Ultima OrĂ
Top Ştiri
Curs Valutar
Convertor valutar, Curs BNM la 04.02.2012
1 Leu
1 Euro
15.5987
1 USD
11.8753
1 RON
3.5840
1 Rubla
0.3921

Un copil de numai o luna si jumatate a fost omorat in timpul botezului


16:52, 23 Iulie 2010
, Pro TV

Trimite unui prieten Mareste Fontul Trimite unui prieten Trimite unui prieten Trimite unui prieten
Tregedie de neinchipuit in comuna Mihaileni, raionul Rascani. Un bebelus de numai o luna si jumatate a murit chiar in timpul botezului. Se presupune ca el a murit asfixiat, iar preotul care a oficiat ceremonia este dat in cautare.


Martorii isi amintesc terefiati de botezul fatal. Nimeni nu s-a asteptat ca ritualul de primire in lumea crestinilor, va trimite bebelusul in lumea de apoi.

Potrivit martorilor, preotul tinea copilul de gat si l-a cufundat de cateva ori in cristelnita cu apa. Dupa ce au observat ce ceva e in neregula, oamenii au dus baietelul la punctul medical din localitate, dar era deja prea tarziu. Potrivit oamenilor legii, preotul a parasit localitatea imediat dupa tragedie si nu mai raspunde la telefon.

Familia victimei a depus o sesizare la procuratura. Organele de forta au deschis un dosar penal pentru omor din imprudenta, iar daca va fi gasit vinovat preotul risca pana la 3 ani de inchisoare.
Alte ştiri despre: tragedie, botez, copil,
Link scurt:



Publicitate



Opiniile exprimate pe acest site nu coincid neapărat cu opinia Pro TV Chişinău. Utilizatorii sunt responsabili pentru propriile comentarii. Administraţia site-lui nu cenzurează mesajele, dar va scoate comentariile care conţin cuvinte obscene.

17:06, 23 Iulie 2010

FSAF (de SDA)

Doamne fereste. Dumnezeu sa-l ierte pe baietel

17:13, 23 Iulie 2010

!!!!!!!!!! (de M)

daca am ajuns ca preotul sa fie un ucigas !!!!1 doamne fereste !

17:34, 23 Iulie 2010

SHOK (de Irinela)

SHOk. nu am cuvinte. sarmanii parinti. D-zeu sa-l iarte si sa-i intareasca pe parinti

17:50, 23 Iulie 2010

botezul copilului (de galina_perez)

e strigator la cer! nu am cuvinte

17:50, 23 Iulie 2010

doamne fereste (de svetlana)

sarmanii parintii, pruncului dumnezeu sal ierte..acuma cum va trai mai departe popa cela??

18:02, 23 Iulie 2010

Preotul ucigaş (de Csiting)

Este clar ca preotul este vinovat pentru omorul din imprudenta, dar de alta parte vina o poarta si parintii! Botezul trebuie sa fie atunci cind omul intelege ce este acesta botez si alegerea căilor religioase care le va urma in viata. Isus a fost botezat la 30 ani si nu la nastere. Obiceiurile de azi pot fi clasificate pe baza legala ca fiind incalcare a unui drept constituţional şi anume cel de a elege singur biserica, fie ortodoxa, catolica sau alta. Preotii trebuie toti pedepsiti pentru faptele lor si pentru implicarea lor in politica tot trebuie sanctionati de credinciosi!

18:05, 23 Iulie 2010

***** (de Alina)

E strigator la cer ceea ce s-a intimplat :(((((( Sincere condoleante parintilor:(

18:12, 23 Iulie 2010

pentru ksiting (de iiii)

este o lege bisericeasca in care nu avem dreptul sa ne bagam nasul si daca parintii sint crestini ortodoxsi trebuie sa-si boteze copilul de cum s-a nascut!cind va fi mare isi va alege altceva dar acum el nu poatte trai asa....trebuie increstinat!neatenti a e de vina si atit!!!!!lasati biserica in pace,nu sintem nimeni in drept sa judecam,nu va luati pacate pe suflet si asa le avem multe!!Dumnezeu sa-l ierte pe copilas!!

18:16, 23 Iulie 2010

Preotul ucigas (de Lily)

Sunt de acord cu Csiting 18.02 cu toate ca eu sunt de rel. Ortodoxa.

18:19, 23 Iulie 2010

varsta (de botezul)

Consider ca botezul propriu zis este o violenta din partea parintilor si rudelor care in mod barbar si fara precedent ii acorda copilului proprietatile unei relegii pe care pruncul din cauza inconstientii sale nici nu-si poate analiza si cu atat mai mult accepta sau respinge. Cred ca aceasta procedutra din punctul meu de vedere este una salbatica, samovolnica si violenta. Doar un om constient ajuns la varsta majoratului poate decide soarta sa. Va dauc aminte ca Isus Christos a fost botezat la 33 de ani. Astfel consider ca faptul unei buni educatii care se numeste "7 ani de acasa" poate servi mai mult la dezvoltarea personalitatii de cat spalarea in cazile preotilor pacatosi de tot felul!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!

18:24, 23 Iulie 2010

oroare (de Tit)

poate ca copiii trebuiesc lasati sa creasca ca sa se cufunde in apa botezului singuri, sa ia decizia de sinestatator, conform Testamentului.

18:27, 23 Iulie 2010

... (de miTza)

Doamne Fereste :( condoleante familiei.........au vrut sa'si boteZe kopilul si s'au ales ku moarTe bebelushului :(

18:27, 23 Iulie 2010

asta este cultura (de EU)

Cultura animalilor religiosi....

18:47, 23 Iulie 2010

Condoleante!!!!!!!! (de natalia)

Condoleante parintilor.......est e oribil sa treci prin asemenea tragedie............ ..!!!!!!!

18:58, 23 Iulie 2010

Tupizm cronik moldav (de andrei )

sunt sokat! am impresia ca in Moldova sunt cele mai stupide cazuri de deces... in fiekare zi mor copii sau cazynd de la balkon sau din imprudenta... altii mor inekati in viceu!!! ... de parka e blestem de decesuri stupide!

18:58, 23 Iulie 2010

pentru Csiting (de anatoli)

is 100% deacord cu tine,, la virsta asta mica se face numai binecuvintarea copilului,,da nu botez))) asta e un obicei)) da in biblie ce e scris de obiceiuri>>??)))) ci nd odata lumea asta se va da seama,, au nascocit o sumedenie de obiceiuri,,lumea sa incurcat in ele)))si nu stiu ce sa mai faca si de unde sa ia bani)) dar tot e asa de simplu,,))) O ZI BUNA

19:23, 23 Iulie 2010

ce? (de skom)

de ce d-zeu sa-l ierte? era un bebelus.... nu avea pt ce fi iertat

19:32, 23 Iulie 2010

Nu judecati....!!! (de Sunny88)

Nu judecati si nu ve-ti fi judecati!Dumnezeu totul vede!Eu personal nu sint de acord cu titlul stirii!''A omorit''se spune atunci cind a fost intentie,in cazul acesta nu a fost intentie si se putea cumva altfel de formulat!Sute de oameni au fost botezati in asemenea mod si cred ca traditia crestineasca trebuie continuata....Da cine se indoieste de traditia crestineasca si in genere de religia crestina sa-si duca copii sa si-i boteze unde vor ei......

19:49, 23 Iulie 2010

sarmanu bebelus (de sergiu)

DUMNEZEU SA-L IERTE SARMANII PARINTI VINOVETIA VA DA RASPLATA,DUMNEZEU O SA JUDECE

19:54, 23 Iulie 2010

de la maria (de despre botez)

Nu cred ca preotul poarta vre-o vina dupa cite inteleg probabil ca copilul suferea de vreo boala cardiaca si a dat stop cardiac.Nu e bine sa fie invinuit cineva fara dovada de probe. La ortodocsi copiii se boteaza de mici pe marturia nasilor de botez si asi spune domnului de mai sus ca botezul care l-a primit Iisus Hristos si botezul care il primim noi nu-i unul si acelas lucru .Botezul cu care s-a botezat Iisus Hristos a fost pregatitor de venirea Sa , iera drept semn al curatiei de pacate , pe cind botezul pe care il primim noi ieste de la Iisus Hristos si are menirea de a invata toate neamurile botezindu-le in numele Sf. TREIMI.

20:05, 23 Iulie 2010

răspuns pentru Csiting (de răspuns pentru Csiting)

la Botez în biserica ortodoxă responsabilitatea pentru copil (educarea lui în valori înalte) o i au părinţii. Aşa cum părinţii sînt responsabili pentru copil pînă creşte mare. Semnificaţia botezul reflectă şi aspectul real al vieţii noastre(adică responsabilitatea părinţilor pentru copii lor în faţa lui Dumnezeu). Da tu Csiting, se vede că eşti baptist , iegovist sau din altă confesiune. Fără a cunoaşte îţi dai frîu mîniei faţă de ortodoxie. Aşa şi cu semnificarea icoanelor .Minţi intoxicate de ură şi gînduri ce au fost induse de către pastori în biserici neortodoxe creştine. Regret foarte mult pentru acest caz. Nu pot înţelege cum e posibil aşa ceva .. Preoţii ar trebui să fie foarte atenţi. La prunci poate să se întîmple să se oprească inimeara fără explicaţie.Organism ul lor este foarte slab.

20:07, 23 Iulie 2010

???? (de ana )

Dumnezeu sa-l ierte pe copil. Cat priveste vina preotului, asta trebuie de dovedit. Sunteti siguri ca e vinovat parintele? Lasati ancheta sa i-si spuna concluziile. Am asistat la mai multe botezuri dar nu mi s-a intamplat sa vad neglijenta din partea preotilor. Probabil copilul suferea de vre-o maladie. Nu cred ca preotul a admis pur si simplu ca copilul sa se innece, iar cei din jur nu au luat atitudine.

20:16, 23 Iulie 2010

soc (de crisstina)

doamne fereste......... ce fel de om cu ce inima??????parintii sunt distrusi.......

20:20, 23 Iulie 2010

Copilul va ajunge mucenic (de Ana)

Cine moare la botez in rind cu sfintii se pune!La fel ca si mama care moare la nastere se socoate in rind cu mucenicii. Intradeva r e dureros pt parinti,dar ar trebui sa se gindeasca ca prin moartea acestui copil poate primesc ei mintuirea.Asa ca nu mai faceti atita panica,sa va bucurati ca a decedat in asa ciscumstanta si nu drogat,ucis sau prin alte morit naprasnice. protv nu face decit sa denegreze pe cit poate biserica si tot ce ii sta in cale,mare dreptate au juristii cind le zic pe nume!!!

20:22, 23 Iulie 2010

sdxd (de Schendra Anastasia-Sofia)

Saracul micut!Trebue ca cel ce a provocat o asa tragedie sa fie pedepsit!

20:47, 23 Iulie 2010

pentru parinti (de Regret)

Coondoliantele mele parintelor,cit despre botez unul domnul il va judeca pe preot.ca a fujit este clar sa teme nu de dumnezeu ci de sateni si parintii copilului.

21:16, 23 Iulie 2010

xxx (de dumnezeu sal erte pe Laorentiu)

eu am fost la botez si stiu ca copiluu era perfect sanatos copiluu a fost botezat aplecat cu capul in apa fara sai fie astupat nasucul si gurita.a treia oara cind la scos din apa copilul facea deacum spuma la gurita.Asa ca nu judecati parintii fiindca ei lau dus la botez nu lainnec

21:23, 23 Iulie 2010

imi pare f rau (de olya)

unul vine, altul pleaca, condoleante familiei...

21:47, 23 Iulie 2010

pfff (de pfff)

doar 3 ani......un pui de om a fost omorit si ise da cica 3 ani de inchisoare...ce nedreptate...

21:50, 23 Iulie 2010

anti oranduieli depasite de moment (de Ialoveni)

Chiar cred ca poarta preotul toata vina . Sunt si eu ortodox dar nu-mi plac oranduierile ortodoxe. 1.Cu o lingura si boschetarii iau impartasanie si oamenii si curvele care iau in gura toti, o fi sfinta lingura dar am avut nenorocul odata ca la impartasanie inaintea mea sa fie un boschetar racit tare , si m-am impartasat dupa el , m-am dus acasa , a doua zi eram trup , nu puteam vorbi o infectie in gat strasnic , babele nici acum nu cred ,eii doamne fereste nu are cum nu e de la biserica , ma refer si la bunica ea tot nu crede , dar eu cred ca eu am trecut prin asa ., clar toti cred BISERICA , chiar daca la biserica au luat vreo boala dar nu o critica se tem asa e legea.... 2.Oamenii se duc rar ca nu pot de picioare , e si normal nu sunt scaune ca la Catolici , oamenii vin se odihnesc asculta rugaciunea nu stau ca in MD ore la impartasanie in picioare si asteapta mai repede sa se duca acasa ca sunt morti obositi, nu e bine oamenii trebuie sa fie in voia domnului sa fie multumiti sa vina sa se roage nu sa se chinuie in picioare 4 ceasuri , da cei care sunt bolnavi de picioare sau alte afectiuni le vine foarte greu sa stea in picioare, cum sa stea saracii oameni. Ar fi bine ca biserica ORTODOXA sa se modernizeze ca nu mai suntem cu 2000 de ani in urma cand nu erau boli pe pamant si luau toti impartasanie cu o lingura. Vedeti acum de la lingura se imbolnavesc oamenii care le e frica sa zica ca se tem ca fac pacate daca critica biserica sau daca sau imbolnavit incearca sa caute problema in alte parti ca au luat boala din alta parte numai nu biserica. Cu botezul se gatuie copiii asta e bine am participat si eu la botez ii tine de cap parca sunt niste animel , poate sa le lungeasca vreo vena dupa cap si oricum se traumeaza copilul cela cu timpul , nu e bine ca un nou nascut sa fie intins de cap, nu toti copiii sunt la fel unii mai firavi unii mai puternici e periculos cu asa ceva. Sper sa fie postat mesajul meu

22:09, 23 Iulie 2010

Va fugariti dupa reiting dar pierdeti increderea noastra (de Natalia)

Ce fel de stiri sunt acestea, faceti doar sensatii pe durerea oamenilor....de ce trebuia sa scrieti copilul a fost omorit, ce preotul voluntar a facut acest lucru...doamne chiar va fugariti dupa reiting fara rusine....din aceasta cauza evit sa urmaresc stirile dvs. Va rog analizati inainte de a le difuza, aratati doar omoruri si violenta....ma i-au fiorii...mai incercati sa aratati si ceva frumos.

22:41, 23 Iulie 2010

Iartă-ne Doamne (de Oare botez?)

Nu numai oamenii plîng, dar şi Dumnezeu plînge pentru aşa prostii ale oamenilor. Am pus căruţa înaintea cailor. Fraţi ortodocşi hai să ne întoarcem la adevărul Sfîntei Scripturi. Pocăinţa şi credinţa omului în Mîntuitorul Iisus este urmat de botezul în apă şi nici odată invers. De ce nu este urmată învăţătura Domnului, dar tradiţia omului?

22:52, 23 Iulie 2010

... (de .....)

eu kred ca nu are nici o importanta daca suntem moldoveni sau daca suntem credinciosi...sau ce fraude fac preotii .....poate problema e alta... poate parintii au gresit mai inainte,si acest bebelus acum a rasplatit greseala parintilor,,,,poate idee principala nu e ca a murit stupid, k a murit in biserika.. poate ideea e ca a murit pentru ceva,,, nu din neatentia cuiva....eu stiu kazuri kind kopiii au platit ku viata pentru ceea ce parintii au facut in trecut.. asa ca de prostia moldovenilor sau de cauzele banale de deces in moldova nici nu putem sa vb.....>

23:01, 23 Iulie 2010

copilul ucis de preot (de ciumac)

in ziua de azi acestea nus preoti .dumnezeu sal erte pe copil.

23:02, 23 Iulie 2010

pentru FSAF (de JORA)

Pentru ce sa-l ierte bre ?

23:07, 23 Iulie 2010

Lily (de micutul ingeras)

e groaznica intimplarea, probabil asa a fost sa fie, cum doreste cel de sus .Fiti tari parintilor

23:10, 23 Iulie 2010

... (de Ira)

Nu judecati, si nu veti fi judecat. In rugaciunea pe care o rostim mai toti tatal nostru asa se spune - si ne iarta noua gresalele noastre, precum si noi iertam gresitilor nostri-. Voi credeti ca preotu respectiv, asa io venit lui chef sa stea vreo 3 ani la inkisoare si hai so hotarit sa omoare un bebelus??? Mai intii puneti ratiunea in aplikatie, si dupa aia mai scriti, ca nu aveti dreptate, ma refer la unii. Si pe urma, parintii sunt respoonsabili, ei lau dus la botez, nu ia tras preotu de mina pe niciunu... Ce spune MIntuitorul nostru? -lasati copiii sa vina la mine, ca a acelora este imparatia cerurilor-, mai cititi ce scrie Sfinta Scriptura si nu judecati degeaba preotu, cine va da dreptu sa judecati???

23:12, 23 Iulie 2010

copil asfixiat (de diancic)

Penru Natalia:"ma iau fiorii" este corect.Cit despre stiri:cum e lumea,asa si sunt stirile,rezultatul actiunilor oamenilor.Si nimeni nu poate fi obligat fortat sa asimileze informatia care nu -i place!Iar daca cineva ar pune mina pe biblie,ar vedea care este adevarul.Nu degeaba spune lumea:"SRL''Biserica ".Si daca preotul nu e vinovat,de ce ar trebui sa fie fugar?

23:22, 23 Iulie 2010

Anti popi (de Mircea)

Eu de acum nu mai cred în nici un dumnezeu de-al vostru, aceasta e cea mai mare minciună inventată vre-o dată pe pămînt. Da, este o putere oarecare, cu aceasta sunt de acord, însă nu e ceea ce ne bagă pe gît popălăii dracului, religia este o invenţie a omului pentru a ne ţine din strîns, însă de acum nu mai funcţionează aşa că hai să fim realişti şi lăsăm babele să credă în ceia ce nu-i. Se spune că hristos e o persoană istorică, da întradevăr a existat aşa persoană, însă el a fost un CAŞPIROVSCHI a timpului său. Eu nu vă îndemn să vă lăsaţi de bisericile voastre, eu vă îndemn să analizaţi situaţia reală şi să faceţi concluziile voastre, în orice caz eu încă nu am văzut nici o persoană pe care să o fi ajutat aşa numitul dumnezeu, în schimb ştiu o sumedenie de persoane care au păgubit din cauza religiei!

23:23, 23 Iulie 2010

Stici (de Dorina)

E ceva nemaipomenit de strasnic.......sarma nii parinti....!!!!!!1

23:29, 23 Iulie 2010

!!! (de minA)

DOAMNE FERESTE APARAL PE COPILASUL ALA SI PARINTII CU CE OARE AU RAMAS SARMANIII

23:36, 23 Iulie 2010

mes (de dana)

sunt consateana si am fost si vecina cu tatal baietelului, copilul era sanatos 100% numai un preot iresponsabil putea sa scufunde copilul plingind cu capul in jos fara sai astupe gurta sau nasucul ,asa se boteaza la noi.....si cind lau scos sii iesa spume la gurita sa spuna ca asa fac toti copii, eu inca nam vazut copii dupa botez sa faca asa....si caresi dau cu parerea ca copilul era bolnav , cum poti sa spui asa ceva daca nu stii......copilu a fost omorit!!!!!!!!! din neglijenta. iar protv difuzind stiri de genul acesta fac bine ca poate vor mai vedea si alti preoti si sa nu comita aceeasi greseala . doamne fereste sa invinuiesti un preot mai degraba vorbesti aiurea "ca copilul era bolnav" fara sa stii. chiar rog protvul sa urmareasca acest caz sa vada lumea care se va face vinovat CONDOLEANTE FAMILIEI IAR ACEL INGERAS CARE SA DUS IN CERURI SA LE DEA CURAJ SI PUTERE SA TREACA PESTE ACESTE CLIPE GRELE.

23:42, 23 Iulie 2010

am salvat copilul (de Elena)

Mi-am amintit de o cumpana ,Fetita mea avea 1 an ,i-am pregatit cada ei pu baie , apa la temperatura normala .Copilul se juca prin casa ,apoi am dezbracat-o si asezat-o in cada ca de obicei.Ea iubea baia dar imediat a tipat f.tare ca si cind se speriase.Am lua-o in brate , se invinitea si nu respira.Sora mea a luat-o in brate iar copilul murea . Eu socata am inceput sa strig de spaima si apucand-o de umeri am scuturt-o de citeva ori si copilul si-a tras aer si a inceput a respira.Problema a fost ca fundisorul i-a fost rece si i se paruse apa ferbinte din cada . Cred ca a fost ceasul cel rau din pacate a micutului iar Domnul l-a vrut in imparatia lui ingeras.Condoleante parintilor putere sa treceti pesta asa durere.Dumnezeu sa-l odihneasca/

23:45, 23 Iulie 2010

... (de Marcel)

Groznic?! Sarmanii parinti! Au ramas fara copilas. Acum tot mai des se aude derpre nelgiuirile preotilor? Pentru ca a lul o viata, a dirstus inima parintilr si ia lipsit de bucuria de a-si vedea copiluc cum face primii pasi, cum rosteste primul cuvint, cum devine adult.. sa primeasca doar 3 ani de inchisoare?! Pre putin! meritra inchis pe viata sau cel putin pe 2 ani nu doar 3 ani!!!!!!!!!!??????? ???

00:08, 24 Iulie 2010

ma mira mult (de augustin)

Da, situatia se inrautateste pe zi ce trece. Ma mira faptul ca oamenii se grabesc sa comenteze niste lucruri de care, se pare, n-au habar. Si asta o fac acei care se cred crestini, sau de altii care vad biserica numai de departe. Si, in general, in ultima vreme, apar ca ciupercile dupa ploaie, numai articole care ponegresc imaginea Bisericii. Am impresia, ba chiar sunt convins ca nu-s atat de multe, ci "staruinta" unora e prea mare. Numai cine nu vrea nu intelege ca sunt fabricate la comanda. Fara discutie, preotul poarta raspundere, daca e vinovat, dar, oameni buni, inca o data va rog, nu faceti comentarii de doi bani. Nu incurcati marfa cu ambalajul. Daca a gresit preotul, nu inseamna ca e vinovata Ortodoxia. Mai puneti mana pe carte sau, cel putin, mintea in miscare. Nu inghititi ceea ce vomita altii (ma iertati de expresie). Dar pentru cei citiva care si-au spus aici parerea despre botez (cand si cum se face) va rog spuneti-mi: Noi ne botezam spre iertarea pacatelor. De ce Hristos s-a botezat, daca a fost fara de pacat?

00:39, 24 Iulie 2010

una stiu (de Doina)

doamne pazeste-ne!nustiu ce sa zic...una stiu ca stiu precis ca nu voi permite sa-mi boteze copii in felul ista.....in prezent se mai ia apa sfinta si se toarna peste capusor....!dumnezeu sa-l ierte...si cred-ca la vrut acolo printre ingeri.....P.S(IN LEGATURA CU PARINTII CA AU GRESIT,SAU AU FACUT CEVA SI BEBELUSU SA RASPLATIT.....asta e o prostie lume dati-va seama....doamne ce durere au parintii si se gasesc unii care sa-i judece in felul ista fara sa stie nimic.... RUSINE VOUA)Condoleante parintelor si rudelor..........dum nezeu sa ne ierte pe toti.....

00:40, 24 Iulie 2010

doamne fereste asa ceva (de de lilia)

imi pare foarte rau ,pentru bebelus,,,,dar cum si preotii acestia pun copii in apa,el dor e atit de mic,lui multa apa nici nui trebu,,,,,in locul tatalui,nustiu ce ias face preotului,,,,degeaba se ascunde,,,insesamna ca simte ca a facut ceva incorect,,,,eu miam botezat baietelul la 1 an,,si tot tare am mai plins,.,,tot botezul a plins,,de nu mai putea,,,si preotul nici nui era de copil,,cum citea asa citea,,,,,acum cind ma uit la cd imi vine sa ma duc sai dau una in ,,bot,,.......dupa asa ceva pe al 2-lea tot la 1 an il voi boteza,,,,dumnezeu sal aiba in grija pe bebelus,,,iar parinitilor sa le dee multa putere,,,mai ales mamei....

00:43, 24 Iulie 2010

nu e preot (de iri)

Dumnezeu e unicul preot pe fatza pamintului!!!!!!!!! Preutziii acum is lacomi,se ocupa de curva politica,daca sincer nici o biserica nu cunosc ca preotzii sa doreasca cu adevarat binele ,o fac din datorie ,bani,cum ar fi la serviciu,da nu ca il slujesc pe Dumnezeu.......si daca ne uitam la preot cu ce ciuda apuca gitishory copilashului si il ineaca in apa ceea ,eu singura ma innec in apa si ma tem.,,,,da ce sa mai zicem de un copilash de 2,3 luni........si inca face linishte ca citeshte rugaciunea,......cum potzi sai inchizi gura unui copilashi......nu miii rushine sa zic da miii scirba de asa preoti care nici nu raspund la telefon .....inchisoare lui......si asta tot...un copilashi sa il botez trebu sa il eai cu toata inima si dragostea.......unde e asta ,unde?!

01:04, 24 Iulie 2010

Preotul este nevinovat (de Corleone_di_Moldova)

In primul rand as vrea sa va intreb cate cazuri de inec la copii au fost in timpul botezului? Statistic vorbind va asigur ca nici unul. Din 2010 am intrat intr-o alta era sau ce? In al doilea rand, uitandu-ma atent la preotul din reprtaj, am vazut ca nu era tanar, deci omul avea experienta in a tine copilul pentru botez. Toti acum striga in gura mare sa-l dam in judecata pe preot, dar pentru ce? Nu stiu daca ati stiut, dar seminarul de teologie nu are cursuri speciale de tinut copii in cristelnita, sa fim seriosi. Copilul a murit in drum spre spital, deci ipotetic vorbind in caz de inec, de ce parintii, nasii, rudele nu i-au acordat copilului primul ajutor medical in caz de inec. Din puct de vedere medicinal, spuma la gura este rezultatul unei probleme cardiovasculare. Copilul a murit in drum spre spital (relatat reportaj), deci trebuie sa asteptam concluzia medicilor legisti... Fisa medicolegala de la nastere este ok? Au fost parintii bolnavi de boli venerice in tinerete? - acestea sunt intrebarile pe care trebuie sa ni le punem... Am si eu ultima intrebare : din toti cei care posteaza comentarii la acest subiect cati au studii in medicina?

03:58, 24 Iulie 2010

rusine (de Andrei)

Oameni buni de ce nu vedeti unde merge lumia noastra, de ce din zi ce trece tot mai jos si mai jos ne ducem, de ce invinuim religiea, sectele, de ce nu vedem adevarul in realitate, uitativa ce se intimpla in tara noastra, care se numeste ortodoxa, oare nui timpul ca fiecare copil si barbat sau femeie sa stie adevarul sa judece corect, nu vedeti ca preotimea de azi se duce la ripa, uitativa peste hotare, daca sar intimpla asta pe preoti ear judeca pe veata pentru un bebelus,nu la noi nui asa suntem crestini,si preotul nu e vinovat, da ce e sfint el de face asa si ziua ucide copii dar noaptea cauta femei mai potrivite pentru ei, asa a fost in multe sate din Moldova, tineti cu ei, Voi nu vedeti ca Dumnezeu pedepseste Moldova?, nu zic ca din cauza preotilor, dar din cauza poporului care se bat in pept ca sunt crestini, dar sar scoate ochii unul la altul, Moldova va suferi daca poporul nu se va cai si nu va lua o cale dreapta,Calia primilor Crestini, o credinta adevarata, nui judecati pe Iehovisti sau Baptisti sau altii, hadeti sa ne uitam la noi cine suntem, In Biblie scrie daca Un Singur Om se va cai si se va smeri si va cauta Fata lui Dumnezeu, Dumnezeu va vindeca tara.Of Doamne fereste ce se intimpla azi cu lumia, se urasc se batjocuresc, taote acesttea sunt raspunsul la ce se intimpla azi in tara. Intra in odaita ta si roagate Tatalui Tau care este in ascuns si El care e in ascuns iti va rasplati!

09:37, 24 Iulie 2010

sectantii baptisti s-au trezit (de Vlad)

Sectantii baptisti s-au trezit iar ProTV le toarna apa la moara. Vedeti-va de treburile voastre si de "dumnezeul" vostru. Lasati-ne singuri sa hotarim cum sa ne urmam calea data prin botez. Preotul are un singur judecator. Sint multe cazuri cind copilul, abia nascut, apropape mort este dus la botez si isi revine prin minune, dar despre acestea cazuri voi nu a veti de unde stie, cineva hotaraste ca nu este in interesul vostru sa stiti.

09:55, 24 Iulie 2010

parere (de valy)

Am o virsta buna..,dar asa ceva nu am auzit niciodata,, Un preot fara responsabilitate nustiu cum a ajuns la acest loc...pentru toate trebuie sa platesti.. prea putin 3 ani!!!!!

10:34, 24 Iulie 2010

atent la video (de pentru(de Corleone_di_Moldova))

Nu trebuie sa ai studii superioare in medicina ca sa observi cum copilul tuseste in urma ce a fost scufundat in apa, se vede foarte clar.unui copil nou nascut multa apa in plamini nu are nevoie. De regula popii cu o mina tin copilul, iar cu alta mina i-au apa si toarna din spatele capului la copilul.

10:38, 24 Iulie 2010

om bun mesaj nr.2 (de pentru (de Corleone_di_Moldova))

Daca ar fi fost copilul tau, atunci vei vedea ce mesaj va fi plasat aici de tine. doctor "destept "

10:40, 24 Iulie 2010

adevarat (de adevar)

daca popa nu e vinovat de ce a fugit din biserica si nu raspunde la telefonul mobil. Cinei vinovat daca nu popa blestematu

11:06, 24 Iulie 2010

Botez (de sergiu)

Nu este cazul sa intre in polemica baptistii si iegovistii si sa invete cind sa boteze copii pe ortodicsi,dar cazul tine de viata de zi de zi a moldovenilor. Incopetenta la toate nivelurile .Fie el preot,doctor sau presedinte a Tarii.

12:03, 24 Iulie 2010

groaznic!!! condoleante parintilor! (de Natalia)

Doamne fereste! sincer am ramas shokata! este groaznic...si chiar il cred vinovat pe parinte...trebuia sa fie mai atent,am si eu copil si stiu cit e de greu sa-l porti in burta,sa-l astepti si sa-l nasti,dar aduce atita bucurie in casa si in viata...sarmana mama,cred ca e distrusa...condolean te...saracutul,atit de mic :( de asta e mai bine sa botezi mai tirziu,noi am botezat la 6 luni cind copilul mai prinde la puteri si nu la 40 de zile cum spune biserica...n-am cuvinte...

16:17, 24 Iulie 2010

i (de andrei)

oameni buni! stimate ProTv, de ce nu dati rezultatele autopsiei pentru a vedea mai precis cauza mortii, de 2000 de ani nu s-a intamplat asa ceva in lumea crestina, nu a racit nici un copil la botez si luati aminte ca rusii lipoveni (catapii) boteaza copiii in apa rece, in aer liber la Boboteaza (19 ianuarie) si nu a murit nimeni si nici nu s-a innecat nimeni. Si cred ca acest Preot nu-i la primul botez. Vedem in ultima vreme ca toate sectele, si se vede din cei care au scris mai inainte sunt sectari, lupta impotriva ORTODOXIEI, fiindca Ortodoxia nu este o masinarie de facut bani asa cum este orice secta.

17:02, 24 Iulie 2010

!!!!!!!!!!!!!!! (de Irina)

Condoliantele mele saracutul copilas

18:32, 24 Iulie 2010

Ucigasilor (de Adam)

Daca preotii lau omorit pe sigur fiu al lui Dumnezeu, Isus Cristos, rastignindul,nu e de mirare ca sau apucat sa omoare pe fii oamenilor.. religia murdara de singe nevinovat

19:08, 24 Iulie 2010

povereto (de saracutu)

saracutul copil el este un inger si va proteja parintii de sus ,preotii in ziua de azi se gindesc numai la bani numai sa scurga lumea de bani au apartamente case masini luxoase ,rusine ,eu cred in unul dumnezeu ,nu cred in preoti ei sunt tilhari

19:28, 24 Iulie 2010

pentru Csintig (de de la Alina)

onul dupa 40 de zile trebu botezat ca sa fie crestin.....imi pare foarte rau pentru parintiii copilului ...deoarece sunt sigura ca acest copil a fost tot ce sau dorit in viata asta............Cond oliante

20:00, 24 Iulie 2010

Saracutul (de No name)

Ce lume...Doamne dale putina minte...ce fel de prostii mai scriti oameni buni...ca sunt vinovati parintii sau ca nu se boteaza copilul cind e mic...asha am invatat de la strabuni shi asha trebuie sa fie...se boteaza copilul cind e micut dar nu in asha fel.... Condoleante sarmanilor parinti....nu am cuvinte.

21:35, 24 Iulie 2010

condoleante (de Tatiana)

Nu pot sa cred ce se intimpla in acesti ani dar e de temut pentru acei ani care ne asteapta....Condolea nte bietilor parinti.............

21:41, 24 Iulie 2010

pentru Corleone_di_Moldova (de Santos)

Ar trebui sa stii ca in satul dat, preot este doar fictiv (adica vine doar si stringe banii) ... Preotul oficial trimite diferite persoane pentru a indeplini fie la inmormintari, nunti sau botezuri. Sincer eu nici nu pot fi sigur ca acesta a mai botezat vreodata, fiindca nu l-am mai vazut prin biserici !~ La noi e mai rentabil sa lucrezi preot ( prin contract) ... Adica vii, ridici banii ... mai injuri de mama vre-o doi-trei enoriasi, mai agati vre-o gagica ! Si treaba merge struna ! Asa e biserica !!! Asa a fost din toate timpurile ! Ar trebui sa cauti " Din ororile bisericii" ... ai sa vezi ca Hitler pe linga ei , merita coronita si aripi de ingeras ! Uite ce facea biserica prin Evul Mediu, cind omorau cu miile ... Uite cite lucruri placute faceau cei care ne conduc de la Vatican de-a lungul istoriei. uite citi preoti la moment de violeaza copii ... (Din pacate la ei e genetic) Asa e cind conduci lumea mai mult de 1600 de ani la rind ... Iti intra in singe !

21:44, 24 Iulie 2010

pentru Corleone_di_Moldova (de Sfintul)

prietene scuze, esti un HANDICAPAT ! Dute de te trateaza ... Medicii legisti au spus destul de clar ..."Copilul era Perfect sanatos si a murit din cauza ca in caiile respiratorii a intrat lichid "...

23:11, 24 Iulie 2010

Nici iadul nu il va primi pentru acest pacat !!! (de Deea)

De fiecare data cind privesc acest botez...pling...Sa afli ca vei fi mamica in curind,sa il porti in pintece 9 luni ca pina la urma sa ii ia viata un om al bisericii?! Dumnezeule,cum se poate intimpla una ca aceasta?!!! Cred in Cel de Sus,dar Dumnezeu stie ce i-as fi facut eu acestui preot!!! Nici iadul nu il va primi pentru acest pacat!!!Trebuie adus in fata Catedralei din Chisinau pentru a se arunca cu pietre in el!!! Trebuie sa se ceara cea mai cruda pedeapsa paminteasca pentru el!!!! Sarmanul copilas....sarmanii parinti...Mi se fringe inima...Condileantel e noastre...

15:27, 25 Iulie 2010

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (de iresponsabilitate)

Parintii isi pling pruncul decedat, dar de ce nu s-au gindit la viata lui cind stateau in bar sub fumul de tigara, astfel copilul s-a nascut prematur, la doar 7 luni!!! Judecati trebuie parintii care sint iresponsabili de viitorul copilului sau! Dumnezeu sa-i judece pe cei vinovati!!!

18:31, 25 Iulie 2010

preotilor..... (de cornelius)

Asa patesc toti cei care nu respecta biblia mai devreme sau mai tarziu.. Botezul copiilor mici nu exista in biblie ci este inventia preotilor de aceea se intampla asemenea evenimente ... Domnul Iisus sa botezat la 30 de ani Luca4;21-23 ucenici sau botezat maturii si nea poruncit si noi sa ne botezam la maturitate.... Cine nu implineste Legea lui culege rezultatele ....si pacat ca suferim noii si nu eii ...preotiii.....

10:15, 26 Iulie 2010

lasati preotul in pace (de vailet)

Doamne fereste,s-au pornit la botezat copilul intr-un ceas nepotrivit si moment rau,nici preotul nu e de vina putea sa fie orice preot la botez,poate acasa are si el copilasi care il asteapta,copilul acesta a fost jertva pacatelor parintilor,buneilor, si a neamului acesta,ce poate acesta e primul botez,parintele e un om ca toti,se intimpla niste crimi si mai mari si nu sunt pedepsite,da a fost si putina neatentie dar nu e cazul sa-l nimicim pe preot,Dumnezeu vede tot si are puterea de a judeca,judecata cea dreapta si ce daca va sta la puscarie 3 sau citi ani ii vor da,viata continua ce copilasul va invia ,nu da nimic ,condoliante parintilor,si Dumnezeu s-l ierte,acuma in ceruri e un ingeras pazitor pentru parinti.

18:52, 26 Iulie 2010

(td) (de Dumnezeu sa-l miluiasca...)

Dumnezeu sa miluiasca pruncushorul micut...intr-adevar el va fi intre ingeri...(nu se spune Dumnezeu sa-l ierte la prunci pentru ca ei nici nu au dovedit sa pacatuiasca)...Dumne zeu sa-l miluiasca...Condolia nte parintilor...Si sa ne aiba Dumnezeu pe toti in paza...Asa A fost sa fie.......

07:08, 27 Iulie 2010

rusine (de lina )

in ziua de azi nu mai avem preoti care slujesc pentru credinta si dragostea de dumnezeu ci doar de bani!!!!! lor banul sa lil dai in miina ca restu nu conteaza. ce a facut dublu bani acum si botez si inmormintare. desigur biserica nare nici o vina preotu e de vina ,desi spune ca are peste 200 de botezuri el trebuie sa stie ca fiecare copil-botez e caz aparte si care trebuie facut cu grija caci copilul e neputicios!! rusine la ce am ajuns !!!!!!!!!!!11

13:28, 12 August 2010

sa ne exprimăm corect (de 13)

nu exista noţiunea "omor din imprudenţă", omorul poate fi numai intenţionat, din imprudenţă poate fi lipsire de viaţă!!! Deci corect se va numi "Lipsire de viaţă din imprudenţă"

15:13, 4 Martie 2011

FSAF (de SDA)

Doamne fereste. Dumnezeu sa-l ierte pe baietel

SALVAREA (de IOAN)

o doamna a scris in mesaj ca D-zeu sa-l ierte pe copilas dar intreb eu cu intelepciune ce pacat sa-i ierte ca nu a avut timp sa faca.De aceea DOMNUL ISUS a dat un exemplu vrednic de urmat facin-d BOTEZUL la virsta de 30 de ani si totodata a lasat scris in SFINTA SCRIPTURA DOVADA CLARA A ACESTEI CONDITII.CINE CREDE SI SE VA BOTEZA VA FI MINTUIT IAR CINE NU OSINDIT MARCU16.16 DOMNUL IISUS A FOST DOAR INCHINAT INAINTEA DOM NULUI CIND A FOST BEBELUS A 8-A-ZI SI I SA PUS NUMELE DE IISUS CIND va ve-ti trezi odata din ADORMIREA ASTA IN CARE SINTE-TI PREOTILOR. NU VA SUNA IN CAP CUVINTELE MINTUITORULUI CIND VA SPUNE CA NU VE-TI INTRA IN IMPARATIA LUI D-ZEU SI NICI PE CEI CARE VOR NU-I LASATI SA INTRE MATEI 23.13 ATI M-AI SCHIMBAT SI ZIUA DE ODIHNA DIN SIMBATA IN DUMINICA. UNDE ESTE IN BIBLIE ZIUA DE DUMINECA BINECUVINTATA DE CATRE DUMNEZEU.CIT DE MULT VA RATACITI OAMENI BUNI.DACA RELIGIA ORTODOXA AR FI CEA ADEVARAT ATUNCI GUVERNUL NU AR FACE CEEA CE FACE ADICA MINTE FURA UCIDE SI NICI ENORIASII TARII ORTODOXE NU AR INFAPTUII FAPTE-LE INGROZITOARE PE CARE LE VEDEM ZILNIC LA STIRI.NU VA DA DE CUGETAT TOATE ACESTE LUCRURI CITI-TI BIBLIA SI SINGURI VE-TI VEDEA ADEVARUL CURAT.DOMNUL IISUS SPUNE CA II VE-TI CUNOASTE DUPA FAPTELE LOR.PAI CE FAPTE FACE-TI OAMENILOR ETAPELE UNUI CRESTI ADEVARAT SINT,CREDINTA IN JERTFA DOMNULUI IISUS PE GOLGOTA-POCAINTA-BOT EZUL LA MATURITATE-NASTEREA DIN NOU EFESENI 2.14-18 SI DRAGOSTEA FATA DE D-ZEU SI FATA DE SEMENI PAZINDU-I PORUNCILE.SIMPLU NU-I ASA FA ASA SI VEI FI BUCUROS SI FERICIT VESNIC BUNUL DUMNEZEU SA VA AJUTE PE CIT M-AI MULTI AMIN.NUMELE MEU ESTE IOAN GLASUL CELUI CE STRIGA IN BABILON

 
Conţinut
Fisiere:*