Ultima OrĂ
Top Ştiri
Curs Valutar
Convertor valutar, Curs BNM la 22.05.2012
1 Leu
1 Euro
15.1702
1 USD
11.8810
1 RON
3.4142
1 Rubla
0.3808

Suparat pe drumuri. Va da in judecata Ministerul Transporturilor pentru petrisul de pe drum


20:10, 7 August 2011
, PRO TV

Trimite unui prieten Mareste Fontul Trimite unui prieten Trimite unui prieten Trimite unui prieten
Un barbat din capitala si-a avariat grav masina pe traseul Chisinau-Leuseni dupa ce, spune el, a derapat pe soseaua plina cu prundis. In urma accidentului automobilul de marca Toyota Yaris s-a rasturnat de cateva ori si a ajuns intr-un copac. Din fericire nimeni nu a avut de suferit.

 

Sergiu Munteanu spune ca se intorcea astazi dimineata in jurul orei 4 din Romania, unde isi petrecuse vacanta impreuna cu familia. La kilometrul 40 pe soseaua Chisinau-Leuseni, acesta sustine ca automobilul a alunecat de pe carosabil din cauza pietrisului.


Barbatul recunoaste ca circula cu viteza de circa 90 de kilometri pe ora. De asemenea, el spune ca a vazut indicatorul “lucrari de reparatie” si cel de limitare a vitezei. Desi spune ca a franat de doua ori, din cauza pietrisului, masina a derapat si a ajuns in padure, unde s-a oprit intr-un copac.


Soferul spune ca masina nu este asigurata, dar ca va ataca in judecata Ministerul Transporturilor.


Cazul este investigat de catre politia rutiera de la Straseni, care a ajuns azi dimineata la fata locului. Ministrul Transporturilor nu a fost astazi de gasit pentru a comenta situatia. Potrivit drumarilor, aceasta tehnologie de presarare a prundisului deasupra unui strat de smoala este folosita pentru a opri eroziunea drumurilor si a acoperi fisurile.

Alte ştiri despre: accident, drumuri, judecata,
Link scurt:



Publicitate




Opiniile exprimate pe acest site nu coincid neapărat cu opinia Pro TV Chişinău. Utilizatorii sunt responsabili pentru propriile comentarii. Administraţia site-lui nu cenzurează mesajele, dar va scoate comentariile care conţin cuvinte obscene.

22:03, 7 August 2011

da (de de acord)

dar pentru parbrizurile sparte si vopsirea caroseriilor afectate de acelasi prundis cine va raspunde. dupa paritia unui precedent cred ca vor mai urma actiuni in judecata...

22:04, 7 August 2011

Subiectul mesajului: (de imi pare rau)

unde ma sa mergi in MD cu 90km/ora?

22:11, 7 August 2011

vrea sa dea in judecata (de xyz)

stau indicatoarele rutiere de avertizare ca se fac reparatii de drum si deja trebuia de redus viteza, dar dinsul a ignorat avertizarile si a mers cu viteza excesiva. dupa ce a patit-o, cauta vinovatul...

22:20, 7 August 2011

... (de ...)

mergi mai incet

22:21, 7 August 2011

... (de ...)

vina la noi la rezina si ai si vezi si drumuri daca pi aselea nu poti merge

22:48, 7 August 2011

Subiectul mesajului: (de ....)

Sa stiti ca sunt dobitoci cu litera mare acestia de la Ministerul Transporturilor. Prin asa metoda ne saracesc cu totul de fonduri banesti alocate pentru reparatia drumurilor, furind de ziua mare. Si noi toti achitam impozitele pentru drumuri si asa ne este indeferent de ce facem!!! Problema cu presuratul prundisului persista si pe traseul Chisinau-Anenii-Noi. Nu stiu care este folosul de la aceasta dar drumurile cum au fost aiurea asa si au ramas. Si cel mai interesant este faptul ca in fiecare an pe aseias portiune de drum si se presoara prundisul. Eu as vrea sa-i multumesc Ministrului Transportului pentru atitudinea sa fata de lucrurile sus-mentionate si am fi cadonat o masina incarcata cu prundis descarcata la poarta din fata casei Dumealui.

22:50, 7 August 2011

vrea sa dea in judecata (de xyz)

stau indicatoarele rutiere de avertizare ca se fac reparatii de drum si deja trebuia de redus viteza, dar dinsul a ignorat avertizarile si a mers cu viteza excesiva. dupa ce a patit-o, cauta vinovatul...

va pierde judecata (de Gicu)

Domnul în cauză va pierde judecata ... şi mai poate încasa şi o amendă că a ignorat indicatorul pentru a limita viteza ...

22:50, 7 August 2011

vrea sa dea in judecata (de xyz)

stau indicatoarele rutiere de avertizare ca se fac reparatii de drum si deja trebuia de redus viteza, dar dinsul a ignorat avertizarile si a mers cu viteza excesiva. dupa ce a patit-o, cauta vinovatul...

Să nu fie cu supărare! (de Iurie)

Dar tu ai fost cu el şi ai văzut cum a mers?

22:59, 7 August 2011

bravo (de dexter)

are dreptate mujicul

22:59, 7 August 2011

vrea sa dea in judecata (de xyz)

stau indicatoarele rutiere de avertizare ca se fac reparatii de drum si deja trebuia de redus viteza, dar dinsul a ignorat avertizarile si a mers cu viteza excesiva. dupa ce a patit-o, cauta vinovatul...

adra (de adra)

Corect! Si eu am fost recent in Romania si am respectat limitele de viteza impuse 30, 40 km/h desi erau enervante si obositoare!

23:20, 7 August 2011

nui de mirare (de iura italia)

da pe traseul anenii noi chisinau a observat cineva cum sare pietrisul din asfaltul nou refacut,nui de mirarae pentru soferi,ma bucur si sai dea dumnezeu sanatate ca a scapat cu bine celui care a avut de suferit,Ministeru e vinovat,dar sunt sigur ca judecata nu va face nimic pentru el,.safie sanatos

23:22, 7 August 2011

vrea sa dea in judecata (de xyz)

stau indicatoarele rutiere de avertizare ca se fac reparatii de drum si deja trebuia de redus viteza, dar dinsul a ignorat avertizarile si a mers cu viteza excesiva. dupa ce a patit-o, cauta vinovatul...

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

Ar trebui sa efectueze lucrarile noaptea asa cum se face in europa

00:04, 8 August 2011

vrea sa dea in judecata (de xyz)

stau indicatoarele rutiere de avertizare ca se fac reparatii de drum si deja trebuia de redus viteza, dar dinsul a ignorat avertizarile si a mers cu viteza excesiva. dupa ce a patit-o, cauta vinovatul...

drum in lucru (de leo)

daca vrei sa stii...indicatorul DRUM IN LUCRU poate fi instalat pe traseu nu mai mult de 3 zile(manufacturi mici) si maxim 1 luna...lucru mai complex...de tip:reinoirea mantului stardal...asa ca daca ZNACUL sta mai mult de 3 zile,si nimeni nu face nimik...poti ataca in judecata si pe SF.PETRU...VEI AVEA CISTIG DE CAUZA!

00:06, 8 August 2011

vrea sa dea in judecata (de xyz)

stau indicatoarele rutiere de avertizare ca se fac reparatii de drum si deja trebuia de redus viteza, dar dinsul a ignorat avertizarile si a mers cu viteza excesiva. dupa ce a patit-o, cauta vinovatul...

.... (de ...)

am mers azi pe-acolo...mergeam cu 40 la ora si sareau pietricele de la masinilie kare mergeau inaintea mea sau in intimpinare...din fericire nu s-a zgigiiat masina...dar daca mergeau ceilalti cu 90 ca asta...era sa fie urit de tot :)

00:38, 8 August 2011

tare prost mai esti (de emi)

mie in locul lui mi-ar fi rusine sa mai dau in judecata ,invatate a conduce un autoturizm cu o viteza normala cin mai ales stau indicatoare si dupa aceia da in judecata,mentalitate proasta de moldoveni

02:18, 8 August 2011

Subiectul mesajului: (de de Andrei)

veniti pe trseul Balti-Edinet si veti vedea ce fel de drum fac nemernicii am 2 masini si la ambele am stricat parbriele din cauza pietrisului si multi prieteni tot asa au patit.

03:41, 8 August 2011

vina (de andaluci)

Fiecare parte are vina sa, pe de o parte conductorul ca a ignorat "semnele de circulatie" pe de alta drumarii care lucreaza cu metodologia, tehnica sovetica si care sunt impushi cu nimic sa faca drumuri.... in Moldova in general este problema mentalitatea sovetica emancipata.....pina nu o sa schimbam mentaliatatea no sa avem nimic...

08:18, 8 August 2011

Subiectul mesajului: (de imi pare rau)

unde ma sa mergi in MD cu 90km/ora?

Subiectul mesajului: (de Semn de 70 km)

Ca sa vezi. Eu am mers pe acolo simbata-duminica semne intradevar sunt> Mujiku nu stiu daca va cistiga, din motive ca acolo e semn viteza maximala 30 km/ora si 70 metri distanta intre masini..... Dar intrebari cu parbrizuri stricate exista si inca, s-a lipit pe masina din parte din urma un fel de asfalt. Ministru transporturilor trebuie sa faca si un autoservis pentru toti cu asa probleme. Nu uitati de soseaua Balti-Edinet. Acolo fix aceasta problema. Nu mai vorbesc de drumul pina la Rezina - tihii ujas

08:32, 8 August 2011

de ......... (de andrei munteanu)

in judecata sa stii drasi ca daca sa apukat de un lukru trebu sal duka pin la capat da nu sa lese asa balta ,ca " trebu sa facem carosabilul"" dibilizm

08:42, 8 August 2011

adra (de adra)

Corect! Si eu am fost recent in Romania si am respectat limitele de viteza impuse 30, 40 km/h desi erau enervante si obositoare!

regretabil (de Eu)

daca soferul isi adapta viteza la calitatea drumuli probabil accidentul nu ar fi avut loc... insa si lipsa de experientza a drumarilor, sau mai bine zis a celor care conduc lucrarile, drumul se repara concomitent pe o lungime de cca 15 km, si lucrarile se desfasoara deja de 2 luni daca nu ma insel.... unde s-a mai vazut asa ceva, pe o artera de importanta internationala?

08:57, 8 August 2011

vrea sa dea in judecata (de xyz)

stau indicatoarele rutiere de avertizare ca se fac reparatii de drum si deja trebuia de redus viteza, dar dinsul a ignorat avertizarile si a mers cu viteza excesiva. dupa ce a patit-o, cauta vinovatul...

........ (de ......)

Daca erai mai atent la reportaj observai ca barbatul circula cu 90km/h si cind a observat indicatoru 70 km/h a incercat sa limiteze viteza ,adica a frinat,ceea ce a dus la deraparea masinii pe pietrisul ala.

09:03, 8 August 2011

La tema (de Vadim)

Intradevar traseul Leuseni-Chisinau la momentul actual este foarte periculos, si foarte corect procedati, ca ati dat publicitatii aceasta tema. Aceasta problema trebuie rezolvata cit mai urgent, ca acest pericol il urmareste pe fiecare , cine iese din Vama Leuseni. Recent, intorcindu-ne din Europa, pe aceasta portiune de drum , automobilul,care-l conduceam numai printr-o minune nu s-a rasturnat, de pe portiunea uscata si absolut curata de drum , automobilul nimereste pe o pinza de pietris marunt, si ai senzatia ca ai nimerit pe ghiata. SOS!!! PERICOL PE TRASEUL LEUSENI-CHISINAU!!! Iresponsabilitate, nepasare si lipsa de profesionalism din partea Ministerului Transporturilor !

09:10, 8 August 2011

Subiectul mesajului: (de de Andrei)

veniti pe trseul Balti-Edinet si veti vedea ce fel de drum fac nemernicii am 2 masini si la ambele am stricat parbriele din cauza pietrisului si multi prieteni tot asa au patit.

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

acelasi lucru si la noi sa intimplat

09:16, 8 August 2011

tara nebunilor (de fghjdgf)

pe traseul balti -edinet mi-am spart parbrizul , si am auzit cel putin inca 5 cazuri ca au patit la fel ca mine.cine sa raspunda pentru asta???ar trebui toti sa dam in judecata ministerul transporturilor

09:20, 8 August 2011

vrea sa dea in judecata (de xyz)

stau indicatoarele rutiere de avertizare ca se fac reparatii de drum si deja trebuia de redus viteza, dar dinsul a ignorat avertizarile si a mers cu viteza excesiva. dupa ce a patit-o, cauta vinovatul...

viteza excesiva (de ion)

mergeti mai incet,ca acesti cu inomarci parca le cresc aripi ,mai uitativa pe unde mergeti ,ca viata e una si e bine ca s-a sfirsit asa si nu mai rau

09:32, 8 August 2011

da (de de acord)

dar pentru parbrizurile sparte si vopsirea caroseriilor afectate de acelasi prundis cine va raspunde. dupa paritia unui precedent cred ca vor mai urma actiuni in judecata...

Subiectul mesajului: (de Imi pare rau)

Lasati voi sfaturile de genul ''mergi mai incet'',''stau indicatoare'' intr-o parte,ca nu sunteti cei mai priceputi soferi,eu am patit-o la fel cu masina,fix cu 2 saptamini,tot pe aceeasi portiune de drum,peste 2 min,fix in acelasi loc,alta masina se rastoarna pe acoperis,iar la km 38,o alta masina face alt accident,nemaivorbin d de alte 2 accidente produse a doua zi,si asta e numai ce am vazut eu cu ochii mei,sunt de-acord ca stau indicatoare,dar se putea de intreprins alte masuri,pt siguranta soferilor in trafic,s-au produs foarte multe accidente si inca vad ca continua sa se produca.

09:37, 8 August 2011

... (de ...)

vina la noi la rezina si ai si vezi si drumuri daca pi aselea nu poti merge

corect (de da )

foarte corect spus sa vii o plimbare rezina chisinau nu mai e nimik din masina ..............

09:53, 8 August 2011

pericol (de @dri@n)

ca acei din ministere sunt niste magari si dobitoci... asta e stiut demult, dar cu judecata... nu cred sa aiba efect, desi ii doresc din suflet cistig de cauza acestui barbat.

10:08, 8 August 2011

da (de da)

Traseul Chisinau-Leuseni era si este intr-o stare buna, nu prea inteleg de ce se repara...sau e iarasi o spalare de bani?

10:34, 8 August 2011

va pierde judecata (de Gicu)

Domnul în cauză va pierde judecata ... şi mai poate încasa şi o amendă că a ignorat indicatorul pentru a limita viteza ...

de acord (de Vasile)

Eu sint de aceeasi parere ca va pierde, cine merge cu 90 la ora pe prundis proaspat turnat?! SI eu am avut experinta de curind sa merg pe asa drum, pe traseul Balti-Edinet, la fel se fac asemenea lucrari... si daca mergi normal cu maxim 40 la ora e bine., dra sant "sumaheri" alde domnul in cauza... care nu respecta nici un semn si le pare ca is mari "chiperi" Oameni buni respectati regulile si nu vi se va intimpla nimic... Chiar as ruga PRO TV-ul sa monitorizeze procesul si sa anunte rezultatul judecatei.

10:51, 8 August 2011

Subiectul mesajului: (de Imi pare rau)

Lasati voi sfaturile de genul ''mergi mai incet'',''stau indicatoare'' intr-o parte,ca nu sunteti cei mai priceputi soferi,eu am patit-o la fel cu masina,fix cu 2 saptamini,tot pe aceeasi portiune de drum,peste 2 min,fix in acelasi loc,alta masina se rastoarna pe acoperis,iar la km 38,o alta masina face alt accident,nemaivorbin d de alte 2 accidente produse a doua zi,si asta e numai ce am vazut eu cu ochii mei,sunt de-acord ca stau indicatoare,dar se putea de intreprins alte masuri,pt siguranta soferilor in trafic,s-au produs foarte multe accidente si inca vad ca continua sa se produca.

Soferi, solidarizare (de eu)

Toti cei care au avut un accident pe traseul Leuseni Chisinau, trebuie sa se adune si impreuna sa dea in judecata ministerul transporturilor sau compania care se ocupa cu repararea acestui tronson.... prea multa iresponsabilitate care la urma ne costa bani, daca nu si viata...

10:55, 8 August 2011

DRUMURI (de ION)

EU IN MOLDOVA NU VAD DRUMURI,E O BADJOCORA,PUR SI SIMPLU CINEVA FACE BANI GREI.POATE DE FACUT MINISTRULUI TRANSPORTULUI O EXCURSIE PIN EUROPA,SA VADA SI EL DRUMURI ADEVARATE.EU CIND CIND VAD CUM SE REPARA LA MOLDOVA DRUMURILE MA EA GROAZA,INAINTE MERGE UN TRACTOR ANILOR 70,DIN URMA NISTE BETIVANI CU LOPETILE ASTUPA BORTILE.COSMAR.NUMAI IN MOLDOVA POTI VEDEA SA CEVA.CE INPRESII ISI FAC DESPRE MOLDOVA STRAINII VAZIND ASA CEVA.RUSINE.

11:07, 8 August 2011

viteza (de Алик)

viteza e de vina.........viteza

11:25, 8 August 2011

Subiectul mesajului: (de Andrei)

Pai, nimic nu ma surprinde, chiar ieri am mers pe acel drum, e dezastru, mai bine il lasau cum era, e o joaca de copii ce au facut ei cu reparatia lor. Drumu ala o sa fie distrus complet in urmatoarea iarna. Asa ca bani aiurea, ca intotdeauna.

11:38, 8 August 2011

tare prost mai esti (de emi)

mie in locul lui mi-ar fi rusine sa mai dau in judecata ,invatate a conduce un autoturizm cu o viteza normala cin mai ales stau indicatoare si dupa aceia da in judecata,mentalitate proasta de moldoveni

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

probabil ca nu ai masina

11:44, 8 August 2011

Subiectul mesajului: (de Andrei)

Pai, nimic nu ma surprinde, chiar ieri am mers pe acel drum, e dezastru, mai bine il lasau cum era, e o joaca de copii ce au facut ei cu reparatia lor. Drumu ala o sa fie distrus complet in urmatoarea iarna. Asa ca bani aiurea, ca intotdeauna.

Subiectul mesajului: (de paulina)

imi pare rau , dar si prin fintinile fara capac tot se avariaza masini, si nu mai raspunde nimeni ,daca va da fiecare in judecata , poate vor avia putin raspundere catre cetateni.

11:46, 8 August 2011

Subiectul mesajului: (de rezina)

la rezina sunt cele mai rele drumuri din republika...aici trebuie sa lokuiaska conducerea tarii sa vada kum e sa mergi pe asa drumuri...

12:16, 8 August 2011

tare prost mai esti (de emi)

mie in locul lui mi-ar fi rusine sa mai dau in judecata ,invatate a conduce un autoturizm cu o viteza normala cin mai ales stau indicatoare si dupa aceia da in judecata,mentalitate proasta de moldoveni

Subiectul mesajului: (de pobabil nu ai masina....)

Mesajul tau:

12:52, 8 August 2011

viteza excesiva (de ion)

mergeti mai incet,ca acesti cu inomarci parca le cresc aripi ,mai uitativa pe unde mergeti ,ca viata e una si e bine ca s-a sfirsit asa si nu mai rau

aga (de aga)

inata-te a merge si nu kauta sa-ti kumpere cibneva o alta masina..dupa ce a facut=o repede sa dea vina pe altcineva.

14:13, 8 August 2011

Subiectul mesajului: (de sofer)

Catre ministerul transportului!!! d-l ui Salaru de profesie medic (nimic comun cu transportul) Ce fel de tehnologie mai aveti ca aruncati pietrisul pe asfalt pe o fisie de 20km dupa care 3zile masinile il imprastie pe tot drumul si pina la urma nu ramine nimic. Am foarte multe gauri in parbriz, cine se face vinovat pentru ele? RUSINE DE VOI SI DE TEHNOLOGIILE VOASTRE. Spalare de bani.

14:16, 8 August 2011

!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (de dan)

alba iulia 2 !!!!!!!!!!! nu sunt in stare dobitocii nostri de moldoveni sa faca sau sa repare drumuri,sa nu se permita nici intrarea la licitatii la asa firme!!!!

16:08, 8 August 2011

reparatia drumurilor (de igor)

INDICATOR CU 30-40 KM ORA!! CA DACA MOLDOVANUL 90 EL II DA SUTA,SI ACOLO UNDE SUNT REPARATII SE PUNE INDICATORUL CU 40 PE ORA SI CAMERA DE FOTOGRAFIAT DE ASUPRA SI ATUNCI O SA VADA CE SE INTIMPLA CU POZA ME MASA AMENDAT SI GATA!!

16:12, 8 August 2011

INDICATORUL-EU (de IGOR)

DACA E 70KM PE ORA SI AI TRECUT PINA LA 90 SA SE IA DE 1 KM PE ORA 1500 DE LEI AMENDA LA 20 KM PE ORA MAI SUS AMENDA 35000 DE LEI SI MAI SUS ELIBERAT DE SOFERIE PE 5 ANI. SI ATUNCI O SA VEDETI CE DE INCETISOR VOR MERGE SOFERASII NOSTRI AI REPUBLICII MOLDOVA.

16:13, 8 August 2011

da (de de acord)

dar pentru parbrizurile sparte si vopsirea caroseriilor afectate de acelasi prundis cine va raspunde. dupa paritia unui precedent cred ca vor mai urma actiuni in judecata...

REPARATIE (de EUGENIU)

REPARATIA AUTO E CAPUL LUI PROST CA NU A ASIGURAT MASINA

16:49, 8 August 2011

da (de de acord)

dar pentru parbrizurile sparte si vopsirea caroseriilor afectate de acelasi prundis cine va raspunde. dupa paritia unui precedent cred ca vor mai urma actiuni in judecata...

Subiectul mesajului: (de ion)

la ministerul transporturilortotul se petrce in felul urmator, cei patrat dam dea dura, cei rotund târâim

19:41, 8 August 2011

REPARATIE (de EUGENIU)

REPARATIA AUTO E CAPUL LUI PROST CA NU A ASIGURAT MASINA

Subiectul mesajului: (de io)

ce astai masina de mers cu 90km la 9ora :)) :))............in usa te temi sa mergi cu asa masina pe drum o ia vintul>>>

22:04, 8 August 2011

el e bou, p-u ca nu poate conduce o masina buna dotata cu esp, abs... pe acolo merg multi si nu s-antimplat nimik pina acu (de gchjkcgj)

p-u loh

22:48, 8 August 2011

specialisti de MD (de acestia ingineri mari)

si eu am mers noaptea spre leuseni am tras o sperietura, cine e tare si mare dute si incearca sa mergi.plus cind ma intorceam o fura mia stricat parbrisul din fata si toata masina era bombita cu smoala si sarita vopseaua de la pietre. MAGARI DA NU TEHNOLOGII NOI, sii cu voi ai tigani boriti uitativa la voi, da inca o mai fac pe specialistii

20:00, 9 August 2011

el e bou, p-u ca nu poate conduce o masina buna dotata cu esp, abs... pe acolo merg multi si nu s-antimplat nimik pina acu (de gchjkcgj)

p-u loh

Subiectul mesajului: (de NU AI DREPTATE NICI UN PIC)

DE CE TE APRIZI,PINA LA ACEEA CA SA-L FACI BOU PE SARMANUL SOFER,BOI IS ACEI CARE DE O LUNA DE ZILE FAC 15 KM DE DRUM,DE ACORD CA ACOLO SUNT INDICATOARE,DAR NU CORESPUND LA CEEA CE SE FACE PE DRUM.EU AM PATZIT-O LA FEL,PE MOMENT DE PANICA NU AM VRUT SA CHEM POLITIA RUTIERA,ACUM IMI PARE RAU CA NU AM KEMAT-O.TB S-O KEM,SA MI SE FAC PROCES VERBAL,POATE NU-MI INTORCEAM DAUNELE MATERIALE PRODUSE,DIN CAUZA CA NU AM RESPECTAT VITEZA,DAR MACAR II RASCOLEAM UN PIC PE ASTIA DE LA MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII DRUMURILOR.

21:20, 9 August 2011

el e bou, p-u ca nu poate conduce o masina buna dotata cu esp, abs... pe acolo merg multi si nu s-antimplat nimik pina acu (de gchjkcgj)

p-u loh

Subiectul mesajului: (de nu ai dreptate)

Cu 2 saptamini in urma eu am vazut cu ochii mei 3 accidente produse pe aceasta portiune de drum.Acolo nu stau indicatoarele corespunzatoare la situatia drumului.Eu am mers pe km intregi de drumuri in reparatie in Romania,crede-ma,nu numai indicatoarele existau,dar si atirnarea autoritatilor fata de soferi e alta,acolo e imposibil sa faci accident,dar la noi e de groaza.In Ro,nici nu se permite sa mergi pe drumurile imprastiate cu prundis,ele sunt pur si simplu limitate si este interzis accesul la astfel de drumuri,in timpul cit se desfasoara lucrarile.Ok,Nu m-am gasit eu aici sa scriu multe,dar una o scriu-NEPASARE SI IRESPONSABILITATE-CU ASTA NE ALEGEM DE LA CONDUCEREA TARII!!!

22:34, 9 August 2011

viteza excesiva (de ion)

mergeti mai incet,ca acesti cu inomarci parca le cresc aripi ,mai uitativa pe unde mergeti ,ca viata e una si e bine ca s-a sfirsit asa si nu mai rau

Subiectul mesajului: (de hai la inomarci)

dap noi turnam Redbul in bac,de la asta si ne cresc aripi la inomarci

22:37, 9 August 2011

Soferi, solidarizare (de eu)

Toti cei care au avut un accident pe traseul Leuseni Chisinau, trebuie sa se adune si impreuna sa dea in judecata ministerul transporturilor sau compania care se ocupa cu repararea acestui tronson.... prea multa iresponsabilitate care la urma ne costa bani, daca nu si viata...

Subiectul mesajului: (de Soferi,solidarizare!!!)

Eu sunt de acord sa ridicam aceasta intrebare la nivel mai serios,ca nu e corect aici sa ne injuram si s-o cautam toti pe priceputul,ca daca lasam asa,cu asta si ramanem.

 
Conţinut
Fisiere:*