Aplicatia perfecta de lifestyle in Moldova
Ultima OrĂ
Top Ştiri
Curs Valutar
Convertor valutar, Curs BNM la 25.05.2013
1 Leu
1 Euro
16.1278
1 USD
12.5144
1 RON
3.6964
1 Rubla
0.3985

Tanarul care a fost impuscat de un politist de frontiera roman se simte mai bine, dar... s-a ales cu dosar penal


08:46, 16 Ianuarie 2012
, PRO TV

Trimite unui prieten Mareste Fontul Trimite unui prieten Trimite unui prieten Trimite unui prieten
Tanarul, in varsta de 23 de ani, care a fost impuscat in dimineata zilei de ieri, de un politist de frontiera roman, la punctul vamal Giurgiulesti-Galati, si-a revenit dupa operatie si vorbeste. Acesta a suferit un traumatism grav, iar starea lui ramane a fi in continuare precara, totusi medicii spitalului din Cahul sunt optimisti.

 

Potrivit serviciului de presa al MAI, in urma unui control in masina tanarului au fost depistate aproape 300 de pachete de tigari.

 

Reamintim ca tanarul a incercat sa treaca vama spre Romania insa dupa ce autoturismul a intrat in garaj pentru a fi supus unui control suplimentar, soferul a demarat in tromba, deschizand usile cladirii cu spatele si ignorand somatiile de oprire.

 

Pe numele sau a fost deschis un dosar penal, de catre autoritatile romane, pentru trecerea ilegala a frontierei la iesire. Tanarul trecuse toate procedurile vamale pana la momentul cand a fost chemat sa efectueze un control suplimentar al automobilului, respectiv, cand a intors brusc spre vama moldoveneasca acesta a incalcat procedura de iesire din tara.

Alte ştiri despre: impuscat, frontiera, tigari,
Link scurt:



Publicitate



Opiniile exprimate pe acest site nu coincid neapărat cu opinia Pro TV Chişinău. Utilizatorii sunt responsabili pentru propriile comentarii. Administraţia site-lui nu cenzurează mesajele, dar va scoate comentariile care conţin cuvinte obscene.

09:13, 16 Ianuarie 2012

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованину... румыны прощупывают реакцию общественного мнения на вероятные жертвы при подавлен (de Сергей)

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованин у... румыны прощупываю т реакцию общественн ого мнения на вероятные жертвы при подавлении протестов в Кишиневе румынскими жандармами ?

10:11, 16 Ianuarie 2012

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованину... румыны прощупывают реакцию общественного мнения на вероятные жертвы при подавлен (de Сергей)

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованин у... румыны прощупываю т реакцию общественн ого мнения на вероятные жертвы при подавлении протестов в Кишиневе румынскими жандармами ?

eu (de de mine)

se pare ca ai IQ-ul sub 60...

10:14, 16 Ianuarie 2012

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованину... румыны прощупывают реакцию общественного мнения на вероятные жертвы при подавлен (de Сергей)

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованин у... румыны прощупываю т реакцию общественн ого мнения на вероятные жертвы при подавлении протестов в Кишиневе румынскими жандармами ?

Уверен, (de Влад)

Ты параноик

10:20, 16 Ianuarie 2012

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованину... румыны прощупывают реакцию общественного мнения на вероятные жертвы при подавлен (de Сергей)

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованин у... румыны прощупываю т реакцию общественн ого мнения на вероятные жертвы при подавлении протестов в Кишиневе румынскими жандармами ?

Fii serios (de Ion)

Fii serios si daca te afli pe un site ro vorbeste in limba majoritatilor si nu provoca spiritele cu gindirea ta FSB-ista

10:26, 16 Ianuarie 2012

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованину... румыны прощупывают реакцию общественного мнения на вероятные жертвы при подавлен (de Сергей)

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованин у... румыны прощупываю т реакцию общественн ого мнения на вероятные жертвы при подавлении протестов в Кишиневе румынскими жандармами ?

Нет не КАЖЕТСЯ (de Gherman Ion)

Да причём тут это????? Просто нарушил закон, хотел бабла срубить по лёгкому на контрабанд е сигарет -- получил от румына по уставу(пре упредител ный в воздух, второй можно на поражение) ! Тут нет никакой политическ ой подоплеки! и перестаньт е во всем видеть политическ ий подтекст!!! Nu cautati noduri in papura

10:31, 16 Ianuarie 2012

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованину... румыны прощупывают реакцию общественного мнения на вероятные жертвы при подавлен (de Сергей)

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованин у... румыны прощупываю т реакцию общественн ого мнения на вероятные жертвы при подавлении протестов в Кишиневе румынскими жандармами ?

... (de ...)

Da nu iti pare tie k trebuie sa pleci la invatat limba romana si dupa asta sa comentezi ?

10:32, 16 Ianuarie 2012

soferul a demarat in tromba (de .)

.

10:40, 16 Ianuarie 2012

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованину... румыны прощупывают реакцию общественного мнения на вероятные жертвы при подавлен (de Сергей)

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованин у... румыны прощупываю т реакцию общественн ого мнения на вероятные жертвы при подавлении протестов в Кишиневе румынскими жандармами ?

Răspuns (de Aurel)

De cum am auzit această ştire am şi intuit reacţia celor de etnie rusă comparând cu cazul de la Vadul lui Vodă. Însă, să nu comparăm aceste 2 incidente. Ăsta care a încercat să treacă vama e un infractor şi-n plus acţiunea s-a produs la hotarele altui stat adică ăia chair aveau dreptul să întreprindă orice măsură pentru a-l stopa. La VV e altceva... Un cetăţean al RM a fost împuşcat pe teritoriul ţării sale de către nişte militari dintr-o altă ţară... Sper să nu aud dezabteri pe la TV pe tema acestui contrabandist.

10:41, 16 Ianuarie 2012

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованину... румыны прощупывают реакцию общественного мнения на вероятные жертвы при подавлен (de Сергей)

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованин у... румыны прощупываю т реакцию общественн ого мнения на вероятные жертвы при подавлении протестов в Кишиневе румынскими жандармами ?

nu, nu ni se pare ... (de xsteel)

Contrabandistul si in Africa e contrabandist !!! Doar rusofoni si NKV-isti poate sa aiba asa parere ca tine !!!

10:46, 16 Ianuarie 2012

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованину... румыны прощупывают реакцию общественного мнения на вероятные жертвы при подавлен (de Сергей)

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованин у... румыны прощупываю т реакцию общественн ого мнения на вероятные жертвы при подавлении протестов в Кишиневе румынскими жандармами ?

vin jandarmii (de eu)

da..da....imenno tak :))))))))))...sa nu dea doamnul sa eshi la protest si inca sa vorbesti rusa...jandarmii te impusca indata...Grabestete sa inveti romana daca doresti sa fii in viata: ))))

10:49, 16 Ianuarie 2012

Răspuns (de Aurel)

De cum am auzit această ştire am şi intuit reacţia celor de etnie rusă comparând cu cazul de la Vadul lui Vodă. Însă, să nu comparăm aceste 2 incidente. Ăsta care a încercat să treacă vama e un infractor şi-n plus acţiunea s-a produs la hotarele altui stat adică ăia chair aveau dreptul să întreprindă orice măsură pentru a-l stopa. La VV e altceva... Un cetăţean al RM a fost împuşcat pe teritoriul ţării sale de către nişte militari dintr-o altă ţară... Sper să nu aud dezabteri pe la TV pe tema acestui contrabandist.

Subiectul mesajului: (de Gherman Ion)

Nu toti rusi sunt de parerea exprimata in 1-ul comentariu. Eu cred ca tot un muligan de etnie romana a scris acest comentariu pentru a mari ura fata de rusi!

10:50, 16 Ianuarie 2012

nu, nu ni se pare ... (de xsteel)

Contrabandistul si in Africa e contrabandist !!! Doar rusofoni si NKV-isti poate sa aiba asa parere ca tine !!!

Subiectul mesajului: (de Gherman Ion)

1. Cand spui rusofon ma urasti si pe mine muliganule. 2. NKV -- ce-i asta, poate NKVD? Nici nu stii lucruri elementare si incepi sa scrii prostii

11:09, 16 Ianuarie 2012

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованину... румыны прощупывают реакцию общественного мнения на вероятные жертвы при подавлен (de Сергей)

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованин у... румыны прощупываю т реакцию общественн ого мнения на вероятные жертвы при подавлении протестов в Кишиневе румынскими жандармами ?

Жуть (de прост)

БРЕД ТУПОРЫЛОГО КОМУНИСТА!

11:16, 16 Ianuarie 2012

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованину... румыны прощупывают реакцию общественного мнения на вероятные жертвы при подавлен (de Сергей)

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованин у... румыны прощупываю т реакцию общественн ого мнения на вероятные жертвы при подавлении протестов в Кишиневе румынскими жандармами ?

ocupantuli rus (de Ion)

ne cajetsia, deoarece jandarmii romani nu au ucis , asemeni ocupantului rus, sute de mii de moldoveni. Apoi, jandarmul roman (moldovean, deoarece si acel jandarm era tot moldovean din Moldova de peste Prut,), si-a facut datoria la hotar, a incercat sa opreasca un contrabandist, care a incercat sa dea cu masina peste politist (la hotar cu Romania sunt si vamesi din alte tari UE, decizia a fost luata de catre UE in legatura cu aderarea la zona Sentghen, si Italia a transmis video cu incidentul si a comentat corect ceea ce s-a intamplat). Asa ca nu mai delira, ocupantule, rusul a ucis mai multi tineri moldoveni pe teritoriul tarii moldovenilor. Ce cauta rusul in Moldova? Politistul era la frontiera UE cu Moldova si nu in inima Moldovei, asemeni ocupantului de la Vadul lui Voda

11:21, 16 Ianuarie 2012

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованину... румыны прощупывают реакцию общественного мнения на вероятные жертвы при подавлен (de Сергей)

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованин у... румыны прощупываю т реакцию общественн ого мнения на вероятные жертвы при подавлении протестов в Кишиневе румынскими жандармами ?

шиза (de Жандарм)

Да ты что?! Какой же ты умный! А, кстати, жандармы и сайт этот прослежива ют, так что смотри, вдруг пристрелят !!!

11:23, 16 Ianuarie 2012

nu, nu ni se pare ... (de xsteel)

Contrabandistul si in Africa e contrabandist !!! Doar rusofoni si NKV-isti poate sa aiba asa parere ca tine !!!

Человек имеет право (de Вячеслав)

Человек имеет право писать на каом языке хочет. В России более 200 языков и 165 национальн остей. Кстати, княжество Молодва появилось в 1359 году, а Румыния-в 1971. Так-что все румыны=мол аване, а не наоборот. Вот так, ребята.

11:34, 16 Ianuarie 2012

Răspuns (de Aurel)

De cum am auzit această ştire am şi intuit reacţia celor de etnie rusă comparând cu cazul de la Vadul lui Vodă. Însă, să nu comparăm aceste 2 incidente. Ăsta care a încercat să treacă vama e un infractor şi-n plus acţiunea s-a produs la hotarele altui stat adică ăia chair aveau dreptul să întreprindă orice măsură pentru a-l stopa. La VV e altceva... Un cetăţean al RM a fost împuşcat pe teritoriul ţării sale de către nişte militari dintr-o altă ţară... Sper să nu aud dezabteri pe la TV pe tema acestui contrabandist.

Pentru veniticul romin...care calaresc Moldova la fel ca si rusii... (de MC)

(Cazul de la Vad)dar daca beat la volan sa nu fi fost oprit de pacificator calca un copil si-l omora atunci cum erati sa comentati cazul ca deobicei la asa soferi pedeaptsa cu moartea...uite ca pe romiini ii iertati deorece sunteti niste curve tradatoare care la fratele vostru romin ;scump;tineti mai mult ca la fratele moldovan care sa nascut in MD si traiti pe acelas pamint moldovenesc...cazuri le eu as zice cas similare in ambele sau incalcat legile si a pacificatorilor si a vamesilor romini...

11:43, 16 Ianuarie 2012

Incident (de Fox)

Cazul putea fi evitat şi bănuiesc că în viitor vor fi cazuri şi mai tragice. Toţi demnitarii cunosc că există cetăţeni care se ocupă doar cu contrabanda de ţigări. Prefac maşinile mari şi mici şi cursează regulat în România. Au oamenii lor la vamă din ambele părţi. Aici ei construiesc castele şi trăiesc în lux. Deasemenea nu stau mai rău nici cei de la vamă. Regretabil este faptul că toţi acei, care tr. să lupte cu contrabanda, cunosc persoanele date şi le "acordă" ajutorul cuvenit. Dar totul are un sfîrşit. Ar fi bine, dacă sfîrşitul ar fi bun.

12:03, 16 Ianuarie 2012

nu le place vecinilor nostri independenta noastra (de Gheorghe)

Eu nu dau dreptate,nici militarului rusnnici politistului roman.Ambii sunt vinoveti.Fiindca ezista mai multe metode,de a stopa infractorii,inafara de folosirea armei.Despre militarul rus nici vorba,ca e vinovat.Dar politisti romani ce nu putea sda faca legatura cu partea moldoveneasca pentru a retine pe cetateanulk,care a incalcat procedura de trecere a frontierii? Suntem deja in veacul 21 si sistemele de legatura intre tari lucreaza cu performanta. Mi sec face impresia,ca nici rusilor,si nici romanilor nu le placa independenta noastrta.Toti vor sa ne calareasca. Si ma mira inca un fapt: Unde este Ghimpu cu urlete lui ,precum urla dupa incidentul de la Vadul Lui Voda.

12:04, 16 Ianuarie 2012

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованину... румыны прощупывают реакцию общественного мнения на вероятные жертвы при подавлен (de Сергей)

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованин у... румыны прощупываю т реакцию общественн ого мнения на вероятные жертвы при подавлении протестов в Кишиневе румынскими жандармами ?

ras. (de joric)

tragerea de foc din arma romanilor nu avea nici o legatura cu aceia ce zici tu ca sa influenteze sau sal gidele pe moldovanu.el sia indeplinit serviciul asa cum scrie in cod vamal.

12:05, 16 Ianuarie 2012

. (de Vasilika)

Надо на мосту поставить мемориальн ый камень а пацана наградить медалью Сфынтул валериу Бобок третьей степени :)

12:13, 16 Ianuarie 2012

Pentru veniticul romin...care calaresc Moldova la fel ca si rusii... (de MC)

(Cazul de la Vad)dar daca beat la volan sa nu fi fost oprit de pacificator calca un copil si-l omora atunci cum erati sa comentati cazul ca deobicei la asa soferi pedeaptsa cu moartea...uite ca pe romiini ii iertati deorece sunteti niste curve tradatoare care la fratele vostru romin ;scump;tineti mai mult ca la fratele moldovan care sa nascut in MD si traiti pe acelas pamint moldovenesc...cazuri le eu as zice cas similare in ambele sau incalcat legile si a pacificatorilor si a vamesilor romini...

rusului (de Ion)

Ma, porc de rus, crezi ca daca ai scris cu un pud de greseli romaneste, lumea nu intelege ca esti rus? Pleaca , lepadatura, in Rusia ta si comenteaza cum voi, rusii, ucideti milioane de oameni in Cecenia, Osetia, Gruzia, Daghestan, cum ati distrus circa o suta de nationalitati din Siberia pentru a le fura bogatiile, cum va ucideti pe voi, band ca porcii, aveti 40% DIN POPULATIA RUSEASCA MASCULINA ALCOOLICI

12:19, 16 Ianuarie 2012

Человек имеет право (de Вячеслав)

Человек имеет право писать на каом языке хочет. В России более 200 языков и 165 национальн остей. Кстати, княжество Молодва появилось в 1359 году, а Румыния-в 1971. Так-что все румыны=мол аване, а не наоборот. Вот так, ребята.

ignorantului (de Octavia)

tara Romaneasca sau Muntenia a aparut in 1297, pana la cele trei principate romanesti au fost principatele roamnesti ale lui Glad, Menumorut si Gelu, la fel cum si in alte tari europene au fost principate: Italia: Napoli, venetia, Florenta, Sardenia... toate s-au unit acun 150 de ani intr-o tara-Italia, Franta; Navaria, Franta, Gasconia.... Raseia: Novgorod, Cernigov, Moscovscoie gosudarstvo- populatia se numea moscali, novgorodti, cernigovti si nu rusi. Asa ca lasa, provocatorule rus, demagogia si nu indruga prostii. Mizezi pe faptul ca multi moldoveni nu-si cunosc, din vina voastra, a rusilor, care le-au falsificat istoria pentru a justifica furtul de teritorii romanesti, identitatea?

12:22, 16 Ianuarie 2012

Человек имеет право (de Вячеслав)

Человек имеет право писать на каом языке хочет. В России более 200 языков и 165 национальн остей. Кстати, княжество Молодва появилось в 1359 году, а Румыния-в 1971. Так-что все румыны=мол аване, а не наоборот. Вот так, ребята.

q (de q)

esti mai prost decit prevede legea....si tu nu esti moldovean...ci imputitura de rus,,,,,,,asa ca in tara ta sa faci istorie...

12:22, 16 Ianuarie 2012

Subiectul mesajului: (de Gherman Ion)

1. Cand spui rusofon ma urasti si pe mine muliganule. 2. NKV -- ce-i asta, poate NKVD? Nici nu stii lucruri elementare si incepi sa scrii prostii

germanului (de Ion)

Sa stii, ca desi porti acelas nume ca si mine, esti intr-adevar muligan prost si nu moldovean cu demnitate. Esti un pupcurist al rusilor si, deci, un tradator de neam, muliganpupcurist rusofonocupant

12:23, 16 Ianuarie 2012

Pentru veniticul romin...care calaresc Moldova la fel ca si rusii... (de MC)

(Cazul de la Vad)dar daca beat la volan sa nu fi fost oprit de pacificator calca un copil si-l omora atunci cum erati sa comentati cazul ca deobicei la asa soferi pedeaptsa cu moartea...uite ca pe romiini ii iertati deorece sunteti niste curve tradatoare care la fratele vostru romin ;scump;tineti mai mult ca la fratele moldovan care sa nascut in MD si traiti pe acelas pamint moldovenesc...cazuri le eu as zice cas similare in ambele sau incalcat legile si a pacificatorilor si a vamesilor romini...

q (de q)

ia si fa-ti un capastru bun si trainic...sa te poata tina rusii in ocol,cu capul plecat si partea din spate in sus.......)))

12:32, 16 Ianuarie 2012

Pentru veniticul romin...care calaresc Moldova la fel ca si rusii... (de MC)

(Cazul de la Vad)dar daca beat la volan sa nu fi fost oprit de pacificator calca un copil si-l omora atunci cum erati sa comentati cazul ca deobicei la asa soferi pedeaptsa cu moartea...uite ca pe romiini ii iertati deorece sunteti niste curve tradatoare care la fratele vostru romin ;scump;tineti mai mult ca la fratele moldovan care sa nascut in MD si traiti pe acelas pamint moldovenesc...cazuri le eu as zice cas similare in ambele sau incalcat legile si a pacificatorilor si a vamesilor romini...

veniticului (venetic)rus, care bolboroseste cateva cuvinte roamnesti (de Ion)

Nu mai spune, chiar crezi ca moldovenii sunt asa de prosti sa inceapa sa urasca pe fratii lor, chiar crezi ca moldovenii toti au uitat faradelegile si crimele comise de rusi, care impuscau in ceafa copii in 1945 doar pentru ca se numeau Roman (bunica mi-a povestit cum au intrat in 1944 rusii in satul lor si au intrebat daca esti roman. Vecina ei , care avea un baietel de 5 ani , pe care-l chema Roman, a raspuns ca da, este Romanel acasa si l-a chemat, iar ocupantul rus l-a impuscat in ceafa, asa cum a facut cu sute de mii de alti moldoveni-copii, batrani, tineri). Mizereabililor, in voi chhiar nu a mai ramas nimic omenesc, sunteti niste fiare,daca ati fi oameni, ati fi procedat ca australienii, care au recunoscut crimele stramosilor lor impotriva aborigenilor si si-au cerut public iertare. Voi, rusii, nu recunoasteti crimele voastre, mai mult, doriti sa va considere oprimatii eliberatori si salvatori. Adevarat, voi ati eliberat milioane de oameni de viata, avere, familii, copii, mmoralitate, ati adus"cultura" betiei, prostitutiei, trantoriei, furtisagurilor. daca administratia roamneasca pedepsea talharii, betivi, ucigasii si curavarii, voi i-ati facut eroi- Kotovschi, Lenin, nkvd-istii care au impuscat milioane de oameni

12:37, 16 Ianuarie 2012

Pentru veniticul romin...care calaresc Moldova la fel ca si rusii... (de MC)

(Cazul de la Vad)dar daca beat la volan sa nu fi fost oprit de pacificator calca un copil si-l omora atunci cum erati sa comentati cazul ca deobicei la asa soferi pedeaptsa cu moartea...uite ca pe romiini ii iertati deorece sunteti niste curve tradatoare care la fratele vostru romin ;scump;tineti mai mult ca la fratele moldovan care sa nascut in MD si traiti pe acelas pamint moldovenesc...cazuri le eu as zice cas similare in ambele sau incalcat legile si a pacificatorilor si a vamesilor romini...

!!! (de !!!)

Din ce palata scrii ???

12:38, 16 Ianuarie 2012

Человек имеет право (de Вячеслав)

Человек имеет право писать на каом языке хочет. В России более 200 языков и 165 национальн остей. Кстати, княжество Молодва появилось в 1359 году, а Румыния-в 1971. Так-что все румыны=мол аване, а не наоборот. Вот так, ребята.

celovecului (de Ion)

In raseia sunt multe nationalitati, dar voi, rusii, ii impuneti pe toti sa vorbeasca ruseste. Daca sunteti asa de demo(rah)(cr)ati, de ce nu ati acceptat l.tatarasca ca a doua limba de stat? In Federatia raseiasca traiesc multe milioane de tatarari (cea mai numeroasa minoritate , in Moscova locuiesc peste 2 milioane de tatari, care nu au nici o scoala in l.tatarasca). Minoritatile din F.raseiasca se afla pe teritoriile lor istorice, pe care rusii le-au ocupat cu forta si minciuna. In Moldova bastinasi sunt doar moldovenii-romani, celelalte sunt grupuri de imigranti, adusi de ocupatia ruseasca pe teritoriile romanesti. Rusi sunt doar 4% si sunt privilegiati, avand scoli., facultati, ziare si reviste mai multe decat bastinasii.

12:46, 16 Ianuarie 2012

Răspuns (de Aurel)

De cum am auzit această ştire am şi intuit reacţia celor de etnie rusă comparând cu cazul de la Vadul lui Vodă. Însă, să nu comparăm aceste 2 incidente. Ăsta care a încercat să treacă vama e un infractor şi-n plus acţiunea s-a produs la hotarele altui stat adică ăia chair aveau dreptul să întreprindă orice măsură pentru a-l stopa. La VV e altceva... Un cetăţean al RM a fost împuşcat pe teritoriul ţării sale de către nişte militari dintr-o altă ţară... Sper să nu aud dezabteri pe la TV pe tema acestui contrabandist.

md (de md)

aurel da tu esti curva rominiasca, tigani nu aveau nici un drept sa impuste,

12:53, 16 Ianuarie 2012

Pentru veniticul romin...care calaresc Moldova la fel ca si rusii... (de MC)

(Cazul de la Vad)dar daca beat la volan sa nu fi fost oprit de pacificator calca un copil si-l omora atunci cum erati sa comentati cazul ca deobicei la asa soferi pedeaptsa cu moartea...uite ca pe romiini ii iertati deorece sunteti niste curve tradatoare care la fratele vostru romin ;scump;tineti mai mult ca la fratele moldovan care sa nascut in MD si traiti pe acelas pamint moldovenesc...cazuri le eu as zice cas similare in ambele sau incalcat legile si a pacificatorilor si a vamesilor romini...

MC tata aici nu esti corect (de Hai Otelul din Galati !!!)

Eu sunt de la Giurgiulesti si stiu ce fac nespalatii de moldoveni la vama cu Romania la Galati !! Din cauza la astea care ascund tigari prin masina si trec vama fraudulos, eu un simplu calator ajung cu greu La Galati pentru ca ei au facut bani cu treburile astea si acum sunt cei mai tari de prin zona ( se baga de exemplu in fata masinii tale cu BMW lui pentru care nu a transpirat nici o minuta pentru banii cu care l-a cumparat si inca si daca vrei sa ai spui ceva mai sare si la bataie ca el acum e baiat tare ca are masina de fițe ) Ar trebui trebui de impuscat mai multi, nu numai unul !! Jos palaria in fata politistului de frontiera roman.

13:14, 16 Ianuarie 2012

Человек имеет право (de Вячеслав)

Человек имеет право писать на каом языке хочет. В России более 200 языков и 165 национальн остей. Кстати, княжество Молодва появилось в 1359 году, а Румыния-в 1971. Так-что все румыны=мол аване, а не наоборот. Вот так, ребята.

da (de da)

si in rusia putem vorbi romina si scri in romina?mare hitru esti

13:18, 16 Ianuarie 2012

Человек имеет право (de Вячеслав)

Человек имеет право писать на каом языке хочет. В России более 200 языков и 165 национальн остей. Кстати, княжество Молодва появилось в 1359 году, а Румыния-в 1971. Так-что все румыны=мол аване, а не наоборот. Вот так, ребята.

tu (de eu)

medali de ce nu ceri?

13:21, 16 Ianuarie 2012

Человек имеет право (de Вячеслав)

Человек имеет право писать на каом языке хочет. В России более 200 языков и 165 национальн остей. Кстати, княжество Молодва появилось в 1359 году, а Румыния-в 1971. Так-что все румыны=мол аване, а не наоборот. Вот так, ребята.

idiot (de VIL)

Esti bun de KVN :))

13:46, 16 Ianuarie 2012

q (de q)

ia si fa-ti un capastru bun si trainic...sa te poata tina rusii in ocol,cu capul plecat si partea din spate in sus.......)))

Raspuns (de Eu....)

Ea inchideti wa gurita romaneasca si lasami fratii in pace ;) sia dat cu parerea ca toti noi fara sa insulte pe cineva . da tu fructul prostiei indarznesti,taci si stai in banca ta cind nu mai ai ce spune!

14:06, 16 Ianuarie 2012

idiot (de VIL)

Esti bun de KVN :))

mdaaaaa (de Mdooooooo)

mdeeeeeeee

14:16, 16 Ianuarie 2012

duceti-l in alt spital (de de Cahulean)

daca sta baiatu in spitalul din Cahul.....mare sanse nu are.Acolo te lasa sa mori,,personalul sunt niste incompetenti ,,nu ai nici macar strictul necesar pentru o operatie.......

14:19, 16 Ianuarie 2012

Subiectul mesajului: (de Eu)

Ce naţionalişti sunteţi voi... Mi-e ruşine pentru ţara asta...

14:27, 16 Ianuarie 2012

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованину... румыны прощупывают реакцию общественного мнения на вероятные жертвы при подавлен (de Сергей)

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованин у... румыны прощупываю т реакцию общественн ого мнения на вероятные жертвы при подавлении протестов в Кишиневе румынскими жандармами ?

la zi (de ffff)

mai laso moale mai mai bine spune de NKVD tau care a ucis milioane de oameni prostolanule --in Basarabia pe timpul Romaniei era un jandarm la 1-2 sate si erau batuti numai hotii,lenesiii si lingaii de tine care latra aiurea si care nusi cunoaste nici istoria !!!!!! jos mancurtii cu comentariile lor prostesti !!!!!!

14:39, 16 Ianuarie 2012

MC tata aici nu esti corect (de Hai Otelul din Galati !!!)

Eu sunt de la Giurgiulesti si stiu ce fac nespalatii de moldoveni la vama cu Romania la Galati !! Din cauza la astea care ascund tigari prin masina si trec vama fraudulos, eu un simplu calator ajung cu greu La Galati pentru ca ei au facut bani cu treburile astea si acum sunt cei mai tari de prin zona ( se baga de exemplu in fata masinii tale cu BMW lui pentru care nu a transpirat nici o minuta pentru banii cu care l-a cumparat si inca si daca vrei sa ai spui ceva mai sare si la bataie ca el acum e baiat tare ca are masina de fițe ) Ar trebui trebui de impuscat mai multi, nu numai unul !! Jos palaria in fata politistului de frontiera roman.

Raspuns :) (de Urmasul lui Stefan :))

Nu indrazni wa sa numesti Moldovenii nespalati, k daca prind pe cineva din giurgiulesti de unde esti tu, il bat in cap pinai sar maselele, si pina la urma tu tot Moldovan esti animalo.

14:41, 16 Ianuarie 2012

...... (de Angela)

Cei cu rasismul asta, timpitilor, toti suntem oameni!!!

14:49, 16 Ianuarie 2012

idiot (de VIL)

Esti bun de KVN :))

limba moldoveneasca (de ivan moldovan)

in care voi vorbiti si scriti se numeste LIMBA MOLDOVENEASCA, prostolani ruminesti. MOLDOVAN, MOLDOVENESC, MOLDOVENESTE. uite cum suna frumos, ca cintecul)) dar rumin fuuuu greata si sa stiti in genere rumin din sec.16 inseamna taran iobag, крепостной , clav))) toata istoria voastra a fost ca ati lins curu la moldoveni sa nu va bata (ex. Stefan cel Mare a ars bucurestiul de 2 ori 24 noiembrie 1473 и 16 noiembrie 1476 pentru tradarea fata de turci) si pentru impuscatura asta o sa raspundeti

14:54, 16 Ianuarie 2012

rusului (de Ion)

Ma, porc de rus, crezi ca daca ai scris cu un pud de greseli romaneste, lumea nu intelege ca esti rus? Pleaca , lepadatura, in Rusia ta si comenteaza cum voi, rusii, ucideti milioane de oameni in Cecenia, Osetia, Gruzia, Daghestan, cum ati distrus circa o suta de nationalitati din Siberia pentru a le fura bogatiile, cum va ucideti pe voi, band ca porcii, aveti 40% DIN POPULATIA RUSEASCA MASCULINA ALCOOLICI

Pentru poporul tau de tigani !!!!!! (de Pentru poporul tau de tigani !!!!!!)

70% din romani ...degradati !!!!!!!!!

15:33, 16 Ianuarie 2012

veniticului (venetic)rus, care bolboroseste cateva cuvinte roamnesti (de Ion)

Nu mai spune, chiar crezi ca moldovenii sunt asa de prosti sa inceapa sa urasca pe fratii lor, chiar crezi ca moldovenii toti au uitat faradelegile si crimele comise de rusi, care impuscau in ceafa copii in 1945 doar pentru ca se numeau Roman (bunica mi-a povestit cum au intrat in 1944 rusii in satul lor si au intrebat daca esti roman. Vecina ei , care avea un baietel de 5 ani , pe care-l chema Roman, a raspuns ca da, este Romanel acasa si l-a chemat, iar ocupantul rus l-a impuscat in ceafa, asa cum a facut cu sute de mii de alti moldoveni-copii, batrani, tineri). Mizereabililor, in voi chhiar nu a mai ramas nimic omenesc, sunteti niste fiare,daca ati fi oameni, ati fi procedat ca australienii, care au recunoscut crimele stramosilor lor impotriva aborigenilor si si-au cerut public iertare. Voi, rusii, nu recunoasteti crimele voastre, mai mult, doriti sa va considere oprimatii eliberatori si salvatori. Adevarat, voi ati eliberat milioane de oameni de viata, avere, familii, copii, mmoralitate, ati adus"cultura" betiei, prostitutiei, trantoriei, furtisagurilor. daca administratia roamneasca pedepsea talharii, betivi, ucigasii si curavarii, voi i-ati facut eroi- Kotovschi, Lenin, nkvd-istii care au impuscat milioane de oameni

pentru ion (de gita)

ion tu nu esti sanatos.tu vrei razboi, razboi o sa primesti.

15:41, 16 Ianuarie 2012

limba moldoveneasca (de ivan moldovan)

in care voi vorbiti si scriti se numeste LIMBA MOLDOVENEASCA, prostolani ruminesti. MOLDOVAN, MOLDOVENESC, MOLDOVENESTE. uite cum suna frumos, ca cintecul)) dar rumin fuuuu greata si sa stiti in genere rumin din sec.16 inseamna taran iobag, крепостной , clav))) toata istoria voastra a fost ca ati lins curu la moldoveni sa nu va bata (ex. Stefan cel Mare a ars bucurestiul de 2 ori 24 noiembrie 1473 и 16 noiembrie 1476 pentru tradarea fata de turci) si pentru impuscatura asta o sa raspundeti

Subiectul mesajului: (de diadasdsadsa)

bai baranule suntem doar romani si nu moldoveni si vorbim limba romana .idiotule

15:46, 16 Ianuarie 2012

Pentru poporul tau de tigani !!!!!! (de Pentru poporul tau de tigani !!!!!!)

70% din romani ...degradati !!!!!!!!!

si al tau de muligani:)0))))00))))0))00 (de si al tau de muligani:)0))))00))))0))00)

si al tau de muligani:)0))))00))) )0))00

15:47, 16 Ianuarie 2012

la zi (de ffff)

mai laso moale mai mai bine spune de NKVD tau care a ucis milioane de oameni prostolanule --in Basarabia pe timpul Romaniei era un jandarm la 1-2 sate si erau batuti numai hotii,lenesiii si lingaii de tine care latra aiurea si care nusi cunoaste nici istoria !!!!!! jos mancurtii cu comentariile lor prostesti !!!!!!

arma chimica (de ivan moldovan)

prima data in istoria omenirii, arma chimica a fost folosita impotriva populatiei civile stiti unde? credeti de nemti-fascisti? NU! in Moldova in 1918. stiti de cine? de armata regala rumineasca? sa va mai intreb impotriva cui? impotriva moldovenilor care erau impotrica ocupatiei ruminesti a Republicii Democratice Moldovenesti. rascoalele din Tataribunari, Hotin au fost inabusite cu tunuri. numai executati prin impuscare au fost peste 2000 de oameni in Tataribunari si voi sa-mi spuneti de rusi? noi, moldoveni, nu stim istoria? nu, noi, blea, tare bine o stim si numic nu am uitat si impuscatura asta nu o sa uitam

15:48, 16 Ianuarie 2012

Pentru poporul tau de tigani !!!!!! (de Pentru poporul tau de tigani !!!!!!)

70% din romani ...degradati !!!!!!!!!

fratii (de adi)

Nu sintem in Coreia!cred ca nu trebuea sa impuste, unde puteea sa fuga?

15:55, 16 Ianuarie 2012

Subiectul mesajului: (de diadasdsadsa)

bai baranule suntem doar romani si nu moldoveni si vorbim limba romana .idiotule

........ (de Urmasul lui Stefan)

Băi puțifer uite mai bine ceți scrie în buletin REPUBLIC OF MOLDOVA! Da nu ROMANIA!

15:56, 16 Ianuarie 2012

Raspuns (de Eu....)

Ea inchideti wa gurita romaneasca si lasami fratii in pace ;) sia dat cu parerea ca toti noi fara sa insulte pe cineva . da tu fructul prostiei indarznesti,taci si stai in banca ta cind nu mai ai ce spune!

q (de q)

adevarul doare...e adevarat....si in cazul tau mai tare doare partea din spate...dupa ce te-au calarit rusii atita timp))))

15:58, 16 Ianuarie 2012

Subiectul mesajului: (de diadasdsadsa)

bai baranule suntem doar romani si nu moldoveni si vorbim limba romana .idiotule

provocari (de JD)

Nu raspundeti la provocarile rusilor care vor sa semene in noi cat mai multa ura, le e frica idiotilor si se simt deja marginalizati sarmanii rusi, mi-as dori fiecare rus sa incerce sa treaca vama cu tigari, pina isi irosesc munitiile vamesii romani, poate va fi si mai curat in tara. E absolut normal ca trebuie oprit contrabandistul, pacat doar ca in asa mod, dar...lectie va fi pentru altii, nu mai bagati politica in aceasta intimplare :)

15:59, 16 Ianuarie 2012

Subiectul mesajului: (de diadasdsadsa)

bai baranule suntem doar romani si nu moldoveni si vorbim limba romana .idiotule

Limba moldoveneasca (de Eu)

N-am înţeles dar ce atunci cauţi aici în MOLDOVA, dacă eşti roman?

16:11, 16 Ianuarie 2012

q (de q)

adevarul doare...e adevarat....si in cazul tau mai tare doare partea din spate...dupa ce te-au calarit rusii atita timp))))

....... (de Urmasul lui stefan)

Oaie creață cînd duci o discuție cu cineva răspunde la replica celui cu care vb analizezi cea spus și dacă ai ce vb vorbești. Da numi umbla tu cu trucuri psihologice. Dă dovadă că ești deșept nu că puți a prost.

16:11, 16 Ianuarie 2012

limba moldoveneasca (de ivan moldovan)

in care voi vorbiti si scriti se numeste LIMBA MOLDOVENEASCA, prostolani ruminesti. MOLDOVAN, MOLDOVENESC, MOLDOVENESTE. uite cum suna frumos, ca cintecul)) dar rumin fuuuu greata si sa stiti in genere rumin din sec.16 inseamna taran iobag, крепостной , clav))) toata istoria voastra a fost ca ati lins curu la moldoveni sa nu va bata (ex. Stefan cel Mare a ars bucurestiul de 2 ori 24 noiembrie 1473 и 16 noiembrie 1476 pentru tradarea fata de turci) si pentru impuscatura asta o sa raspundeti

limba transnistreana (de VIL)

eu is moldovean deci roman, eu ca moldovean ma identific in spatiul spiritual si cultural romanesc exact cum cazacii se identifica in saptiul spiritual si cultural rusesc, da tu dihore cu cine te identifici? cu un moldovean dinte prut si nistru? crezi ca esti rasa superioara si ca moldoveni al de tine is unici ? tu de fapt esti un frustrat care nu cunoaste nici limba romana si nici limba rusa, de aia si zici ca vorbesti moldoveneste fiindca esti un cioban cu doua clase si abia legi o propozitie, presupun ca frustrarile pe romani le ai mai din tinerete de cand ai luat vreo tseapa si inca nu te-ai impcat cu gandul ca esti un loh. Tre sa fii tampit sa spui ca Moldova a aparut inaintea Romaniei, daca sa ne conducem dupa logica asta inseamna ca tu esti un spermatozoid fiindca de la inceput a fost sperma si numai dupa asta ai aparut tu.

16:15, 16 Ianuarie 2012

Subiectul mesajului: (de diadasdsadsa)

bai baranule suntem doar romani si nu moldoveni si vorbim limba romana .idiotule

Subiectul mesajului: (de VIL)

nu da apa la moara prostului, suntem moldoveni de origine romana, cotropitorul special ne intapa si ne bag pe gat "sau"-ul, Suntem Moldoveni deci Romani cine crede altfel nu-i Moldovean cu atat mai mult Roman

16:16, 16 Ianuarie 2012

limba transnistreana (de VIL)

eu is moldovean deci roman, eu ca moldovean ma identific in spatiul spiritual si cultural romanesc exact cum cazacii se identifica in saptiul spiritual si cultural rusesc, da tu dihore cu cine te identifici? cu un moldovean dinte prut si nistru? crezi ca esti rasa superioara si ca moldoveni al de tine is unici ? tu de fapt esti un frustrat care nu cunoaste nici limba romana si nici limba rusa, de aia si zici ca vorbesti moldoveneste fiindca esti un cioban cu doua clase si abia legi o propozitie, presupun ca frustrarile pe romani le ai mai din tinerete de cand ai luat vreo tseapa si inca nu te-ai impcat cu gandul ca esti un loh. Tre sa fii tampit sa spui ca Moldova a aparut inaintea Romaniei, daca sa ne conducem dupa logica asta inseamna ca tu esti un spermatozoid fiindca de la inceput a fost sperma si numai dupa asta ai aparut tu.

........... (de Urmasul lui stefan)

Cretino inbecilo si esti tu, pina la marea unire Era Moldova Muntenia si toate celelalte si pe urma sau unit si o format Romania mare, deci moldova era inaintea Romaniei desteptule.

16:19, 16 Ianuarie 2012

veniticului (venetic)rus, care bolboroseste cateva cuvinte roamnesti (de Ion)

Nu mai spune, chiar crezi ca moldovenii sunt asa de prosti sa inceapa sa urasca pe fratii lor, chiar crezi ca moldovenii toti au uitat faradelegile si crimele comise de rusi, care impuscau in ceafa copii in 1945 doar pentru ca se numeau Roman (bunica mi-a povestit cum au intrat in 1944 rusii in satul lor si au intrebat daca esti roman. Vecina ei , care avea un baietel de 5 ani , pe care-l chema Roman, a raspuns ca da, este Romanel acasa si l-a chemat, iar ocupantul rus l-a impuscat in ceafa, asa cum a facut cu sute de mii de alti moldoveni-copii, batrani, tineri). Mizereabililor, in voi chhiar nu a mai ramas nimic omenesc, sunteti niste fiare,daca ati fi oameni, ati fi procedat ca australienii, care au recunoscut crimele stramosilor lor impotriva aborigenilor si si-au cerut public iertare. Voi, rusii, nu recunoasteti crimele voastre, mai mult, doriti sa va considere oprimatii eliberatori si salvatori. Adevarat, voi ati eliberat milioane de oameni de viata, avere, familii, copii, mmoralitate, ati adus"cultura" betiei, prostitutiei, trantoriei, furtisagurilor. daca administratia roamneasca pedepsea talharii, betivi, ucigasii si curavarii, voi i-ati facut eroi- Kotovschi, Lenin, nkvd-istii care au impuscat milioane de oameni

Subiectul mesajului: (de ivan moldovan)

ia las-o moale cu povestile tale, "tare mai samana cuvintul rumin si numele Roma", rusii cind au venit prima ce au facut au costruit in orice sat baie si scoala (acestea care voi acum inchideti) verisorul strabunelului meu a fost batut de jandarmi toata noaptea intr-un beci (peste 2 luni a murit, n-o mai iesit din bataile celea) pentru ca in timpul razboiului plasa de pe fereastra (ochi) s-a disprins si lumina din casa se vedea afara, ce insemna dupa spusele jandarmilor beti, ca arata semne la avioanele rusesti cind a venit armata sovetica cit in 40 cit si in 44, moldovenii o intilneau cu flori si bucurie ca pe eliberatori de la jugul ruminesc bunelul meu spune acei moldoveni care au luptat in armata rumineasca nu erau stimati de rest moldoveni mai ales de veterani

16:22, 16 Ianuarie 2012

........... (de Urmasul lui stefan)

Cretino inbecilo si esti tu, pina la marea unire Era Moldova Muntenia si toate celelalte si pe urma sau unit si o format Romania mare, deci moldova era inaintea Romaniei desteptule.

Cioban (de VIL)

si Normandia era inaintea Frantei. Ce propui acum sa desfacem europa in provincii si sa incepem sa ne taime intre noi? Romania a aparut ca urmare a unirii Valahei cu Moldova nimeni nu neaga asta insa se pare ca tu preferi sa gandesti cu alt loc de cat cu creierul

16:28, 16 Ianuarie 2012

Limba moldoveneasca (de Eu)

N-am înţeles dar ce atunci cauţi aici în MOLDOVA, dacă eşti roman?

Pentru limba noastra moldoveneasca (de Grigore Ureche)

"asijderea si limba noastra din multe limbi ieste adunata si ne ieste amestecat graiul nostru cu al vecinilor de prinprejur, macara ca de la Rim ne tragem, si cu ale lor cuvinte ni-s amestecate. Cum spune si la predosloviia letopisetului celui moldovenescu de toate pre rindu:ce fiindu tara mai de apoi..."

16:29, 16 Ianuarie 2012

Cioban (de VIL)

si Normandia era inaintea Frantei. Ce propui acum sa desfacem europa in provincii si sa incepem sa ne taime intre noi? Romania a aparut ca urmare a unirii Valahei cu Moldova nimeni nu neaga asta insa se pare ca tu preferi sa gandesti cu alt loc de cat cu creierul

......... (de Urmasul lui stefan)

Daca ma mai numesti odata cioban precis ca mi se naste dorinta de a te taia, voi ne acuzati pe noi de rasizm si de necunoastere si de toate cite la mai spuneti va dati superiori si de asta nu va iubesc Moldovenii. Eu nam nimic cu Romania nici pro nici contra. Si daca neau calarit rusii nu noua ar trebui sa ne fie rusine ci voua ca neat tradat dupa marea unirie si ati permis sa fim calariti si nu mai mincati la bors.

16:32, 16 Ianuarie 2012

despre "fratzi" (de Viorel)

Romania pentru romani!!! Moldova pentru moldoveni!!! Va scriu sa intelegeti, ca oricine are de ales si poate oricind sa se stabileasca in Romania daca-i roman.... da cind s-o duce in Europa sa se angajeze undeva, sa nu dea cu curu la gard si sa zica ca-i moldovean. Nu va dati seama stimati moldoveni ca cu o asemenea atitudine unionista incet o sa ne contopim cu romanii si nu ne mai salveaza nimeni. Voi nu va uitati ca azi romanii fura in supermarketuri si cersesc in Italia, traind bine... maine, poimiine se reformateaza UE si mai degraba trece camila prin urechea acului decit va intra Romania in Europa.

16:38, 16 Ianuarie 2012

......... (de Urmasul lui stefan)

Daca ma mai numesti odata cioban precis ca mi se naste dorinta de a te taia, voi ne acuzati pe noi de rasizm si de necunoastere si de toate cite la mai spuneti va dati superiori si de asta nu va iubesc Moldovenii. Eu nam nimic cu Romania nici pro nici contra. Si daca neau calarit rusii nu noua ar trebui sa ne fie rusine ci voua ca neat tradat dupa marea unirie si ati permis sa fim calariti si nu mai mincati la bors.

Cioban Cioban (de VIL)

bai tu esti retard, serios. eu tot is din RM si toata viata am trait-o aici, tara asta se afla in mocirla din cauza la asa ciobeni ca tine care viseaza la state medievale. Moldova si Valahia nu mai exista la fel cum nu exista cnezatul moscovei, arhanghelsk etc., astea sunt state medievale, exista Republica Moldova, un monstru creat de rusi care nu are nici o treaba cu Moldova medievala, in caz ca nu stiai RM a aparut ca stat 1991 :) Despre ce Moldova vorbesti retardule, sa le zici asa prostii moldovenilor de peste prut te scuipa in fata. Se vede ca ciubota rusului ti-a afectat grav creierul.

16:42, 16 Ianuarie 2012

despre "fratzi" (de Viorel)

Romania pentru romani!!! Moldova pentru moldoveni!!! Va scriu sa intelegeti, ca oricine are de ales si poate oricind sa se stabileasca in Romania daca-i roman.... da cind s-o duce in Europa sa se angajeze undeva, sa nu dea cu curu la gard si sa zica ca-i moldovean. Nu va dati seama stimati moldoveni ca cu o asemenea atitudine unionista incet o sa ne contopim cu romanii si nu ne mai salveaza nimeni. Voi nu va uitati ca azi romanii fura in supermarketuri si cersesc in Italia, traind bine... maine, poimiine se reformateaza UE si mai degraba trece camila prin urechea acului decit va intra Romania in Europa.

Subiectul mesajului: (de VIL)

Romania a intrat in UE in 2007.

16:47, 16 Ianuarie 2012

Cioban Cioban (de VIL)

bai tu esti retard, serios. eu tot is din RM si toata viata am trait-o aici, tara asta se afla in mocirla din cauza la asa ciobeni ca tine care viseaza la state medievale. Moldova si Valahia nu mai exista la fel cum nu exista cnezatul moscovei, arhanghelsk etc., astea sunt state medievale, exista Republica Moldova, un monstru creat de rusi care nu are nici o treaba cu Moldova medievala, in caz ca nu stiai RM a aparut ca stat 1991 :) Despre ce Moldova vorbesti retardule, sa le zici asa prostii moldovenilor de peste prut te scuipa in fata. Se vede ca ciubota rusului ti-a afectat grav creierul.

........ (de Urmasul...)

Tu chear esti prost...ce vb eu si ce mama dracului maninci tu la cacat acolo. Boule citeste macar ceti spun si pe urma maninca la fasole.

16:52, 16 Ianuarie 2012

........ (de Urmasul...)

Tu chear esti prost...ce vb eu si ce mama dracului maninci tu la cacat acolo. Boule citeste macar ceti spun si pe urma maninca la fasole.

Subiectul mesajului: (de VIL)

indrugi prostii frate, mai bine te nasteai mut

16:58, 16 Ianuarie 2012

Cioban (de VIL)

si Normandia era inaintea Frantei. Ce propui acum sa desfacem europa in provincii si sa incepem sa ne taime intre noi? Romania a aparut ca urmare a unirii Valahei cu Moldova nimeni nu neaga asta insa se pare ca tu preferi sa gandesti cu alt loc de cat cu creierul

Subiectul mesajului: (de ivan moldovan)

ei, da! haide-ti sa restabilim Imperiul Roman ca toti de la ei ne tragem moldovenii intotdeauna se autoidentificau aparte de munteneni-vlahi-rumi ni, dar ruminii nefiind un popor pe deplin dezvoltat totdeauna kaseu sub moldoveni si de limba si gramatica moldoveneasca se foloseau asta mentioneaza si D. Cantemir in cartea sa Descrierea Moldovei, si Letopisetul Tarii Moldovei de Grigore Ureche "din Flachia i-au zis Vlahiia. Ce noi acesta nume nu-l priimim, nici-l putem da tarii noastre Moldovei, ci Tarii Muntenesti ca ei nu vor sa disparta, sa faca doao tari, ci scriu ca au fostu tot un loc si o tara si noi aflam ca Moldova s-au descalicat mai pe urma, iar muntenii mai dintai, macara ca s-au tras de la un izvod..... problema ca voi rumini vreti sa fiti cu moldoveni impreuna este de la inceputurile istoriei noastre ca stat vreti sa va uniti cu noi atunci ingenunchiati in fata drapelului Stefan, pupati-l, recunasteti ca capitala voastra este Chisinau, ca graiti in limba moldoveneasca si de fapt sinteti moldoveni si noi o sa analizam cererea voastra. si pina cind nu dam raspuns, sa stati in genunchi si sa va rugati dumnezeului atotputernic sa va luam sub apararea noastra si sub conducerea noastra milostiva si disteapta nu in zadar se numeste moldoveneasca

17:00, 16 Ianuarie 2012

Subiectul mesajului: (de VIL)

indrugi prostii frate, mai bine te nasteai mut

....... (de urmasul....)

Frate cu tine nam mai fost si cu prostia.

17:00, 16 Ianuarie 2012

Subiectul mesajului: (de VIL)

indrugi prostii frate, mai bine te nasteai mut

Tradare (de VIL)

ce tine de tradare nu poporul roman a tradat ci clasa politica, incearca sa vezi diferenta.

17:15, 16 Ianuarie 2012

iar tigarete (de de bibica)

Bravo vamesilor Romini. Ar fi bine si politia si vama Moldovei la fel sa-si indeplineasca meseriia.Dar despre tinar ce pot spune.... CASCAVAL GRATIS IN CAPCANA NU EXZISTA.Toti stiu legile, si oricum se ocupa de prostii. CE A CAUTAT,ACEA AI GASIT!!! LA DUBALA!!! SA FIE DE INVATATURA SI ALTORA!!!

17:20, 16 Ianuarie 2012

bravo lor (de vasea)

bine iau facut sa stie sa nu mai treaca cu contra banda din cauza la asa indivizi retin si oameni de rind normali care trec frontiera...dar vamesii moldoveni cum au verificat automobilul de a ajuns pina la rom?

17:29, 16 Ianuarie 2012

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованину... румыны прощупывают реакцию общественного мнения на вероятные жертвы при подавлен (de Сергей)

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованин у... румыны прощупываю т реакцию общественн ого мнения на вероятные жертвы при подавлении протестов в Кишиневе румынскими жандармами ?

...воображение... (de anamir)

...не кажется...к гда кажется крестись... отел продать сигареты,п нюхай пороху если дурак и не можешь отвечать за свои поступки... аконы надо соблюдать, собенно в чужой стране,шиб о шустрый молдованин ,он что не знал что везет контрабанд у ?Я кстати тоже молдаванка и считаю что не имеет значение национальн ость когда законы нарушаются ...а Вы не разводите демагогию своими вопросами.. .

17:31, 16 Ianuarie 2012

limba moldoveneasca (de ivan moldovan)

in care voi vorbiti si scriti se numeste LIMBA MOLDOVENEASCA, prostolani ruminesti. MOLDOVAN, MOLDOVENESC, MOLDOVENESTE. uite cum suna frumos, ca cintecul)) dar rumin fuuuu greata si sa stiti in genere rumin din sec.16 inseamna taran iobag, крепостной , clav))) toata istoria voastra a fost ca ati lins curu la moldoveni sa nu va bata (ex. Stefan cel Mare a ars bucurestiul de 2 ori 24 noiembrie 1473 и 16 noiembrie 1476 pentru tradarea fata de turci) si pentru impuscatura asta o sa raspundeti

rusrului cunoscator (de Ion)

Ivane, se vede de la o posta ca esti un ignorant. Roman inseanma roman, adica se trage de la Roma, urmas al Romei. Slav, insa, inseamna sclav. In latina sclav, sclavin-rob. Pe voi, slavilor., va numeau popoarele latine sclavi, deoarece va faceau robi. Plus la toate, Stefan cel mare se tragea din familia Basarabilor, la fel ca si domnitorii Munteniei si Transilvaniei. Poate ai uitat sau nici n-ai stiut ca rusii s-au razboit inde ei secole in sir. Moscalii cu novgorodenii si cernigovenii....

17:32, 16 Ianuarie 2012

Răspuns (de Aurel)

De cum am auzit această ştire am şi intuit reacţia celor de etnie rusă comparând cu cazul de la Vadul lui Vodă. Însă, să nu comparăm aceste 2 incidente. Ăsta care a încercat să treacă vama e un infractor şi-n plus acţiunea s-a produs la hotarele altui stat adică ăia chair aveau dreptul să întreprindă orice măsură pentru a-l stopa. La VV e altceva... Un cetăţean al RM a fost împuşcat pe teritoriul ţării sale de către nişte militari dintr-o altă ţară... Sper să nu aud dezabteri pe la TV pe tema acestui contrabandist.

...da... (de anamir)

...de acord,asa am gindit si eu la aparitia acestei stiri...

17:32, 16 Ianuarie 2012

nu, nu ni se pare ... (de xsteel)

Contrabandistul si in Africa e contrabandist !!! Doar rusofoni si NKV-isti poate sa aiba asa parere ca tine !!!

...da... (de anamir)

...de acord...

17:33, 16 Ianuarie 2012

Pentru poporul tau de tigani !!!!!! (de Pentru poporul tau de tigani !!!!!!)

70% din romani ...degradati !!!!!!!!!

celui cu poporul lui (de Octavia)

Doar un degradat poate emana astfel de prostii. Te-ai developat singur. Qui tacit, filosofus manet, spuneau latinii, adica cine tace, ramane filozof, Tu ai deschis ratul si ai imprastiat multa putoare si prostie

17:35, 16 Ianuarie 2012

pentru ion (de gita)

ion tu nu esti sanatos.tu vrei razboi, razboi o sa primesti.

lui ghita (de Ion)

stii, bunica mea avea un porc, pe care-l numea ghita. tare mai semeni cu porcul bunicii, ghita, emani judecati geniale, la fel ca porcul ghita cand grohaia

17:40, 16 Ianuarie 2012

arma chimica (de ivan moldovan)

prima data in istoria omenirii, arma chimica a fost folosita impotriva populatiei civile stiti unde? credeti de nemti-fascisti? NU! in Moldova in 1918. stiti de cine? de armata regala rumineasca? sa va mai intreb impotriva cui? impotriva moldovenilor care erau impotrica ocupatiei ruminesti a Republicii Democratice Moldovenesti. rascoalele din Tataribunari, Hotin au fost inabusite cu tunuri. numai executati prin impuscare au fost peste 2000 de oameni in Tataribunari si voi sa-mi spuneti de rusi? noi, moldoveni, nu stim istoria? nu, noi, blea, tare bine o stim si numic nu am uitat si impuscatura asta nu o sa uitam

lui ivan prostalan (de Elena)

Precis te-a scapat popa la botez cu capul de podea. sarmanelul de tine, ai un handicap intelectual foarte serios si, ce este mai grav, incurabil. rascoala de care ti-au povestit cartile rusilor in realitate a fost o incercare a nkvd-stilor rusi de a ridica lumea la rascoala impotriva capitalizmului. O incercare nereusita, au iesit vreo 10 evrei si vreo 10 porcalani, pe care politia romaneasca i-a arestat. Documente, care confirma acest lucru, se pastreaza pana si in arhivede din Odessa, prostalane

17:43, 16 Ianuarie 2012

MC tata aici nu esti corect (de Hai Otelul din Galati !!!)

Eu sunt de la Giurgiulesti si stiu ce fac nespalatii de moldoveni la vama cu Romania la Galati !! Din cauza la astea care ascund tigari prin masina si trec vama fraudulos, eu un simplu calator ajung cu greu La Galati pentru ca ei au facut bani cu treburile astea si acum sunt cei mai tari de prin zona ( se baga de exemplu in fata masinii tale cu BMW lui pentru care nu a transpirat nici o minuta pentru banii cu care l-a cumparat si inca si daca vrei sa ai spui ceva mai sare si la bataie ca el acum e baiat tare ca are masina de fițe ) Ar trebui trebui de impuscat mai multi, nu numai unul !! Jos palaria in fata politistului de frontiera roman.

...mda... (de anamir)

...de acord ca a fost o contrabanda,ca a fost o incalcare,i-mi pare rau ca avet-i probleme la trecerea frontierei din cauza ,,nespalatilor de moldoveni,, dar vreau s-a v-a intreb din curiozitate:cind at-i scris aceste rinduri (cine nu at-i de nationalitate) va-ti spalat ... creerul...cred ca la-ti incatusat in otelul din Galati...rusine...

17:45, 16 Ianuarie 2012

duceti-l in alt spital (de de Cahulean)

daca sta baiatu in spitalul din Cahul.....mare sanse nu are.Acolo te lasa sa mori,,personalul sunt niste incompetenti ,,nu ai nici macar strictul necesar pentru o operatie.......

...mda... (de anamir)

...fi-ti pe pace ca bolnavul are ce-i trebuie...adica bani...

17:45, 16 Ianuarie 2012

........ (de Urmasul lui Stefan)

Băi puțifer uite mai bine ceți scrie în buletin REPUBLIC OF MOLDOVA! Da nu ROMANIA!

urmasului lui stepan (de Ion)

tu nu ai fost si nu poti fi urmas al lui Stefan cel Mate, care in toate documentele timpului se numea roman. Citeste scrisorile lui Stefan catre scaunul papal si vei intelege ca Stefan, spre deosebire de penisi ca tine, se numea cu mandrie roman, adica urmas al Romei, precum scria si marele Eminescu. Tu, esti , insa urmasul ramei, adica o vierme, despre care Gorchii scria; rojdennomu polzati letati ne dano, asa ca taraste-te prin rahat rusesc si nu pangari numele lui Stefan cel Mare si Sfant.

17:46, 16 Ianuarie 2012

....... (de Urmasul lui stefan)

Oaie creață cînd duci o discuție cu cineva răspunde la replica celui cu care vb analizezi cea spus și dacă ai ce vb vorbești. Da numi umbla tu cu trucuri psihologice. Dă dovadă că ești deșept nu că puți a prost.

asd (de asd)

daca ai fi urmasul lui stefan ai sti boutule,ca moldova era moldova romanesca si basarabia........adi ca ai fost si esti parte a unei provincii sau regiuni ,zii cum vrei,o parte a unei tari,in cazul de fata a moldovei romanesti....esti prost de ragi,,,,gura mica si mars la pascut vaca...da oricum spatele trebuie sa te doara.........)))).. pt ca asta e adevarul...te-au calarit sute de ani si inca mai vrei.......))))

17:47, 16 Ianuarie 2012

la zi (de ffff)

mai laso moale mai mai bine spune de NKVD tau care a ucis milioane de oameni prostolanule --in Basarabia pe timpul Romaniei era un jandarm la 1-2 sate si erau batuti numai hotii,lenesiii si lingaii de tine care latra aiurea si care nusi cunoaste nici istoria !!!!!! jos mancurtii cu comentariile lor prostesti !!!!!!

...mda... (de anamir)

...de acord...si politia noastra daca a-r mai da cite una la cei ce fura si fac bazaconii nu m-as supara pe ei...insa la noi avem drepturile omului hot da a cetateanului corect sint la fundul marii pecetluite...

17:50, 16 Ianuarie 2012

limba moldoveneasca (de ivan moldovan)

in care voi vorbiti si scriti se numeste LIMBA MOLDOVENEASCA, prostolani ruminesti. MOLDOVAN, MOLDOVENESC, MOLDOVENESTE. uite cum suna frumos, ca cintecul)) dar rumin fuuuu greata si sa stiti in genere rumin din sec.16 inseamna taran iobag, крепостной , clav))) toata istoria voastra a fost ca ati lins curu la moldoveni sa nu va bata (ex. Stefan cel Mare a ars bucurestiul de 2 ori 24 noiembrie 1473 и 16 noiembrie 1476 pentru tradarea fata de turci) si pentru impuscatura asta o sa raspundeti

...mda... (de anamir)

...cred ca inca nu s-au terminat sarbatorile de iarna la Dumneata...

17:51, 16 Ianuarie 2012

Subiectul mesajului: (de ivan moldovan)

ia las-o moale cu povestile tale, "tare mai samana cuvintul rumin si numele Roma", rusii cind au venit prima ce au facut au costruit in orice sat baie si scoala (acestea care voi acum inchideti) verisorul strabunelului meu a fost batut de jandarmi toata noaptea intr-un beci (peste 2 luni a murit, n-o mai iesit din bataile celea) pentru ca in timpul razboiului plasa de pe fereastra (ochi) s-a disprins si lumina din casa se vedea afara, ce insemna dupa spusele jandarmilor beti, ca arata semne la avioanele rusesti cind a venit armata sovetica cit in 40 cit si in 44, moldovenii o intilneau cu flori si bucurie ca pe eliberatori de la jugul ruminesc bunelul meu spune acei moldoveni care au luptat in armata rumineasca nu erau stimati de rest moldoveni mai ales de veterani

imbecilului, care compromite numele lui Stefan (de Vasile)

imbecilule, mai bine ai inchide leoarba ca te faci de rusine. Jandarmii au batut hotii, curvarii, talharii. Spunand ca l-au batut pe bunelul tau recunosti ca te tragi dintr-un neam sau de talhari, sau de curvari sau de banditi

17:55, 16 Ianuarie 2012

pentru ion (de gita)

ion tu nu esti sanatos.tu vrei razboi, razboi o sa primesti.

...mda... (de anamir)

...pentru adevar nu trebuie s-a fie razboi,gita...asa a fost si nu pot-i schimba nimic,numai copii,nepotii acelor rusi si moldoveni care si-au batut joc de semenii lor acum se intreaba: pentru ce sint paralizat eu si nepotul meu(caz real ),pentru ce copii mei nu au familii ca lumea,pentru ce ginerele e in inchisoare etc...

18:05, 16 Ianuarie 2012

da (de eu)

Interesant dece protv nu publica reportaje online..cu privire la ceea ce se petrece acuma in Romania?

18:16, 16 Ianuarie 2012

Уверен, (de Влад)

Ты параноик

incidentul (de Andrei)

La vama Galati- Giurgiulesti folosesc si alte metode de a opri masinile , nu era neaparat sa tragi cu arma. Cred ca politistul care a tras este un dement si un excroc, arma se foloseste numai daca este in caz de auto-aparare.Trebuie tras la raspundere!

18:22, 16 Ianuarie 2012

Subiectul mesajului: (de VIL)

Romania a intrat in UE in 2007.

Deacord, Vil!!! (de Vil ., Bravo!)

Numai nu sunt deacord ,ca Molldova e un monstru creat de rusi, mai corect e ,ca tarisoara noastra ,din voia soartei, se gaseste , geografic , intr,e doua hotare,are paminturi si vegetatie ,de le curg balele celor doi monstri puternici;AMERICHAN siRUS. De ce fel de independenta dispunem,daca nu ne cunoastem originea? Ne-a impins istorie scrisa de rusi, pe cand adevarul este unul-MOLDOVENI DE ORIGINE ROMANA!!!

18:25, 16 Ianuarie 2012

lui ivan prostalan (de Elena)

Precis te-a scapat popa la botez cu capul de podea. sarmanelul de tine, ai un handicap intelectual foarte serios si, ce este mai grav, incurabil. rascoala de care ti-au povestit cartile rusilor in realitate a fost o incercare a nkvd-stilor rusi de a ridica lumea la rascoala impotriva capitalizmului. O incercare nereusita, au iesit vreo 10 evrei si vreo 10 porcalani, pe care politia romaneasca i-a arestat. Documente, care confirma acest lucru, se pastreaza pana si in arhivede din Odessa, prostalane

tataribunari (de ivan moldovan )

"Одной из причин восстания было недовольст во крестьян аграрной политикой проводимой румынским правительс твом, в частности, аграрной реформой 1921 года." "Numărul persoanelor răsculate s-a ridicat la 4.000-6.000 de persoane". "На подавление восстания королевско е правительс тво Румынии направило войска с артиллерие й и флот. 19 сентября румынские войска штурмом взяли Татарбунар ы — центр восстания, применив артобстрел химическим и снарядами. Татарбунар цы продержали сь три дня, потом были разгромлен ы. Погибло более 3 тысяч человек. Ещё четыре дня армии понадобило сь, чтобы подавить очаги сопротивле ния в других местах" asta is citate din wikipedia, pentru tine prostolanca mai vorbim despre rascoala din hotin si bender?

18:36, 16 Ianuarie 2012

rusrului cunoscator (de Ion)

Ivane, se vede de la o posta ca esti un ignorant. Roman inseanma roman, adica se trage de la Roma, urmas al Romei. Slav, insa, inseamna sclav. In latina sclav, sclavin-rob. Pe voi, slavilor., va numeau popoarele latine sclavi, deoarece va faceau robi. Plus la toate, Stefan cel mare se tragea din familia Basarabilor, la fel ca si domnitorii Munteniei si Transilvaniei. Poate ai uitat sau nici n-ai stiut ca rusii s-au razboit inde ei secole in sir. Moscalii cu novgorodenii si cernigovenii....

Subiectul mesajului: (de ivan moldovan)

daca asa esti de destept in provenirea cuvintului sclav, apu trebuie sa stii ca rumin in sec. 16 insemna taran iobag. poti asta vedea in dex, culege cuvintul "roman" cum voi iubiti sa va numiti, iobagitilor ce sinteti)))) ia uite pe silca asta care popoare se socot slave sau sclave, pe rumini nu gasesti?)))) iobagul e Source: Webster's Revised Unabridged Dictionary (1913) Sclav \Sclav\, Sclave \Sclave\, n. Same as Slav. Slav \Slav\, n.;pl. Slavs. [A word originally meaning, intelligible, and used to contrast the people so called with foreigners who spoke languages unintelligible to the Slavs; akin to OSlav. slovo a word, slava fame, Skr. [,c]ru to hear. Cf. Loud.] (Ethnol.) One of a race of people occupying a large part of Eastern and Northern Europe, including the Russians, Bulgarians, Roumanians, Servo-Croats, Slovenes, Poles, Czechs, Wends or Sorbs, Slovaks, etc. [Written also Slave, and Sclav.] http://dict ionary.die.net/sclav

18:49, 16 Ianuarie 2012

Subiectul mesajului: (de ivan moldovan)

ia las-o moale cu povestile tale, "tare mai samana cuvintul rumin si numele Roma", rusii cind au venit prima ce au facut au costruit in orice sat baie si scoala (acestea care voi acum inchideti) verisorul strabunelului meu a fost batut de jandarmi toata noaptea intr-un beci (peste 2 luni a murit, n-o mai iesit din bataile celea) pentru ca in timpul razboiului plasa de pe fereastra (ochi) s-a disprins si lumina din casa se vedea afara, ce insemna dupa spusele jandarmilor beti, ca arata semne la avioanele rusesti cind a venit armata sovetica cit in 40 cit si in 44, moldovenii o intilneau cu flori si bucurie ca pe eliberatori de la jugul ruminesc bunelul meu spune acei moldoveni care au luptat in armata rumineasca nu erau stimati de rest moldoveni mai ales de veterani

...mda... (de anamir)

...draga Ivan Moldovan!Bunelul meu a fost luat la razboi in 1944 si a murit undeva in Polonia,gonit de baionetele rusesti in primele rinduri,fiind carne de tun si lasind acasa 6 copii unul mai mic decit altul...rusii dupa razboi au maturat podurile,au luat griul,caii,vacile si tot ce avea bunica in gospodarie:3 copii au murit de foame...ceilalti cu chiu cu vai au supravetuit,scapind de siberii...socrul meu si bunelul copiilor mei a facut armata si a trecut prin razboi 11 ani de viata ,fiind si de partea rusilor si de partea rominilor,intelegi tu 11 ani de viata !A terminat razboiul in 47 ( Mancijuria,Japonia)s tind in apa pina la briu zile intregi...s-a intors la virsta de 37 ani...a vrut el razboi,a vrut el s-a impuste sau l-a intrebat cineva ce vrea ?....dupa razboi a fost nevoit s-a intre in partid,li s-au luat si lor paminturile,caii,vit ele si tot ce aveau...a fost presedinte de colhoz,dar nu a facut fardelegi ca unii asa zisi moldoveni...si-a tinut satenii cum a putut si nimeni nu a spus in adresa familiei sotului meu un cuvint de rau nici atunci si nici acum...familie de gospodari stimata de toti,inclusiv si de rusi...a fost si a ramas ROMIN in suflet si in fapte...poate ajunge s-a judecat-i rominii ?Vrei s-a fii moldovan ?Fi-i sanatos,da nu fa demagogie...Am invatat la perfectie limba rusa ca s-a le pot spune cind se adreseaza catre mine in limba rusa:,,Я совершенно не знаю русский язык,vorbit-i romina,,fiindca s-a traiesti intr-o tara si s-a nu stii limba bastinasilor inseamna s-a nu te respect-i pe sine...iar la cei ce ne-au invatat s-a ne spalam,s-a traim bine etc le recomand o excursie in satele din Rusia unde nici azi nu au baie,veceu in casa,scoala,biserica si ciarsafuri albe...Cu parere de rau si in Moldova au fost de acei ce intra in categoria ,,bosota,,care au omorit si au pradat oamenii muncitori si gospodari conducindu-se de ideile bolnavicioase ale lui Lenin...si daca comentat-i nu aninat-i politica si ci-o facut bunelul si bunica,cum o fost rusii de buni si rominii de rai...acum e democratie,ai sansa de a alege ce-ti place si unde i-ti place...si cum azi la monumentul lui lenin depun flori acei la care ,,cerdacul ,,are gauri tot asa si in 40 si 44 intilneau cu flori armata ruseasca...

18:54, 16 Ianuarie 2012

Subiectul mesajului: (de ivan moldovan)

ei, da! haide-ti sa restabilim Imperiul Roman ca toti de la ei ne tragem moldovenii intotdeauna se autoidentificau aparte de munteneni-vlahi-rumi ni, dar ruminii nefiind un popor pe deplin dezvoltat totdeauna kaseu sub moldoveni si de limba si gramatica moldoveneasca se foloseau asta mentioneaza si D. Cantemir in cartea sa Descrierea Moldovei, si Letopisetul Tarii Moldovei de Grigore Ureche "din Flachia i-au zis Vlahiia. Ce noi acesta nume nu-l priimim, nici-l putem da tarii noastre Moldovei, ci Tarii Muntenesti ca ei nu vor sa disparta, sa faca doao tari, ci scriu ca au fostu tot un loc si o tara si noi aflam ca Moldova s-au descalicat mai pe urma, iar muntenii mai dintai, macara ca s-au tras de la un izvod..... problema ca voi rumini vreti sa fiti cu moldoveni impreuna este de la inceputurile istoriei noastre ca stat vreti sa va uniti cu noi atunci ingenunchiati in fata drapelului Stefan, pupati-l, recunasteti ca capitala voastra este Chisinau, ca graiti in limba moldoveneasca si de fapt sinteti moldoveni si noi o sa analizam cererea voastra. si pina cind nu dam raspuns, sa stati in genunchi si sa va rugati dumnezeului atotputernic sa va luam sub apararea noastra si sub conducerea noastra milostiva si disteapta nu in zadar se numeste moldoveneasca

...mda... (de anamir)

...bolund de cap...

18:57, 16 Ianuarie 2012

ai si ce? (de Olga)

Ei si ce pentru 300 de pachete de tigari trebue sa ei omului veata?Bine ca ii asa, dar daca era mai rau?Handicapat Politist ,debil,cine domane le mai dau Arme in mina la acesti Nenorociti!!Dom Basescu la duba trbue sal puna pe acest Idiot politist..

18:57, 16 Ianuarie 2012

iar tigarete (de de bibica)

Bravo vamesilor Romini. Ar fi bine si politia si vama Moldovei la fel sa-si indeplineasca meseriia.Dar despre tinar ce pot spune.... CASCAVAL GRATIS IN CAPCANA NU EXZISTA.Toti stiu legile, si oricum se ocupa de prostii. CE A CAUTAT,ACEA AI GASIT!!! LA DUBALA!!! SA FIE DE INVATATURA SI ALTORA!!!

...mda... (de anamir)

...ai nostri cu parere de rau nu au gasit tigarile...cred ca cumatrul era la serviciu...de atita si a pornit asa repede inapoi in moldova,riscind s-a calce si vamesii si politistii...pedepsi t dupa lege...

19:00, 16 Ianuarie 2012

tataribunari (de ivan moldovan )

"Одной из причин восстания было недовольст во крестьян аграрной политикой проводимой румынским правительс твом, в частности, аграрной реформой 1921 года." "Numărul persoanelor răsculate s-a ridicat la 4.000-6.000 de persoane". "На подавление восстания королевско е правительс тво Румынии направило войска с артиллерие й и флот. 19 сентября румынские войска штурмом взяли Татарбунар ы — центр восстания, применив артобстрел химическим и снарядами. Татарбунар цы продержали сь три дня, потом были разгромлен ы. Погибло более 3 тысяч человек. Ещё четыре дня армии понадобило сь, чтобы подавить очаги сопротивле ния в других местах" asta is citate din wikipedia, pentru tine prostolanca mai vorbim despre rascoala din hotin si bender?

rascoala hotin (de ivan moldovan)

Румынские власти учинили зверскую расправу над восставшим и: артиллерий ским огнём были уничтожены 22 деревни, без суда и следствия расстрелян ы 500 крестьян и городских жителей. Среди казнённых было 165 окницких железнодор ожников. Многие были заключены в тюрьмы или сосланы на каторгу. Всего в ходе восстания и его подавления погибло свыше 11 тысяч человек[3]. По другим, возможно завышенным , данным погибло около 15 тыс. человек[7]. На советскую территорию в течение 12 дней сумели уйти лишь 4 тысячи повстанцев и 50 тысяч беженцев[8]. Сформирова нные из них 1-й и 2-й Бессарабск ие полки составили Особую Бессарабск ую бригаду, которая позже вошла в состав 45-й Виленской стрелковой дивизии и успешно сражалась на фронтах Гражданско й войны[3]. Значительн ая часть повстанцев влилась в бригаду Г.И. Котовского .

19:10, 16 Ianuarie 2012

.... (de Alexandru)

E clar ca tinarul a incalcat legea si a incercat sa fuga de la pedeapsa, astfel reiese ca a meritat ce a primit, iar politistul roman sia indeplinit datoria, ceia ce nu poti spune de vamesii nostri care ori nu au depistat tigarile ori au luat mita din gros, asaca ginditiva bine cine e vinovat si cine pur si simplu sia indeplinit datoria nu doar de tara dar si fata de Uniunea Europeana.

19:39, 16 Ianuarie 2012

Bravo fraţilor romîni. Aţi procedat just. (de fifi)

Bravo fraţilor romîni. Aţi procedat just. Aşa debili merită să fie nimiciţi. Ei cred că lor li se poate tot, pentru ei nu există stimă, respect, lege. Ei n-au cei şapte ani de acasă. Ei înţeleg democraţia ca anarhia, ca şi demnitarii noştri din parlament. Voi vaţi făcut corect meseria. N-aţi dat ţara de batjocură.

19:50, 16 Ianuarie 2012

limba moldoveneasca (de ivan moldovan)

in care voi vorbiti si scriti se numeste LIMBA MOLDOVENEASCA, prostolani ruminesti. MOLDOVAN, MOLDOVENESC, MOLDOVENESTE. uite cum suna frumos, ca cintecul)) dar rumin fuuuu greata si sa stiti in genere rumin din sec.16 inseamna taran iobag, крепостной , clav))) toata istoria voastra a fost ca ati lins curu la moldoveni sa nu va bata (ex. Stefan cel Mare a ars bucurestiul de 2 ori 24 noiembrie 1473 и 16 noiembrie 1476 pentru tradarea fata de turci) si pentru impuscatura asta o sa raspundeti

Au procedat conform legii. (de fifi)

Toţi idioţii trebuie nimiciţi. În occident prin aşa metode au ajuns la bunăstarea şi cultura de azi. Aşa că mai uşurel oleacă.

20:36, 16 Ianuarie 2012

Au procedat conform legii. (de fifi)

Toţi idioţii trebuie nimiciţi. În occident prin aşa metode au ajuns la bunăstarea şi cultura de azi. Aşa că mai uşurel oleacă.

noi suntem patrioti, pentru Republica Moldova (de legea)

in primul rind... primul foc se face in sus, al doilea mai jos de briu, al treilea mai sus de briu... asta pentru toti acei care nus la curent cu legea privind portul de arma... in al doilea rind... rominasii nu aveau nici un motiv sa impuste cetatenii din RM fara nici un motiv concret(pericol asupra vetii sau alte activitati criminale privind statul romin)... in al treilea rind, asta mai personal- oare cind o sa vie momentul al, sa nu ne mai inchinam in fata lor(tigani romini)!!!

01:22, 17 Ianuarie 2012

Subiectul mesajului: (de Pentru PROTV)

SCRITI NORMAL NU IMPUSCAT DAR RANIT...CREDCA ESTE O DIFERENTA???

13:25, 17 Ianuarie 2012

Человек имеет право (de Вячеслав)

Человек имеет право писать на каом языке хочет. В России более 200 языков и 165 национальн остей. Кстати, княжество Молодва появилось в 1359 году, а Румыния-в 1971. Так-что все румыны=мол аване, а не наоборот. Вот так, ребята.

iaca na.... (de eu)

da prost mai esti, mai deschide vreo carte de istorie, BOULE!

18:37, 17 Ianuarie 2012

vvv (de vvv)

Citesc atitea comentarii destepte,dar traim intr-o tara de prosti!

19:09, 17 Ianuarie 2012

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованину... румыны прощупывают реакцию общественного мнения на вероятные жертвы при подавлен (de Сергей)

Не кажется ли вам что выстрелом румынов по молдованин у... румыны прощупываю т реакцию общественн ого мнения на вероятные жертвы при подавлении протестов в Кишиневе румынскими жандармами ?

de vlad (de мвд)

серега иди лечись

19:44, 17 Ianuarie 2012

hahaha (de Căpitanu' Burcea)

Știți care e faza tare? Că polițistul, fiind din Galați, era tot moldovean. Ați auzit asta, cretini rusofoni agramați?

19:56, 17 Ianuarie 2012

ignorantului (de Octavia)

tara Romaneasca sau Muntenia a aparut in 1297, pana la cele trei principate romanesti au fost principatele roamnesti ale lui Glad, Menumorut si Gelu, la fel cum si in alte tari europene au fost principate: Italia: Napoli, venetia, Florenta, Sardenia... toate s-au unit acun 150 de ani intr-o tara-Italia, Franta; Navaria, Franta, Gasconia.... Raseia: Novgorod, Cernigov, Moscovscoie gosudarstvo- populatia se numea moscali, novgorodti, cernigovti si nu rusi. Asa ca lasa, provocatorule rus, demagogia si nu indruga prostii. Mizezi pe faptul ca multi moldoveni nu-si cunosc, din vina voastra, a rusilor, care le-au falsificat istoria pentru a justifica furtul de teritorii romanesti, identitatea?

nu-i vorbi de rau pe rusi ! (de ink)

Numai vorbi de rau de rusi, pentru ca anume ei v-au ajutat sa va refaceti statul romin, prin singele ostasilor rusi ati capatat independenta la 1877 de sub jugul turcesc,. Daca nu erau ei, mata si azi avea sa scuipe sperma turcesca de printre dinti. In 1918, rusii v-au intors Transilvania, in 1945...v-au mentinut hotarele,asa ca gandes-tete ininte de a scrie , daca nu cunosti intreaba..noi iti oferim a biblioteca gratis !!!

20:38, 17 Ianuarie 2012

Răspuns (de Aurel)

De cum am auzit această ştire am şi intuit reacţia celor de etnie rusă comparând cu cazul de la Vadul lui Vodă. Însă, să nu comparăm aceste 2 incidente. Ăsta care a încercat să treacă vama e un infractor şi-n plus acţiunea s-a produs la hotarele altui stat adică ăia chair aveau dreptul să întreprindă orice măsură pentru a-l stopa. La VV e altceva... Un cetăţean al RM a fost împuşcat pe teritoriul ţării sale de către nişte militari dintr-o altă ţară... Sper să nu aud dezabteri pe la TV pe tema acestui contrabandist.

tinarul impuscat (de irina)

nespalatilor fumati tigarile trecute de noi si faceti bani nebuni pe seama noastra pidarajilor

01:02, 18 Ianuarie 2012

tinarul impuscat (de irina)

nespalatilor fumati tigarile trecute de noi si faceti bani nebuni pe seama noastra pidarajilor

de irina (de dreptate)

Daca n-ar fuma ei tigarile voastre de contrabanda, oare pe spatele cui v-ati imbogati voi!!! Pe cine ve-ti mai minti si prosti. Toti suntem egali in fata legii!!!

10:39, 18 Ianuarie 2012

nu-i vorbi de rau pe rusi ! (de ink)

Numai vorbi de rau de rusi, pentru ca anume ei v-au ajutat sa va refaceti statul romin, prin singele ostasilor rusi ati capatat independenta la 1877 de sub jugul turcesc,. Daca nu erau ei, mata si azi avea sa scuipe sperma turcesca de printre dinti. In 1918, rusii v-au intors Transilvania, in 1945...v-au mentinut hotarele,asa ca gandes-tete ininte de a scrie , daca nu cunosti intreaba..noi iti oferim a biblioteca gratis !!!

pupcuristului (de Adela)

Ti-ai baut creierii, neica? De cand rusii au eliberat romanii de sub ocupatie turceasca? Principatele romanesti nu au fost ocupate niciodata de turci, erau doar vasali turciei. Stii ce inseamna vasali? Adica plateau un tribut Turciei. Bulgaria, Ungaria, Grecia, Serbia... au fost pasalacuri turcesti, adica au fost ocupate de turci, Principatele romanesti nu. Rusii nu ne-au eliberat decat de viata, avere, copii, parinti rude, pamant... Ei au o istorie de ocupanti, nu de eliberatori. Toate popoarele peste care au venit spun aceste lucruri, doar niste moloboi (nu moldoveni) ca tine debiteaza porcariile acestea. Rob te-ai nastut, rob o sa mori.

10:42, 18 Ianuarie 2012

nu-i vorbi de rau pe rusi ! (de ink)

Numai vorbi de rau de rusi, pentru ca anume ei v-au ajutat sa va refaceti statul romin, prin singele ostasilor rusi ati capatat independenta la 1877 de sub jugul turcesc,. Daca nu erau ei, mata si azi avea sa scuipe sperma turcesca de printre dinti. In 1918, rusii v-au intors Transilvania, in 1945...v-au mentinut hotarele,asa ca gandes-tete ininte de a scrie , daca nu cunosti intreaba..noi iti oferim a biblioteca gratis !!!

anonimului ignorant (de Ion)

Care biblioteca, prostalanule, cea pe care a scris-o ocupantul rus? Citeste-o tu, mizerie, si sa te ineci cu falsurile scrise de rusii sovini. mai citeste si tu ceea ce au scris rusii mai onesti:Istoricul Batiuscov (1897, istoricul Berg (1910) , istoricul Crusevan

10:47, 18 Ianuarie 2012

noi suntem patrioti, pentru Republica Moldova (de legea)

in primul rind... primul foc se face in sus, al doilea mai jos de briu, al treilea mai sus de briu... asta pentru toti acei care nus la curent cu legea privind portul de arma... in al doilea rind... rominasii nu aveau nici un motiv sa impuste cetatenii din RM fara nici un motiv concret(pericol asupra vetii sau alte activitati criminale privind statul romin)... in al treilea rind, asta mai personal- oare cind o sa vie momentul al, sa nu ne mai inchinam in fata lor(tigani romini)!!!

celui cu jegea ruseasca (de Ion)

Contrabanda se considera in lumea civilizata un delict foarte serios, desteptule cunoscator de legi strambe. IN UE cei care fac contrabanda si nu se opresc la somatiile politiei, sunt urmariti si , deseori, lichidati. La frontiera oricarui stat, daca iti permiti sa faci ceea ce a facut prostalanul contrabandist din Cahul, nu doar vei fi urmarit, dar, daca nu te opresti, iti pirzi la sigur viata. Cu astfel de mentalitate, justitiarule ignorant, nu mai ajingem noi in UE. Ne vom balaci in rahat rusesc si vom spune ca nu ne pute.

15:12, 18 Ianuarie 2012

Человек имеет право (de Вячеслав)

Человек имеет право писать на каом языке хочет. В России более 200 языков и 165 национальн остей. Кстати, княжество Молодва появилось в 1359 году, а Румыния-в 1971. Так-что все румыны=мол аване, а не наоборот. Вот так, ребята.

egalitate (de Fox)

Deştept băiat. Cunoaşte şi istoria. Bravo. Da de ce nu pleci în Rusia la cele 200 de limbi şi să vorbeşti în limba care î-ţi place. Dacă cunoşti istoria, de ce nu vorbeşti limba statului, care a apărut înaintea României. Dă-ţi o palmă şi închide rîtul, deşteptule!

15:20, 18 Ianuarie 2012

Subiectul mesajului: (de ivan moldovan)

ia las-o moale cu povestile tale, "tare mai samana cuvintul rumin si numele Roma", rusii cind au venit prima ce au facut au costruit in orice sat baie si scoala (acestea care voi acum inchideti) verisorul strabunelului meu a fost batut de jandarmi toata noaptea intr-un beci (peste 2 luni a murit, n-o mai iesit din bataile celea) pentru ca in timpul razboiului plasa de pe fereastra (ochi) s-a disprins si lumina din casa se vedea afara, ce insemna dupa spusele jandarmilor beti, ca arata semne la avioanele rusesti cind a venit armata sovetica cit in 40 cit si in 44, moldovenii o intilneau cu flori si bucurie ca pe eliberatori de la jugul ruminesc bunelul meu spune acei moldoveni care au luptat in armata rumineasca nu erau stimati de rest moldoveni mai ales de veterani

eliberare (de Fox)

Numai sovieticii au făcut băi obşteşti. Mai mult nimeni în lume. Cred că tattu şi măta, sau bunicii, după ce sau scăldat în baia făcută de ruşi, i-au îtîlnit cu flori, dar nu ca eliberatori, dar să plece şe ei la baie, deoarece erau puturoşi ca şi tine.

20:06, 18 Ianuarie 2012

KГБ (de tudor)

Eu cum am auzit de cazul la hotaru cu România am concluzionat că granicerul român a fost "cumpărat " de servicile secrete ruseşti . Acest fapt se confirmă. Din acest motiv trebuie să activeze mai efectiv SIS România şi să descopere acest fapt.

22:19, 18 Ianuarie 2012

Человек имеет право (de Вячеслав)

Человек имеет право писать на каом языке хочет. В России более 200 языков и 165 национальн остей. Кстати, княжество Молодва появилось в 1359 году, а Румыния-в 1971. Так-что все румыны=мол аване, а не наоборот. Вот так, ребята.

.. (de msr.X)

net ni pravda

09:15, 19 Ianuarie 2012

Миротворцы (de Лешан)

Если бы это русский (из Вадул-Вод) стрелял из своего АК-74 то и этот юноша не имел бы шансов выжить!

15:08, 19 Ianuarie 2012

nu-i vorbi de rau pe rusi ! (de ink)

Numai vorbi de rau de rusi, pentru ca anume ei v-au ajutat sa va refaceti statul romin, prin singele ostasilor rusi ati capatat independenta la 1877 de sub jugul turcesc,. Daca nu erau ei, mata si azi avea sa scuipe sperma turcesca de printre dinti. In 1918, rusii v-au intors Transilvania, in 1945...v-au mentinut hotarele,asa ca gandes-tete ininte de a scrie , daca nu cunosti intreaba..noi iti oferim a biblioteca gratis !!!

...mda... (de anamir)

...este mare diferenta intre sperma turceasca si ce a ruseasca ?Rusii citi ani au stat sub papucul tatarilor ?Cind aud asa aberatii vreau s-a scuip pe cineva in ochi...tare le mai place rusilor si unor adoratori moldoveni ai rusilor -s a se dea ca izbavitori de toate relele pe pamint...uitati-va in oglinda si facet-i ordine pe cimpiile Rusiei intinse...vin chitaiosii si v-a vor lua tot, fara ca s-a v-a intrebe cine sintet-i si nu-i v-a interesa sperma ruseasca...da Doamne minte la cei ce nu o au...

20:24, 19 Ianuarie 2012

pupcuristului (de Adela)

Ti-ai baut creierii, neica? De cand rusii au eliberat romanii de sub ocupatie turceasca? Principatele romanesti nu au fost ocupate niciodata de turci, erau doar vasali turciei. Stii ce inseamna vasali? Adica plateau un tribut Turciei. Bulgaria, Ungaria, Grecia, Serbia... au fost pasalacuri turcesti, adica au fost ocupate de turci, Principatele romanesti nu. Rusii nu ne-au eliberat decat de viata, avere, copii, parinti rude, pamant... Ei au o istorie de ocupanti, nu de eliberatori. Toate popoarele peste care au venit spun aceste lucruri, doar niste moloboi (nu moldoveni) ca tine debiteaza porcariile acestea. Rob te-ai nastut, rob o sa mori.

Mai bine rob la rusi..decit bou in jiugul romanesc! (de ink)

iaca asa !

02:02, 20 Ianuarie 2012

xxx (de xxx)

ahhh ce șacali! pacificatorul rus care a impușcat mortal acel tinar a fost declarat nevinovat deoarece a fost in ''legitima aparare'' dar politia de frontiera romana a fost pe loc acuzata! șacali! am vazut undeva,intr-un comentariu un timpit,ca altfel nu pot sa-l numesc,care zicea ''UE nu ne omoriti cetatenii'' Doamne da' proasta lume mai exista pe pamint! Valentin(cel impuscat) a fost vinovat,fiindca a incercat sa treaca ilegal pachete de tigari,o mare cantitate,si nesupunindu-se controlului,a fost impuscat,insa nu mortal asa cum a facut ''pacificatorul'' RUS! nu mai dati vina pe intreaga Romanie pt fapta soldatului!

02:09, 20 Ianuarie 2012

Mai bine rob la rusi..decit bou in jiugul romanesc! (de ink)

iaca asa !

xxx (de xxx)

fiinta umana mai proasta ca tine n-am pomenit! stai tu ROB LA RUSI animala proasta!

20:52, 20 Ianuarie 2012

nu-i vorbi de rau pe rusi ! (de ink)

Numai vorbi de rau de rusi, pentru ca anume ei v-au ajutat sa va refaceti statul romin, prin singele ostasilor rusi ati capatat independenta la 1877 de sub jugul turcesc,. Daca nu erau ei, mata si azi avea sa scuipe sperma turcesca de printre dinti. In 1918, rusii v-au intors Transilvania, in 1945...v-au mentinut hotarele,asa ca gandes-tete ininte de a scrie , daca nu cunosti intreaba..noi iti oferim a biblioteca gratis !!!

Mai citeste istoria ! (de Calin-Romania)

Ink,in 1877 rusii au cerut ajutor trupelor romane !Erau sa fie infranti de Turci in Balcani. Au garantat ca nu se ating de Basarabia propriu zisa.....cele trei judete Cahul Bolgrad si Ismail pe care Principatul Moldovei le recapatase in 1857 prin Pacea de la Paris dupa Razboiul Crimeii. Si nu s-au tinut de cuvant ! Au obligat efectiv Romania sa accepte "la schimb" Dobrogea ! Viitorul rege Carol I al Romaniei mobilizase deja armata impotriva rusilor....... In 1918 ce treaba aveau rusii cu Transilvania ??? Eu sunt transilvanean si iti spun ca rusii la 1 Decembrie 1918 aveau probleme cu Razboiul lor civil ....nu cu Transilvania care iesea de sub controlul Austro-Ungariei !!! Nu era picior de soldat rus in Transilvania la acea data !!! In 1945 ne-au mentinut hotarele ??? Care hotare ???.....Cele pe care le hotarasera cu nazistii lui Hitler la 23 august 1939 ( Pactul Ribbentropp -Molotov) ???......De Bucovina de Nord ce spui ? De restul Moldovei dintre Prut si Nistru ??? .........Dar stiai ca prin Pacea de la Paris din 1947 .......Insula Serpilor era a Romaniei ??? Si ca in....1949 rusii au arestat cei doi paznici romani ai farului de pe insula si au ocupat efectiv si acest teritoriu romanesc ??? In 1949 !!!!! Si apoi au trecut Insula Serpilor la Ucrainieni unde se gaseste si astazi ?????........ Chestiile acestea nu le-ai citit in marea ta biblioteca ????

21:15, 20 Ianuarie 2012

MC tata aici nu esti corect (de Hai Otelul din Galati !!!)

Eu sunt de la Giurgiulesti si stiu ce fac nespalatii de moldoveni la vama cu Romania la Galati !! Din cauza la astea care ascund tigari prin masina si trec vama fraudulos, eu un simplu calator ajung cu greu La Galati pentru ca ei au facut bani cu treburile astea si acum sunt cei mai tari de prin zona ( se baga de exemplu in fata masinii tale cu BMW lui pentru care nu a transpirat nici o minuta pentru banii cu care l-a cumparat si inca si daca vrei sa ai spui ceva mai sare si la bataie ca el acum e baiat tare ca are masina de fițe ) Ar trebui trebui de impuscat mai multi, nu numai unul !! Jos palaria in fata politistului de frontiera roman.

raspuns (de anton)

esti un ris te prind te bat

04:23, 22 Ianuarie 2012

Человек имеет право (de Вячеслав)

Человек имеет право писать на каом языке хочет. В России более 200 языков и 165 национальн остей. Кстати, княжество Молодва появилось в 1359 году, а Румыния-в 1971. Так-что все румыны=мол аване, а не наоборот. Вот так, ребята.

răspuns lui veaceslav (de Trandafir)

Veaceslav! Tâ conecino plavaeși v istoriu. Po- cemu ? Da potomu cito tâ ne znaeși eio. Rumâ- nscaia nația obrazovalasi za sto șestidesiat ce- târe goda za vremia suscestvovania Rimscoi Imperii na territorii bâvșei Dachii do raspada Rimscoi Imperii v dvesti semdesiat let posle roj- denia Hrista. Tac cac ăta nația obrazovalasi iz dvuh nații: dacov i rimlean to ona nazâvalasi Daco-rimleania, a citobâ ne nazâvati ătu națiu dvumia slovami i v to je vremia citobâ sohranil- sia coreni Rimscoi nații v verhah reșili nazâvati ătu națiu Rumânscoi. Tac cito ăta rumânscaia nația sușcestvuiet iz dovolino starâh vremion. Potomu i rumânschii iazâc suscestvuiet na vsiu territoriu bâvșei dachii,cotoraia bâla v sleduiu- șcih granițah: Ciornoe more, po Dunaiu, po Tise, po Ceremușu, po dnestru vniz do Ciornogo mo- rea. I tac suscestvovala ăta nația s teh por, ne- smotrea na to, cito Vsio vremia na ătu teritoriu bâli napadenia so vseh storon, iazâc ătogo na- roda ni na mig ne izmenialsia. V odnu tâseacia dvesti sorocovom godu verhi ătogo gosudarstva reșili obiediniti malâe cneajestva v bolee crup- nâe oblasti. Obrazovalisi: Mejdu iujnâmi Carpa- tami i Dunaem obrazovalasi Muntenia. Tac cac liudi ătogo obrazovania hoteli nazâvati ego po nazâvaniu iazâca to nazâvali strana Rumânia. Oblasti mejdu vostocinâmi Carpatami i Dnes- trom reșili nazâvati Moldova, tac cac pod ruco- vodstvom Bogdana Vodă obiedinilisi pervâe dva cneajestva s levoi i s pravoi storonâ rechi Mol- dova pritoc rechi Siret i reșili ăto obrazovanie nazâvati Moldova. Tretie oblasti ătoi stranâ liudi nazâvali Ardeal, a liudi iz Moldovâ nazâvali ăto obrazovanie Transilivaniei (to esti za lesom hvo- inâh dereviev, cotorâe rastut nad Carpatami). Vo vseh ătih obrazovaniah ili Prințipatah țarst- voval Rumânschii iazâc. A po iazâcu opredeliaiut națiu dannogo celoveca. A cniajestvo MOLDVA, obrazovalasi v to je vremia cac i ostalinâe dva v odna tâseacia dvesti sorocovom godu, i toli- co cerez sto deviatnadțati let v 1359 godu obra- zovlosi gosudarstvo Moldova. V to je vremia ob- razovlisi cac gosudarstva i te drughie dva prin- țipata, no pri obrazovania oblastei-gosudarst- vah iazâc ne meniaetsia, to esti vo vseh ătih gosudarstvah odna i ta je naîia:RUMÂNÂ i iazâc rumânschii.

10:29, 22 Ianuarie 2012

tataribunari (de ivan moldovan )

"Одной из причин восстания было недовольст во крестьян аграрной политикой проводимой румынским правительс твом, в частности, аграрной реформой 1921 года." "Numărul persoanelor răsculate s-a ridicat la 4.000-6.000 de persoane". "На подавление восстания королевско е правительс тво Румынии направило войска с артиллерие й и флот. 19 сентября румынские войска штурмом взяли Татарбунар ы — центр восстания, применив артобстрел химическим и снарядами. Татарбунар цы продержали сь три дня, потом были разгромлен ы. Погибло более 3 тысяч человек. Ещё четыре дня армии понадобило сь, чтобы подавить очаги сопротивле ния в других местах" asta is citate din wikipedia, pentru tine prostolanca mai vorbim despre rascoala din hotin si bender?

a (de a)

in wikipedia poate sa scrie cine vrea si orice.

10:42, 22 Ianuarie 2012

celui cu jegea ruseasca (de Ion)

Contrabanda se considera in lumea civilizata un delict foarte serios, desteptule cunoscator de legi strambe. IN UE cei care fac contrabanda si nu se opresc la somatiile politiei, sunt urmariti si , deseori, lichidati. La frontiera oricarui stat, daca iti permiti sa faci ceea ce a facut prostalanul contrabandist din Cahul, nu doar vei fi urmarit, dar, daca nu te opresti, iti pirzi la sigur viata. Cu astfel de mentalitate, justitiarule ignorant, nu mai ajingem noi in UE. Ne vom balaci in rahat rusesc si vom spune ca nu ne pute.

de acord (de bubu)

de acord cu tine. as mai spune ca atunci cand deschizi portile cu masina nu vezi cine e dupa poarta si poti sa ranesti pe cineva. asta a aratat intentia ferma a contrabandistului. decat un vames ranit mai bine un contrabandist ranit.

 
Conţinut
Fisiere:*