie 2012

ds (de ruslan)

cu si de gasit vinovat soferul ? ca o "animala " so imbatat si o adormit pe drum ? mai putsin o trebuit sa bee .. iaka p/t asha oameni mults oameni normali stau dupa gratii

rd (de RD)

Asha-i la Moldova ca tineretul bea pina nici nu stiu cum ii keama...si mai ales in Leuseni,Dancu si..... toate satele....Sa fi fost si zece oameni unul linga altul in mijlocul drumului ca nu-i vedea.....da sarmanul barbat i-au ramas trei copii pe drumuri,sotia decedata si ea....acestea cui ramin???merg cu permisele cumparate.......stei e acuma unde ii locul!

23:35, 7 Februarie 2012

rd (de RD)

Asha-i la Moldova ca tineretul bea pina nici nu stiu cum ii keama...si mai ales in Leuseni,Dancu si..... toate satele....Sa fi fost si zece oameni unul linga altul in mijlocul drumului ca nu-i vedea.....da sarmanul barbat i-au ramas trei copii pe drumuri,sotia decedata si ea....acestea cui ramin???merg cu permisele cumparate.......stei e acuma unde ii locul!

... (de nu conteaza)

hah...iaca nustiu cine era baut..in primul rind baiatu nu era baut delok.shi in al doilea omul care era pe shosea era un betivan nu era prima data cind s-a imbatat...daca nu stitzi ce sa intimplat mai bn inchidetziva gurile..shi nu mai comentati atit...cred ca cei care erau martori stiu mai bine..shi politia va rezolva..terminati sa trageti concluzii pripite.. p.s aveti grija de voi..nu de altii ce greseli fac..oricine putea fi in locul baiatului.. )

11:05, 8 Februarie 2012

47 vs. 19 (de ac)

Hai sa fim seriosi, toata lumea stie ca in Leușeni s-au intamplat foarte multe accidente mortale si in care era EVIDENT cine este vinovatul, iar politia nu a facut nimic.Nu este an in care sa nu moara minim 2-3 persoane din cauza acestor accidente Au fost ucisi si copii( tot de straini) si acum persoanele vinovate sunt in libertate, ba chiar mai mult, fac prostii si mai mari(de ex: sparg apartamente si cazinouri). Tinerii care vin aici stiu foarte bine intersectiile deoarece nu-s pentru prima data ajunsi in Leuseni( a mai mentionat cineva) si, din pacate, conduc masinile cu o viteza foarte mare, iar intersectia respectiva este cunoscuta ca a fi foarte periculoasa. Si DA, este vinovata si victima care se presupune ca a adormit pe drum( si nu avea 43,ci 47 de ani), dar si soferul care nu s-a asigurat ca drumul este fara obstacole. Sa se faca dreptate, desi nu prea cred, deoarece politia, cred ca a si uitat de acest caz , cum a uitat si de celelalte cazuri asemanatoare. Iar cei care nu sunt in cunostinta de cauza, pastrati-va parerile pt Dvs. O zi buna:)

15:17, 8 Februarie 2012

rd (de RD)

Asha-i la Moldova ca tineretul bea pina nici nu stiu cum ii keama...si mai ales in Leuseni,Dancu si..... toate satele....Sa fi fost si zece oameni unul linga altul in mijlocul drumului ca nu-i vedea.....da sarmanul barbat i-au ramas trei copii pe drumuri,sotia decedata si ea....acestea cui ramin???merg cu permisele cumparate.......stei e acuma unde ii locul!

dreptate (de nu conteaza)

cine ai fi tu dar vb in dodii!! oamini buni baiatul sia facut permisu legitim adika a invatsat nu cum zici tu ka la cumparat in al doilea rind el nu era beat cum indrugi tu!! si el nici o data nu sa urkat la volan servit!! si cei cu vorba asta (sa fi fost zece ca nui vedea) tu nis nu ai idei cred ca cum sa intimplat da vb degeaba!!! acest baiat ea ajutat pe rude cu ce a putut si a facut datoria si pe copii ii va ajuta pe viitor!! sinca una daca nu vatsi suit niciodata la volan mai bine tacetsi din gura!

23:59, 10 Februarie 2012

ds (de ruslan)

cu si de gasit vinovat soferul ? ca o "animala " so imbatat si o adormit pe drum ? mai putsin o trebuit sa bee .. iaka p/t asha oameni mults oameni normali stau dupa gratii

MMM (de (N)(N))

Mesajul tau: shini jinovad daac beu pina nu pot ajiunji akasa

23:33, 11 Februarie 2012

MMM (de (N)(N))

Mesajul tau: shini jinovad daac beu pina nu pot ajiunji akasa

v (de natalia croitoru)

cel care e vinovat o sa rspunda..pacat de copii ca au ramas singuri

 
Conţinut
Fisiere:*