Ultima OrĂ
Top Ştiri
Curs Valutar
Convertor valutar, Curs BNM la 22.05.2012
1 Leu
1 Euro
15.1702
1 USD
11.8810
1 RON
3.4142
1 Rubla
0.3808

Voronin impotriva musulmanilor: Inregistrarea islamului in Moldova este o profanare


19:05, 27 Aprilie 2011
, Pro TV

Trimite unui prieten Mareste Fontul Trimite unui prieten Trimite unui prieten Trimite unui prieten
Inregistrarea islamului in Moldova este o profanare. Este parerea liderului comunistilor care a criticat dur astazi mitropoliile Basarabiei si Moldovei. Asta pentru ca biserica ortodoxa ar fi luat apa in gura dupa inregistrarea cultului islamic, sustine Vladimir Voronin.


Saptamana trecuta Mitropolitul Moldovei a condamnat inregistrarea oficiala a islamului in Moldova. Inalt Prea Sfintitul Vladimir considera ca, in numele lui Allah, musulmanii ar putea provoca neplaceri in societatea noastra.

Ministerul Justitiei a inregistrat oficial islamul in luna martie curent, astfel incat acum adeptii acestui cult religios pot sa faca rugaciuni colective si sa isi inalte moschei. Potrivit Ligii Islamice, in Moldova sunt circa 17 mii de musulmani, dintre care 2 mii de moldoveni convertiti la acest cult religios.
Alte ştiri despre: voronin, religie, islam,
Link scurt:



Publicitate



Opiniile exprimate pe acest site nu coincid neapărat cu opinia Pro TV Chişinău. Utilizatorii sunt responsabili pentru propriile comentarii. Administraţia site-lui nu cenzurează mesajele, dar va scoate comentariile care conţin cuvinte obscene.

19:11, 27 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de anti comunist)

saracu om, palit cu treuca

19:23, 27 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Dumi)

Oo a aparut si marele crestin , care a vindut tara si a nenorocit un popor intreg , este un Dumnezeu sus care va judeca Vorosa nu scapi de el

19:33, 27 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Dumi)

Oo a aparut si marele crestin , care a vindut tara si a nenorocit un popor intreg , este un Dumnezeu sus care va judeca Vorosa nu scapi de el

pling si ma tinguesc (de BENEDICT 16)

O SA PLINGETI DUPA VORONIN CUM PLING ROMANII DUPA CEAUSESCU...

19:44, 27 Aprilie 2011

pling si ma tinguesc (de BENEDICT 16)

O SA PLINGETI DUPA VORONIN CUM PLING ROMANII DUPA CEAUSESCU...

......................................... (de Adriana)

Niciodata n-o sa plang dupa mosul asta dezaxat, Moldovei ii este mai bine fara el

19:44, 27 Aprilie 2011

pling si ma tinguesc (de BENEDICT 16)

O SA PLINGETI DUPA VORONIN CUM PLING ROMANII DUPA CEAUSESCU...

amerika (de om)

Voronin este unicul care nu se inchina americanilor!

19:45, 27 Aprilie 2011

pling si ma tinguesc (de BENEDICT 16)

O SA PLINGETI DUPA VORONIN CUM PLING ROMANII DUPA CEAUSESCU...

. (de .)

da de ce sa-l plingem cit bine o facut el poporului? numai ris o facut din tara noastra uite cita lume o lasat tara ca nu este de lucru si nu poti intrtine o familie de atita saracie . nu poti sati vezi copilul crescind parintii imbatrinind din cauza lor ca o furat cit o putut sa nu mai poata trai nimeni in tara asta.

19:48, 27 Aprilie 2011

pling si ma tinguesc (de BENEDICT 16)

O SA PLINGETI DUPA VORONIN CUM PLING ROMANII DUPA CEAUSESCU...

ciao (de and)

sunt deacord cu VARONA,nare ce cauta islamul in tara noastra,e mica,dupa un 10 ani a sa fim in truca lor!!!cine nu cunoaste islamul e cu mult mai fericit.PE PLAJILE ISLAMULUI NU SE POATE AVEA CRUCE PE GIT.LEGEA A SA INPUE SA SCOATA TOATE CRUCELE DIN SCOLI;EX-GERMANIA;AU STRIA;FRANCIA;sint o sumedenie de probleme provocate di ei.TRZITAVA!!!

19:52, 27 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de anti comunist)

saracu om, palit cu treuca

noi suntem majoritari (de popor)

orice ati spune Voronin este corect in aceasta privinta chiar daca are greseli in trecut. Dar voi CRESTINILOR va vindeti credinta pentru un miros de democratie!!!!!!!!!! !!!!!!! nu fiti anticristi!!!!!!!!!! !!!! TREZITIVA

19:53, 27 Aprilie 2011

ATENTION (de ATENTION)

Oameni buni chiar inca nu ati inteles ca in afara de Comunisti nu poate nimeni conduce tara normal !? Alianta a strigat in gura mare Europa si voi ca niste copii lati crezut si lati votat nu ati observat cum a crescut procentajul la crime? Si multe alte schimbari numai ca in partea cea rea! Aceasta totul este o sistema de scurgere de bani dar nu a conduce un stat ! Eu nu zic ca Voronin e Bun si nu a furat nimic dar el se mai gindea si la popor fata de acestea ce sunt la moment la comduceere!

19:59, 27 Aprilie 2011

ATENTION (de ATENTION)

Oameni buni chiar inca nu ati inteles ca in afara de Comunisti nu poate nimeni conduce tara normal !? Alianta a strigat in gura mare Europa si voi ca niste copii lati crezut si lati votat nu ati observat cum a crescut procentajul la crime? Si multe alte schimbari numai ca in partea cea rea! Aceasta totul este o sistema de scurgere de bani dar nu a conduce un stat ! Eu nu zic ca Voronin e Bun si nu a furat nimic dar el se mai gindea si la popor fata de acestea ce sunt la moment la comduceere!

pentru Moldova (de alex)

sunt de acord...

20:01, 27 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Dumi)

Oo a aparut si marele crestin , care a vindut tara si a nenorocit un popor intreg , este un Dumnezeu sus care va judeca Vorosa nu scapi de el

lui dimi cu laptele pe buze. (de Gheorghe)

N-a vindut Voronin tara.Tara a fost vinduta pana la Voronin de cel mai mare comunist din RSSM Lucinschi si acum se vinde de unii actuali guvernanti.Dimi vreau sa-ti amintesc,casub conducerea lui Voronin au fost reconstruite multe biserici si msnastiri ,ceia ce n-a fost facut de prdcesorii lui,dar bani au fost colectati de la oameni sub egida acestor conducatori si bani au disparut fara urma.Ca exeplu:au fost strinsi bani pentru reconstructia manastirii Capriana in timpul domniei Domnului snegur,dar rezultat-ZERO.

20:05, 27 Aprilie 2011

trist (de mde)

blin, amu da-le voie sa se inregistreze, dupa asta da-le voie sa candideze in parlament si guvern. Si pe urma nu o sa ma mir cand o sa zica ca islamul este religia de stat, si nafig nu ne trebu mitropolie, ne trebu moschee. Ziceam eu ca o sa planga lumea dupa Voronin, si iaca, nu mai e mult... Democratie, eu mor de foame si filea zice ca avem ritmuri ametitoare de dezvoltare. UNDE ??? ca eu nu le vad.

20:19, 27 Aprilie 2011

CONTRA DE MUSULMANI SI DE VORONIN (de fantompc)

eu is contra si de musulmani si religia lor si de voronin!

20:24, 27 Aprilie 2011

......................................... (de Adriana)

Niciodata n-o sa plang dupa mosul asta dezaxat, Moldovei ii este mai bine fara el

da (de vasile )

eţti naiv dacă nu şi un prost, neam din neamul nostru nu a admis aşa ceva ce au admis spurcăciunele de liberali ca săi sărute în fund pe pidaraşii din UE

20:25, 27 Aprilie 2011

. (de .)

da de ce sa-l plingem cit bine o facut el poporului? numai ris o facut din tara noastra uite cita lume o lasat tara ca nu este de lucru si nu poti intrtine o familie de atita saracie . nu poti sati vezi copilul crescind parintii imbatrinind din cauza lor ca o furat cit o putut sa nu mai poata trai nimeni in tara asta.

da (de vasile)

mă prostule rîsul e acuma

20:35, 27 Aprilie 2011

da (de vasile)

mă prostule rîsul e acuma

Subiectul mesajului: (de subiectul mesajulu)

Oameni buni terzitiva, noi avem credinta noastra ortodoxa si trebuie sa neo pastram. Dar mine poimine o sa fim sub talpa islamului si tare o sa plingem dupa religia noastra. Voronin aici este foarte corect

20:56, 27 Aprilie 2011

Fatarnicule (de Aha)

Credincios comunist-------nonse nse La cit rau ai facut tarii,nici nu meriti sa te afli pe pamintu ista... Dupa fata si om, sper sa nu apari in nici o carte de istorie.

21:01, 27 Aprilie 2011

pling si ma tinguesc (de BENEDICT 16)

O SA PLINGETI DUPA VORONIN CUM PLING ROMANII DUPA CEAUSESCU...

MOSCHEELE (de GHEORGHE)

Sa nu dea Domnul sa fie construite moschee in Moldova.Daca,din pacatele actualilor guvernanti se va intimpla pot sa dau tre adrese;prima in ograda lui Ghimpu la Colonita, a doua in ograda lui Filea si a trea in ograda lui Tanase.Asta o merita toti trei.

21:01, 27 Aprilie 2011

. (de .)

da de ce sa-l plingem cit bine o facut el poporului? numai ris o facut din tara noastra uite cita lume o lasat tara ca nu este de lucru si nu poti intrtine o familie de atita saracie . nu poti sati vezi copilul crescind parintii imbatrinind din cauza lor ca o furat cit o putut sa nu mai poata trai nimeni in tara asta.

Subiectul mesajului: (de fara...)

nu vreau sa crdeti ca ii fac parte lui, dar nu cred va el e unicul om care a furat in tara asta! hai sa fim oleal mai seriosi!

21:06, 27 Aprilie 2011

ATENTION (de ATENTION)

Oameni buni chiar inca nu ati inteles ca in afara de Comunisti nu poate nimeni conduce tara normal !? Alianta a strigat in gura mare Europa si voi ca niste copii lati crezut si lati votat nu ati observat cum a crescut procentajul la crime? Si multe alte schimbari numai ca in partea cea rea! Aceasta totul este o sistema de scurgere de bani dar nu a conduce un stat ! Eu nu zic ca Voronin e Bun si nu a furat nimic dar el se mai gindea si la popor fata de acestea ce sunt la moment la comduceere!

Subiectul mesajului: (de agree)

cred ca ai dreptate!!!!sunt multe lucruri care comunistii le faceau mai bn decit alianta!!!si apropo...in privinta Europei .... nu sunt atit de inspirati europenii de idee aderarii noastre,asa ca nu ne asteapta acolo ciini cu colaci in coada!!!oare cit timp ii trebuie unui moldovan ca sa inteleaga asta?????Europa, Europa!!!care Europa?cind la noi lumea nu are ce minca si ce imbraca?cind copii cresc faca parinti linga ei?

21:07, 27 Aprilie 2011

da (de vasile )

eţti naiv dacă nu şi un prost, neam din neamul nostru nu a admis aşa ceva ce au admis spurcăciunele de liberali ca săi sărute în fund pe pidaraşii din UE

Subiectul mesajului: (de pe urma)

corect

21:08, 27 Aprilie 2011

da (de vasile )

eţti naiv dacă nu şi un prost, neam din neamul nostru nu a admis aşa ceva ce au admis spurcăciunele de liberali ca săi sărute în fund pe pidaraşii din UE

Subiectul mesajului: (de pe urma)

corect la commentul lui Vasile am avut in vedere!

21:08, 27 Aprilie 2011

da (de vasile)

mă prostule rîsul e acuma

....... (de ------)

eaca voronin prost cum ii el da aici are dreptate,nu trebu de dat drepturi la dracii de musulmani in moldova,ca asa lio dat si italienii si acum nus bucurosi,mai spurcata natie ca dinsii nui pe fatsa pamintului

21:08, 27 Aprilie 2011

amerika (de om)

Voronin este unicul care nu se inchina americanilor!

Ar fi trebuit sa ascultati ce a spus,da a spus bine si concret! (de eu trofim)

300 ani de igul turcesc pe teritoriul Moldovei nu a fost construita nici o moschee,da a venit paganii de libelisti,ghimpleris ti,otomanisti,sobola ni de morminte si scot la iveala numai raul!!!Pe teritoriul COSOVar au fost distruse toate bisericile ortodocse ,chiar si cele din 1300,si in scurt timp au crescut lacasele islamice ca ciupercile.Asta asteapta si Moldova? NU! Voronin a fost si este pentru Moldova,pentru popor,pacat ca nu v-a mai fi conducator!Legitim ales a fost,da Pulistii de ghimpu si compania p/u 2 arginti vand si aeru din noi!!!Iuda de 2 metri v-a raspunde de toate nelejiuirile.

21:16, 27 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de pe urma)

corect la commentul lui Vasile am avut in vedere!

in bot iti dau cu sandala (de ala bala portocala)

corect pe dracu

21:24, 27 Aprilie 2011

da (de vasile )

eţti naiv dacă nu şi un prost, neam din neamul nostru nu a admis aşa ceva ce au admis spurcăciunele de liberali ca săi sărute în fund pe pidaraşii din UE

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, (de Adriana)

Bine ca esti tu destept, prostu' dracului, de parca tare imi pasa mie de neamul tau tampit, moldoveni tampiti si Moldova imputita

21:31, 27 Aprilie 2011

maladet (de victor)

Bade Voronin hai lasa bautura ca trebue de lucrat putin cai pipet)))) Ne vind spurcaciunile periculos periculos

21:35, 27 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Cristophor)

Doream sa raspund la un comentariu din lista , dar toate au cam acelasi sens ... Voi puteti sa criticati ideea dar nu persoana ? eu sunt contra comunismului dar pot comunica ... voi dati dovada ca sunteti intr-atit de prosti ca nici nu va puteti exprima corect si la tema ... Nici un comentariu inca nu o fost in care sa se abordeze problema religioasa , cu toate ca acest video tine de religie nu de Voronin ( asta este unica comunicare a lui care o spune cinstit )

21:43, 27 Aprilie 2011

!!! (de White Trash)

Citind mai multe comentarii mi-am dat seama ca muti nu stiu sa scrie. . .adica nu stiu gramatica!! Si eu sant impotriva islamului. . .nimic bun din asta n-o sa iasa!!

21:45, 27 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Cristophor)

Doream sa raspund la un comentariu din lista , dar toate au cam acelasi sens ... Voi puteti sa criticati ideea dar nu persoana ? eu sunt contra comunismului dar pot comunica ... voi dati dovada ca sunteti intr-atit de prosti ca nici nu va puteti exprima corect si la tema ... Nici un comentariu inca nu o fost in care sa se abordeze problema religioasa , cu toate ca acest video tine de religie nu de Voronin ( asta este unica comunicare a lui care o spune cinstit )

toti (de pentru adriana)

adriana esti o oaie adevarata ,care nu stii ce inseamna musulman,defapt musulmanilor le plac oile,kiar si asa ca tine

21:55, 27 Aprilie 2011

bravo (de turcan)

respect d. Voronin r.Ialoveni va sustine!!!!!!!!!!!!! !

22:05, 27 Aprilie 2011

amerika (de om)

Voronin este unicul care nu se inchina americanilor!

SS (de goblin)

El se inchina rushilor, da aicea el are dreptate nu ne trebue noua musulmani.

22:10, 27 Aprilie 2011

de acord (de de acord)

in acest caz sunt total de acord cu Voronin.... JOS filat

22:10, 27 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de By_Tonu)

Eu nu's Comunist sau ceva de Geni asta ) ) ... dar il sustin pe Voronin )))..... Sunt contra ca alde Alibaba aceia sa Vie la Noi In Tara ) ) ... avem noi Probleme Noastre ) ))) .. Hai sa Fim seriosi )))

22:12, 27 Aprilie 2011

....... (de ------)

eaca voronin prost cum ii el da aici are dreptate,nu trebu de dat drepturi la dracii de musulmani in moldova,ca asa lio dat si italienii si acum nus bucurosi,mai spurcata natie ca dinsii nui pe fatsa pamintului

de acord (de merry)

Sunt de acord !!!Religia lor ii invata sa omoare oameni...caci mai apoi vor avea parte pe lumea cealalta de fete virgine!Noua de acestea nu ne trebuie...avem betivii nostri deajuns in tara,care distrug familii si isi omoara proprii copii.DE AJUNS ,NU VREM MUSULMANII IN MD!!!

22:16, 27 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Cristophor)

Doream sa raspund la un comentariu din lista , dar toate au cam acelasi sens ... Voi puteti sa criticati ideea dar nu persoana ? eu sunt contra comunismului dar pot comunica ... voi dati dovada ca sunteti intr-atit de prosti ca nici nu va puteti exprima corect si la tema ... Nici un comentariu inca nu o fost in care sa se abordeze problema religioasa , cu toate ca acest video tine de religie nu de Voronin ( asta este unica comunicare a lui care o spune cinstit )

Subiectul mesajului: (de Andrian)

Eu cred ca inca ca inca noi nu sintem destui de crestini, ca sa acceptam alte religii trebuie sa ne gindim bine, mai ales musulmana...

22:20, 27 Aprilie 2011

Ar fi trebuit sa ascultati ce a spus,da a spus bine si concret! (de eu trofim)

300 ani de igul turcesc pe teritoriul Moldovei nu a fost construita nici o moschee,da a venit paganii de libelisti,ghimpleris ti,otomanisti,sobola ni de morminte si scot la iveala numai raul!!!Pe teritoriul COSOVar au fost distruse toate bisericile ortodocse ,chiar si cele din 1300,si in scurt timp au crescut lacasele islamice ca ciupercile.Asta asteapta si Moldova? NU! Voronin a fost si este pentru Moldova,pentru popor,pacat ca nu v-a mai fi conducator!Legitim ales a fost,da Pulistii de ghimpu si compania p/u 2 arginti vand si aeru din noi!!!Iuda de 2 metri v-a raspunde de toate nelejiuirile.

de acord (de Altin)

O sa regrete amarnic populatia bastinasa pentru eroarea asta. cum spune rusul: "не было печали...!" in cazul dat , Voronin a avut dreptate, Sper ca e un proces reversibil, exista, poate o modalitate de anulare a introducerii islamului in MD, si daca are Voronin o autoritate sa se impuna contra, sa o faca ( ar agonisi multe voturi in favoarea lui, caci oamenii sint deja deceptionati de alegerea Aliantei la putere!!!!!!)

22:23, 27 Aprilie 2011

......................................... (de Adriana)

Niciodata n-o sa plang dupa mosul asta dezaxat, Moldovei ii este mai bine fara el

hi hi (de hi hi hi)

Mosu ista tso tsinut banditsi la racore si nu te taiau in miaza zi .El cit de bun a fost nimeni nu tre sa judece kaci a fakut ceva care akum cu venirrea lui FILEA SI KOMANDA SE CUTREMURA MOLDOVA... omoruri ,in fiecare zi oameni arsi babe gituite si saracie la minim Tineretu tot fuge ,,,,,

22:30, 27 Aprilie 2011

pling si ma tinguesc (de BENEDICT 16)

O SA PLINGETI DUPA VORONIN CUM PLING ROMANII DUPA CEAUSESCU...

Subiectul mesajului: (de petru)

sant de acord ca o sa planjem dupa voronin da o furat si el dar el si partidul lui are mai multa trecere la poporul lui de cat toata alianta adunata o sa mai triaca putin timp si o sa vedeti cine sant democratii

22:35, 27 Aprilie 2011

. (de .)

da de ce sa-l plingem cit bine o facut el poporului? numai ris o facut din tara noastra uite cita lume o lasat tara ca nu este de lucru si nu poti intrtine o familie de atita saracie . nu poti sati vezi copilul crescind parintii imbatrinind din cauza lor ca o furat cit o putut sa nu mai poata trai nimeni in tara asta.

MAI bine taci (de PENTRU UN PROST)

mai prostule invata istoria ,,adati aminte de lucic, snegur,, razboi, privatizarea, program. pamint...de cind au inceput oamenii se plece, din 92///////////// ce idiot esti,si prost.... o sa-l amintesti pe Voronin

22:36, 27 Aprilie 2011

Pro/Contra (de Cristophor)

Penru prima data sunt deacord cu V.Voronin , AIE daca mai face citeva miscari de curvism(exemplu aste leagea asta stupida ) atunci la alegeri o sa primeasc 1 loc in parlament si acela la intrare va fi ...

22:36, 27 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de anti comunist)

saracu om, palit cu treuca

anti counistului (de porcului)

din care tu ai crapat...porcule

22:44, 27 Aprilie 2011

CONTRA DE MUSULMANI SI DE VORONIN (de fantompc)

eu is contra si de musulmani si religia lor si de voronin!

Subiectul mesajului: (de eu)

Fiecare cetatian are dreptul sa-si manifeste credul sau religios si nu-i nimic rau in asta.De ce trebuie sa impunem credinta noastra la toti?In fond toti se roaga unui si acelas Dumnezeu numai in felul lor.Musulmanii nu-s toti teroristi.Terorizmul n-are credinta si natiune.Uitati-va la noi cite umoruri,injunghieri, batai crudele sa infaptuiesc.Vreti sa spuneti ca ortodoxii sint sfinti?

22:47, 27 Aprilie 2011

de acord (de merry)

Sunt de acord !!!Religia lor ii invata sa omoare oameni...caci mai apoi vor avea parte pe lumea cealalta de fete virgine!Noua de acestea nu ne trebuie...avem betivii nostri deajuns in tara,care distrug familii si isi omoara proprii copii.DE AJUNS ,NU VREM MUSULMANII IN MD!!!

De Sar ridica Stefan Din mormint (de Gheorghe)

Marele domnitor al Moldovei STefan Cel Mare a consolidat poporul Moldovei impotriva Turciei islamiste,dar acesti tradatori ai neamului au adus islamul la noi acasa.Si nu ma mira acest fapt,fiindca ei se declara romini,dar rominii l-au tradat pe Stefan Cel Mare ,trecind de partea turcilor,pentru ce au fost pedepsiti de Stefan Cel Mare.Cum nu le este rusine sa depuna flori la monumentul Marelui Voevod al Moldovei,daca l-au tradat instaurind islamul in Moldova.

22:52, 27 Aprilie 2011

de acord (de merry)

Sunt de acord !!!Religia lor ii invata sa omoare oameni...caci mai apoi vor avea parte pe lumea cealalta de fete virgine!Noua de acestea nu ne trebuie...avem betivii nostri deajuns in tara,care distrug familii si isi omoara proprii copii.DE AJUNS ,NU VREM MUSULMANII IN MD!!!

ProIslam (de Alya)

Sinteti niste analfabeti. nici nu aveti ideie ce este de fapt Islamul. sinteti prizonieri mas media. credeti in toate prostiile. Sa dea Dumnezeu sa se construiasca multe moschei in Moldova. si sa se trezeasca lumea din prostia in care traieste. Toata Europa trmura in fata Islamului. caci oamenii cu credinta puternica sunt de neinvins si nu importa ca sunt impotriva caci prin vointa lui Dumnezeu peste vreo 15-20 ani Islamul va acapara tot Pamintul .

22:52, 27 Aprilie 2011

ATENTION (de ATENTION)

Oameni buni chiar inca nu ati inteles ca in afara de Comunisti nu poate nimeni conduce tara normal !? Alianta a strigat in gura mare Europa si voi ca niste copii lati crezut si lati votat nu ati observat cum a crescut procentajul la crime? Si multe alte schimbari numai ca in partea cea rea! Aceasta totul este o sistema de scurgere de bani dar nu a conduce un stat ! Eu nu zic ca Voronin e Bun si nu a furat nimic dar el se mai gindea si la popor fata de acestea ce sunt la moment la comduceere!

pentru Moldova (de de sergiu)

corect 100%

22:56, 27 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

dale musulmanilor o moschee si o sati ieie tara! va povestesc cm e situatia in franta unde cindva abia vedeai un arab leau permis sa construiasca moschei si leau legalizat cultul in public si aita rezultatul in citav ani fiecare a 5 om care il vezi pe strada e arab!! JOS MUSULMANII TRAIASCA RELIGIA CRESTINA!

22:57, 27 Aprilie 2011

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, (de Adriana)

Bine ca esti tu destept, prostu' dracului, de parca tare imi pasa mie de neamul tau tampit, moldoveni tampiti si Moldova imputita

..... (de 007)

fa oaie, nu uita ca si tu ai iesit din p. m. tot din tara asta saraca. sau te-a nascut maicata si te-a runcat deodata peste Prut? idioato!!!

23:10, 27 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de By_Tonu)

Eu nu's Comunist sau ceva de Geni asta ) ) ... dar il sustin pe Voronin )))..... Sunt contra ca alde Alibaba aceia sa Vie la Noi In Tara ) ) ... avem noi Probleme Noastre ) ))) .. Hai sa Fim seriosi )))

sss (de ss)

total de acord ! eu ma uit ce se face la noi la USMF..............

23:17, 27 Aprilie 2011

:( (de K.A)

nu sunt de acord, nu doresc Islamul in tara noastra. Nu cred ca decizia aceasta va aduce vreun bine oamenilor din moldova.

23:25, 27 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Dumi)

Oo a aparut si marele crestin , care a vindut tara si a nenorocit un popor intreg , este un Dumnezeu sus care va judeca Vorosa nu scapi de el

voronin (de x)

Wai dar cine mai ea interviuri de la el !!!! oameni buni nu vedeti ca si acuma se bate joc de noi nici nu ne respecta limba care o vorbim ... de ce vorbeste aescrocu numai rusa ce este in rosiea ?

23:26, 27 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

sa se duca acolo la ei acasa sa faca moschee....musulmani i estea paraziti se baga pe tot locul.

23:29, 27 Aprilie 2011

ciao (de and)

sunt deacord cu VARONA,nare ce cauta islamul in tara noastra,e mica,dupa un 10 ani a sa fim in truca lor!!!cine nu cunoaste islamul e cu mult mai fericit.PE PLAJILE ISLAMULUI NU SE POATE AVEA CRUCE PE GIT.LEGEA A SA INPUE SA SCOATA TOATE CRUCELE DIN SCOLI;EX-GERMANIA;AU STRIA;FRANCIA;sint o sumedenie de probleme provocate di ei.TRZITAVA!!!

Subiectul mesajului: (de nini)

sint de acord cu tine....acasa la ei sa faca moschee nu aici

23:30, 27 Aprilie 2011

ISLAM (de NATALIA)

DAR DE CE NU SA FACUT UN REFERENDUM,CA POPORUL SASI SPUIE PARFEREA DESPRE HOTARIREA MINISTERULUI JUSTITIEI?CITI BANI LEAU DAT MUSULMANII PENTRU ASA DECIZIE?

23:30, 27 Aprilie 2011

CONTRA DE MUSULMANI SI DE VORONIN (de fantompc)

eu is contra si de musulmani si religia lor si de voronin!

Subiectul mesajului: (de nina)

de acord 100%

23:35, 27 Aprilie 2011

....... (de ------)

eaca voronin prost cum ii el da aici are dreptate,nu trebu de dat drepturi la dracii de musulmani in moldova,ca asa lio dat si italienii si acum nus bucurosi,mai spurcata natie ca dinsii nui pe fatsa pamintului

Subiectul mesajului: (de lili)

nici o tara europiana nu le-a dat voe sa faca moscheea lor,so saturat toti de ei,acestea se sue in cap,ce-a mai oribila natie....nu le vrau rau,dar mai departe de mine si de natia mea

23:44, 27 Aprilie 2011

de la.. (de pepe)

toti oamenii in aceasta tara is lafel si toti au drepturi egale,fie ei crestini ,evrei sau musulmani.si naveti ce sa va impotriviti oricum islamul este si va fi in M oldova.da vreu sa-l intreb pe d-nu Voronin ce cauta in CUWIT,iaca cin ii vorba de bani apu nui nevoie de ude ii ei...de la musulmani ori de la cine o fi bani sa fie???

23:44, 27 Aprilie 2011

. (de .)

da de ce sa-l plingem cit bine o facut el poporului? numai ris o facut din tara noastra uite cita lume o lasat tara ca nu este de lucru si nu poti intrtine o familie de atita saracie . nu poti sati vezi copilul crescind parintii imbatrinind din cauza lor ca o furat cit o putut sa nu mai poata trai nimeni in tara asta.

protv (de tudor)

da ce bine a facut filea cu chirtusa, ghimpic cu lupita

23:46, 27 Aprilie 2011

fasd (de ssfadf)

americoshii isi baga kamikadzii si la noi in tara

23:54, 27 Aprilie 2011

de acord (de merry)

Sunt de acord !!!Religia lor ii invata sa omoare oameni...caci mai apoi vor avea parte pe lumea cealalta de fete virgine!Noua de acestea nu ne trebuie...avem betivii nostri deajuns in tara,care distrug familii si isi omoara proprii copii.DE AJUNS ,NU VREM MUSULMANII IN MD!!!

Subiectul mesajului: (de moldovan serios)

ce musulmani oameni buni? cei cu mizeria asta in moldova? vati strikat cu totul la kap!!!

23:55, 27 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de subiectul mesajulu)

Oameni buni terzitiva, noi avem credinta noastra ortodoxa si trebuie sa neo pastram. Dar mine poimine o sa fim sub talpa islamului si tare o sa plingem dupa religia noastra. Voronin aici este foarte corect

credinta (de mare credinciosi)

1. Sa fie de inteles Voronin a apelat la acest truc electoral ca sa mai cistige citeva voturi de la babutele credincioase, si nimic mai mult, il doare pe el in cot musulmanii. 2. Adica Ehovistii, Evanghelistii, Marrmonii, Advintistii, Simbotistii si mai sunt ei citiva pot sa umble pe strazile Moldovei sa ne imparta publicitatea lor, fiecare carticica din aia costa mai mult decit o carte pentru un scolar. Adica lor li se poate sa constuiasca asa zisele case de rugaciuni prin toate colturile capitalei, pe Voronin asta nu il deranjeaza, da iaca musulmanii is rai, mda, imi parea ca tineretul Moldovei is mai informati despre religie. Federatia

23:56, 27 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de agree)

cred ca ai dreptate!!!!sunt multe lucruri care comunistii le faceau mai bn decit alianta!!!si apropo...in privinta Europei .... nu sunt atit de inspirati europenii de idee aderarii noastre,asa ca nu ne asteapta acolo ciini cu colaci in coada!!!oare cit timp ii trebuie unui moldovan ca sa inteleaga asta?????Europa, Europa!!!care Europa?cind la noi lumea nu are ce minca si ce imbraca?cind copii cresc faca parinti linga ei?

EUROPA (de EUROPA )

Da tu vina in Europa si traieste un an si pe urma o sa vedem cum o sa cinti tu despre asta. graiti aiurea fara sa fiti informati

23:58, 27 Aprilie 2011

PROSTII (de IURA)

DE ACEASTA DATA VORONIK ARE DREPTATE MUSULMANII SASI CAUTE DE TREABA IN TARILE LOR PENTRU CA EI CRED INTRUN ALT FEL DE DUMNEZEU CARE LE INDICA SA FACA NUMAI RAZBOAIE

23:59, 27 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de caffa)

Suntem stat democratic. Religia inca nimeni nu a MONOPOLIZAT-O. Eu ma bucur pentru musulmani. Islamul va curati Biserica de homosexuali si de trintori.

00:00, 28 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de subiectul mesajulu)

Oameni buni terzitiva, noi avem credinta noastra ortodoxa si trebuie sa neo pastram. Dar mine poimine o sa fim sub talpa islamului si tare o sa plingem dupa religia noastra. Voronin aici este foarte corect

CORECT (de OLGA)

FOARTE CORECT!!!!!!!!!!

00:14, 28 Aprilie 2011

da (de vasile )

eţti naiv dacă nu şi un prost, neam din neamul nostru nu a admis aşa ceva ce au admis spurcăciunele de liberali ca săi sărute în fund pe pidaraşii din UE

ATUNCI?????? (de al)

PUPATIL VOI PE LENIN AL VOSTRU MAI DEPARTE, DAR UNII NUMAI DORESTE

00:33, 28 Aprilie 2011

11 (de Marin)

Da allahu ista deamu o facut chidos,,,noi suntem crestini ortodocsi,,care ii gamaseatini deestea dealu allah,,,Avionul spre Turcia zboara de 3 ori pe zi...

00:45, 28 Aprilie 2011

1 (de denis)

macar ceva normal am auzit din gura lui voronin cred ca s-a clatito oliaca...sa vedem mai departe

01:07, 28 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de subiectul mesajulu)

Oameni buni terzitiva, noi avem credinta noastra ortodoxa si trebuie sa neo pastram. Dar mine poimine o sa fim sub talpa islamului si tare o sa plingem dupa religia noastra. Voronin aici este foarte corect

Subiectul mesajului: (de alex)

cei cu tine omule , pastreaza-ti credinta ca nu te impune nimeni cu sila sa treci la islam. fiecare om are dreptul sa creada in ce vrea si punct.

01:16, 28 Aprilie 2011

de acord (de merry)

Sunt de acord !!!Religia lor ii invata sa omoare oameni...caci mai apoi vor avea parte pe lumea cealalta de fete virgine!Noua de acestea nu ne trebuie...avem betivii nostri deajuns in tara,care distrug familii si isi omoara proprii copii.DE AJUNS ,NU VREM MUSULMANII IN MD!!!

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

''religia lor invata sa ucida oameni'' bei omule , si la restul care gindesc ca tine , pune-ti mina si cititi coranul macar , si nu vorbiti in dodii , moldovan cu talpa lata ochi holbati gura cascata, nu vorbi ce nu stii.studiaza un pic si peurma deschide gura.

01:31, 28 Aprilie 2011

pling si ma tinguesc (de BENEDICT 16)

O SA PLINGETI DUPA VORONIN CUM PLING ROMANII DUPA CEAUSESCU...

......... (de ai dreptate)

deacord cu tine 100%

01:56, 28 Aprilie 2011

de acord (de merry)

Sunt de acord !!!Religia lor ii invata sa omoare oameni...caci mai apoi vor avea parte pe lumea cealalta de fete virgine!Noua de acestea nu ne trebuie...avem betivii nostri deajuns in tara,care distrug familii si isi omoara proprii copii.DE AJUNS ,NU VREM MUSULMANII IN MD!!!

Subiectul mesajului: (de vllad)

eu sant deparere nare iportanta an ce credita avem un dumnezeu, da voronin cu idiolojiea proasta.a furat poporul. voronin trebue sa anteleaga cand so nascut cu celia si degraba a sel duca la cimitir tot .cu pelia .cudansul na sa ee nimic.

01:59, 28 Aprilie 2011

de acord (de merry)

Sunt de acord !!!Religia lor ii invata sa omoare oameni...caci mai apoi vor avea parte pe lumea cealalta de fete virgine!Noua de acestea nu ne trebuie...avem betivii nostri deajuns in tara,care distrug familii si isi omoara proprii copii.DE AJUNS ,NU VREM MUSULMANII IN MD!!!

ATENTIE la sentimentul religios!!! (de CEZAR)

NU vorbi prostii gogonate( de Merry),comentariul tau ofensator cheama la razbunare din partea musulmanilor...Dealt fel ai tinut in maina vreo data Corranul ca sa afirmi ca religia lor ii invata sa omoare oameni???!!!Fii foarte atent(a): a jigni sentimentul religios este destul de periculos...

02:10, 28 Aprilie 2011

pentru Moldova (de alex)

sunt de acord...

Subiectul mesajului: (de wlad)

vronin e anpotriva musulimanelor ca acolo e oleje cine fura ai tae manele da lui voronin demult era si fara cap

02:50, 28 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Cristophor)

Doream sa raspund la un comentariu din lista , dar toate au cam acelasi sens ... Voi puteti sa criticati ideea dar nu persoana ? eu sunt contra comunismului dar pot comunica ... voi dati dovada ca sunteti intr-atit de prosti ca nici nu va puteti exprima corect si la tema ... Nici un comentariu inca nu o fost in care sa se abordeze problema religioasa , cu toate ca acest video tine de religie nu de Voronin ( asta este unica comunicare a lui care o spune cinstit )

ARMONIE INTRARELIGIOASA (de CEZAR)

In conformitate cu DREPTUL UNIVERSAL toate religiile sunt EGALE. Acest fapt(se vede) nu este cunoscut nici de V.Voronin si nici de Mitropolitul Vladimir!!!Odata ce diaspora de musulmani care traiesc in tara noastra au intrunit cetintele de a fi inregistrati EI au acest drept.Refuzul de a nu-i recunoaste duce numai la dezmembrarea societatii,oricum ei convetuiesc alaturi de noi si totuna propovaduiesc religia lor.In acest caz se cere toleranta civica si respect intrareligios.

06:30, 28 Aprilie 2011

de acord (de merry)

Sunt de acord !!!Religia lor ii invata sa omoare oameni...caci mai apoi vor avea parte pe lumea cealalta de fete virgine!Noua de acestea nu ne trebuie...avem betivii nostri deajuns in tara,care distrug familii si isi omoara proprii copii.DE AJUNS ,NU VREM MUSULMANII IN MD!!!

uuuuuuuu...... (de ss)

kum kredetzi , kum ar rektziona Stefan cel mare la decizia asta prosteaska....... ?

06:46, 28 Aprilie 2011

......................................... (de Adriana)

Niciodata n-o sa plang dupa mosul asta dezaxat, Moldovei ii este mai bine fara el

prin ce (de irina)

prin ce , ii mai bine???????????/// ma poti lamuri si pe mine???????????????? ??? kiar nu vad diferenta, unica diferenta, ca pe timpul lui voronin , nici vorba sa inchida scolile, si spitalele, dar acum???????????????? ??????//

08:09, 28 Aprilie 2011

amerika (de om)

Voronin este unicul care nu se inchina americanilor!

eu (de de nadia)

dar se inchina rusilor, mare diferenta...

08:26, 28 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de fara...)

nu vreau sa crdeti ca ii fac parte lui, dar nu cred va el e unicul om care a furat in tara asta! hai sa fim oleal mai seriosi!

L-au tradat pe Stefan (de gheorghe)

In dimpul domniei sale Marele Voevod Domnitorul Moldovei Stefan Cel Mare a dus poporul moldav la lupte cu cotropitorii islamicii si dupa fiecare biruinta construia o biserica crestino-ortodocsa si n-a dat voie dusmanului islamic sa-si construiasca moschee pe teritoroul Mpldovei.Stim bine cum tara Romina l-au tra dat pe Stefanin lupta cu musulmanii.In ziua de azi acei,care se numesc romini au tradat din nou Moldova,instaurind prin lege islamul.Si ce mai cauta ei pe la sarbatori la monumentul lui Stefan Cel Mare,pe care l-au tradat.Ei pot sa-si spele acest mare pacat numai ,anulind acesta lege anticrestineasca,cum au facuto comunistii restaurind multe lacasuri sfinte crestinesti.

08:41, 28 Aprilie 2011

Voronin (de Colița)

Am auzit undeva că dacă religia îți poate aduce un vot....îndată te faci credincios!!!

08:42, 28 Aprilie 2011

SS (de goblin)

El se inchina rushilor, da aicea el are dreptate nu ne trebue noua musulmani.

Subiectul mesajului: (de anonim)

imi pare rau ca nu realizati ca Voronin a fost cel care a condus tara cel m bine, sunt musulman si nu convertit, sunt de alta nationalitate, doar am cetatenia Republicii Moldova fiindca ma nascusem aici. desi Voronin spune asa, sunt de acord cu el. Sunt o persoana straina, si ca regula n-ar trbui sa ma afecteze politica, dar va spun ca un om analizind situatia dintr-o parte,obiectiv-fara a apara interesele oricarui partid - o sa va para rau va v-ati purtat rau cu Voronin, m bine ca el inca nimeni n-a condus Republica Moldova, cei care au inteligenta si ratiune- realizeaza aceasta.

09:28, 28 Aprilie 2011

inchinativa (de Numele tau:)

Inchinativa americanilor si v-om avea in tara nu numai musulmani dar si gey legalizati .Cum poate fi un om antihrist,ciind asustinut si acontribuit la restabilirea si constructiea atitor biserici si manastiri.

09:40, 28 Aprilie 2011

ciao (de and)

sunt deacord cu VARONA,nare ce cauta islamul in tara noastra,e mica,dupa un 10 ani a sa fim in truca lor!!!cine nu cunoaste islamul e cu mult mai fericit.PE PLAJILE ISLAMULUI NU SE POATE AVEA CRUCE PE GIT.LEGEA A SA INPUE SA SCOATA TOATE CRUCELE DIN SCOLI;EX-GERMANIA;AU STRIA;FRANCIA;sint o sumedenie de probleme provocate di ei.TRZITAVA!!!

Subiectul mesajului: (de de acord)

am impresia ca care scriu mesaje au in mare parte 15 -16 ani lumea care este naiva si nu tiar intelepta . daca privim ce se petrece in Franta Germania etc as va dati sama ca nu este lor vesel din caza musulmanilor, da inceput a fost fix ca la noi, straniu ,Stefan cel Sfint ,Tepes ,etc, nu prea au fost de acord cu asa idei' boala trebue de prevenit

10:03, 28 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de subiectul mesajulu)

Oameni buni terzitiva, noi avem credinta noastra ortodoxa si trebuie sa neo pastram. Dar mine poimine o sa fim sub talpa islamului si tare o sa plingem dupa religia noastra. Voronin aici este foarte corect

Subiectul mesajului: (de EuSunt)

Pai inteleg ca i-doare lu voronin in p... pentru credinta, dar in cazul dat are dreptate. Ori suntem tara crestina, ori ba. Asta-i pur si simplu inca un pas spre islamizarea Europei. Urmatorul pas - intensificarea propagandei islamului, vre-un minaret undeva in centru orasului, si allah akbar voua, dragi concetateni.

10:05, 28 Aprilie 2011

... (de ..)

si eu is contra Musulmanilor,religie de kkt si pentru oameni bolnavi...

10:10, 28 Aprilie 2011

***** (de Alina)

Sunt Contra inregistrarea culutului islamic la noi in Moldova.... Musulmanii cu religia lor(dupa parerea mea destul de stupida)nu ar trebui sa detina nici un fel de influenta,pentru ca astfel ,treptat vor ajunge sa ne inchida si pe noi in temnitile invizibile ale vietii,exact cum au facut cu copii lor.Sa dai dovada de cruzime in numele lui Dumnezeu,e cea mai mare absurditate din cite am auzit eu vreodata.Decizia mea e irevocabila si deci num am altceva de zis decit NU religie musulmanilor in Moldova!

10:45, 28 Aprilie 2011

....... (de ------)

eaca voronin prost cum ii el da aici are dreptate,nu trebu de dat drepturi la dracii de musulmani in moldova,ca asa lio dat si italienii si acum nus bucurosi,mai spurcata natie ca dinsii nui pe fatsa pamintului

Subiectul mesajului: (de tare prost mai esti )

tare prost sau proasta esti in primul rand asa natie ca musulmani pe pamant nu este asta este religia in care cred dar nu natie idiotule ,cand vad ca niste prosti ca tine fara carte scrie comentarii apu tucma nea chisa

10:54, 28 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

''religia lor invata sa ucida oameni'' bei omule , si la restul care gindesc ca tine , pune-ti mina si cititi coranul macar , si nu vorbiti in dodii , moldovan cu talpa lata ochi holbati gura cascata, nu vorbi ce nu stii.studiaza un pic si peurma deschide gura.

Subiectul mesajului: (de EuSunt)

Ia-n termina, bre, ca sunt aici si cei, care au citit coranu. Pentru propaganda islamica imamii afisaza numai partea buna a cartii lor. Numai ca partea cea buna sa refera numai la muslimi, dupa coran crestinii sunt pagani si necesita sa fie nimiciti. De-acu sa incepe propaganda voastra allahista...

10:59, 28 Aprilie 2011

ARMONIE INTRARELIGIOASA (de CEZAR)

In conformitate cu DREPTUL UNIVERSAL toate religiile sunt EGALE. Acest fapt(se vede) nu este cunoscut nici de V.Voronin si nici de Mitropolitul Vladimir!!!Odata ce diaspora de musulmani care traiesc in tara noastra au intrunit cetintele de a fi inregistrati EI au acest drept.Refuzul de a nu-i recunoaste duce numai la dezmembrarea societatii,oricum ei convetuiesc alaturi de noi si totuna propovaduiesc religia lor.In acest caz se cere toleranta civica si respect intrareligios.

Subiectul mesajului: (de EuSunt)

De ce oare toleranta nu este practicata la muslimi, cand ard Koptii in Egipt cu tot cu bisericile crestine? Ia-n lasa. Vad ca toleranta este destinata numai crestinilor

11:06, 28 Aprilie 2011

ProIslam (de Alya)

Sinteti niste analfabeti. nici nu aveti ideie ce este de fapt Islamul. sinteti prizonieri mas media. credeti in toate prostiile. Sa dea Dumnezeu sa se construiasca multe moschei in Moldova. si sa se trezeasca lumea din prostia in care traieste. Toata Europa trmura in fata Islamului. caci oamenii cu credinta puternica sunt de neinvins si nu importa ca sunt impotriva caci prin vointa lui Dumnezeu peste vreo 15-20 ani Islamul va acapara tot Pamintul .

fata islamului)) (de EuSunt)

Chiar multumesc Alya))) Acuma sa vede bine fata blanda a islamului)))

11:15, 28 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de de acord)

am impresia ca care scriu mesaje au in mare parte 15 -16 ani lumea care este naiva si nu tiar intelepta . daca privim ce se petrece in Franta Germania etc as va dati sama ca nu este lor vesel din caza musulmanilor, da inceput a fost fix ca la noi, straniu ,Stefan cel Sfint ,Tepes ,etc, nu prea au fost de acord cu asa idei' boala trebue de prevenit

Subiectul mesajului: (de zz top)

Voronin fiind la putere n-a permis inregistrarea multor secte, ONG-uri etc. Nu socot benefic pentru tara noastra legalizarea a tot ce se misca, chiar socot unele organizatii periculoase si distructive. Daca ramane Filat la guvernare, o sa traga cu incetul totul sub sine si atunci perioada guvernarii comuniste chiar ca o sa va para rai.

11:33, 28 Aprilie 2011

pling si ma tinguesc (de BENEDICT 16)

O SA PLINGETI DUPA VORONIN CUM PLING ROMANII DUPA CEAUSESCU...

deacord..... (de Mr.Moony)

unii deamu o inceput sa plinga dupa comunishti.....

11:36, 28 Aprilie 2011

ciao (de and)

sunt deacord cu VARONA,nare ce cauta islamul in tara noastra,e mica,dupa un 10 ani a sa fim in truca lor!!!cine nu cunoaste islamul e cu mult mai fericit.PE PLAJILE ISLAMULUI NU SE POATE AVEA CRUCE PE GIT.LEGEA A SA INPUE SA SCOATA TOATE CRUCELE DIN SCOLI;EX-GERMANIA;AU STRIA;FRANCIA;sint o sumedenie de probleme provocate di ei.TRZITAVA!!!

..... (de Mr.Moony)

Oamenii pina nu ajung la astfel de probleme, nu inteleg.... sa vedem ce v-a fi peste 10 ani, shi atunci sa nu plingetzi aduceti comunishtii, shi scotetzi islamul.....

11:49, 28 Aprilie 2011

ghj (de irina)

Tara noastra e ortodoxa, si nu aduceti, toate sectele astea la noi! Atrag populatia acolo, oamenii deja ajung paranormali, parca se afla intro secta! Cugetati oameni buni bine, Ginditiva la Dumnezeu, daca tiai nascut ortodox, de ce sati skimbi religia, pu bani, pu ajutor,sa te inzi! Nustiu, cei de religie straina, parca sunt intro secta! eu am un vecin,era baiat vesel,ii placea disteactia, mai esia cu prietenii, acum s-a dat in alta religie, a uitat de tot, cu fetele indeosebi, nici nu vb,! E straniu, si straniu se comporta!

12:00, 28 Aprilie 2011

. (de .)

da de ce sa-l plingem cit bine o facut el poporului? numai ris o facut din tara noastra uite cita lume o lasat tara ca nu este de lucru si nu poti intrtine o familie de atita saracie . nu poti sati vezi copilul crescind parintii imbatrinind din cauza lor ca o furat cit o putut sa nu mai poata trai nimeni in tara asta.

ww (de nnn)

foarte corect.uraskkkkkkkkk kkkk

12:05, 28 Aprilie 2011

bravo Voronin (de Sorin)

Eu niciodata nu lam respectat pe el si pe partidul lui, dar pentru aceasta il respect !!! bravo

12:09, 28 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

''religia lor invata sa ucida oameni'' bei omule , si la restul care gindesc ca tine , pune-ti mina si cititi coranul macar , si nu vorbiti in dodii , moldovan cu talpa lata ochi holbati gura cascata, nu vorbi ce nu stii.studiaza un pic si peurma deschide gura.

Isus Hristos este Calea, Adevărul şi Viaţa (de Un adevar)

Voi încă nu aţi citit şi studiat biblia, Celui care a înviat din morţi, dar de acum vă apucaţi de citit coranul.

12:26, 28 Aprilie 2011

L-au tradat pe Stefan (de gheorghe)

In dimpul domniei sale Marele Voevod Domnitorul Moldovei Stefan Cel Mare a dus poporul moldav la lupte cu cotropitorii islamicii si dupa fiecare biruinta construia o biserica crestino-ortodocsa si n-a dat voie dusmanului islamic sa-si construiasca moschee pe teritoroul Mpldovei.Stim bine cum tara Romina l-au tra dat pe Stefanin lupta cu musulmanii.In ziua de azi acei,care se numesc romini au tradat din nou Moldova,instaurind prin lege islamul.Si ce mai cauta ei pe la sarbatori la monumentul lui Stefan Cel Mare,pe care l-au tradat.Ei pot sa-si spele acest mare pacat numai ,anulind acesta lege anticrestineasca,cum au facuto comunistii restaurind multe lacasuri sfinte crestinesti.

Subiectul mesajului: (de Maria)

Tovarăşe Gheorghe. Nu mai duce atîta lumea în eroare. Că datorită acelor istorici şi eliberatori ca tine s-a pus sîrma ghimpată pe Prut. În rezultatul căruia, monumentul lu Ştefan Cel Mare îl avem la Chişinău, dar mormîntul lui a rămas cu mult mai depatrte de Prut la poalele Carpaţilor.

12:46, 28 Aprilie 2011

....... (de ------)

eaca voronin prost cum ii el da aici are dreptate,nu trebu de dat drepturi la dracii de musulmani in moldova,ca asa lio dat si italienii si acum nus bucurosi,mai spurcata natie ca dinsii nui pe fatsa pamintului

ura (de nimic musulimani)

nici eu nam ochi sai vad asa oameni porcosi si murdari .lor dale un deget ca ei iti eau toata mina .in nici intrun caz musulimani .ca au ce amagi femeile noastre si asa is plecate toate.daca mai vin ei ii capetiiii.noi avem un popor frumos trebue sal pastram.

12:47, 28 Aprilie 2011

amerika (de om)

Voronin este unicul care nu se inchina americanilor!

PT VORONIN (de ALEX)

EL SUGE DE LA RUSI

12:48, 28 Aprilie 2011

trist (de mde)

blin, amu da-le voie sa se inregistreze, dupa asta da-le voie sa candideze in parlament si guvern. Si pe urma nu o sa ma mir cand o sa zica ca islamul este religia de stat, si nafig nu ne trebu mitropolie, ne trebu moschee. Ziceam eu ca o sa planga lumea dupa Voronin, si iaca, nu mai e mult... Democratie, eu mor de foame si filea zice ca avem ritmuri ametitoare de dezvoltare. UNDE ??? ca eu nu le vad.

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

Hai laso mai moale si in Italia sint musulmani si moschee dar ei stiu locul lor si noi al nostru respect reciproc .

12:49, 28 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de pe urma)

corect

A (de AA)

DE ASTA SATEPTI PACHETEL LA RUTIERA DE LA PIDARASII DIN UE, SI DE ASTA VREI SA ITI FACI PASAPORT ROMAN BULGAR SCA SA MERGI LA PIDARASI , CA AICI IN MOLDOVA IN RAIIUL NOSTRU NU E BINE

12:51, 28 Aprilie 2011

A (de ALEX)

E VORBA DE RECUNOASTERE A CONFESIUNII RELIGIOASE, NU SE APUCA ACUM TOATA TARA ASA SE CONVERTEASCA LA USLAMISM. CATE CREDINTE SUNT IN MOLDOVA NEOFICIAL ? DACA OMUL E CRESTIN SI CREDE , CRESTIN RAMANE DACA SE CONVERTESTE E MAI BINE ASA PENTRU CA EL NU ERA UN CRESTIN ADEVARAT

13:24, 28 Aprilie 2011

pling si ma tinguesc (de BENEDICT 16)

O SA PLINGETI DUPA VORONIN CUM PLING ROMANII DUPA CEAUSESCU...

Subiectul mesajului: (de igor)

BRAVO

13:29, 28 Aprilie 2011

A (de AA)

DE ASTA SATEPTI PACHETEL LA RUTIERA DE LA PIDARASII DIN UE, SI DE ASTA VREI SA ITI FACI PASAPORT ROMAN BULGAR SCA SA MERGI LA PIDARASI , CA AICI IN MOLDOVA IN RAIIUL NOSTRU NU E BINE

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

Ai scriso bine.Bravo.

13:30, 28 Aprilie 2011

pling si ma tinguesc (de BENEDICT 16)

O SA PLINGETI DUPA VORONIN CUM PLING ROMANII DUPA CEAUSESCU...

pentru benedict in ! rind (de alfons)

dupa Voronon nu va plinge nimeni, te asigur, dar ca Poarta Otomana a recunoscut chiar dupa cei 300 ani de jug ca in Moldova nu va fi acceptat islamul, asta este cert!!!!!!!! Acuma s-a acceptat, imi pare rau.Nu am nimic contra nici uneia dintre religii, dar asta e o prostie de cel mai inalt rang

13:59, 28 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de anti comunist)

saracu om, palit cu treuca

viva prostia (de nenorocire)

ce e cu tara noastra oare cei de sus ministerul ....nu stiu ca astazi franta italia regreta ca au permis acest cult ce vom face dar nu se poate e o alarma grava opriti musulmismull asta

15:15, 28 Aprilie 2011

ghj (de irina)

Tara noastra e ortodoxa, si nu aduceti, toate sectele astea la noi! Atrag populatia acolo, oamenii deja ajung paranormali, parca se afla intro secta! Cugetati oameni buni bine, Ginditiva la Dumnezeu, daca tiai nascut ortodox, de ce sati skimbi religia, pu bani, pu ajutor,sa te inzi! Nustiu, cei de religie straina, parca sunt intro secta! eu am un vecin,era baiat vesel,ii placea disteactia, mai esia cu prietenii, acum s-a dat in alta religie, a uitat de tot, cu fetele indeosebi, nici nu vb,! E straniu, si straniu se comporta!

Subiectul mesajului: (de Încă un adevăr)

Vai de capul nostru Irina. Văd că tare te mai pricepi în secte. Pentru tine ortodocsizmul inseamnă a merge la discotecă sau a te distra cu băieţii sau fetele. Dumnezeu n-a creat secte şi nici ortodocşi. Dumnezeu a creat oamenii şi întrupîndu-se în Isus Cristos, Şi-a vărsat sîngele în locul nostru ca să ne salveze şi să devenim creştini (de la cuvîntul Cristos). Sa ne conducem de Bazele creştinizmului, care este Noul Testamen din cartea sfîntă Biblia. Ci nu de coran sau alte învătături, tradiţii sau obiceiuri inventate de oameni in vremurile din urmă. Numai atunci noi, ţara noastră şi tot universul v-om prospera.

15:19, 28 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

Voronin cum e el da e bun. Europa e pe cale de disparitie. Da Rusia a fost o tara de la care se putea lua exemplu.Este si va fi mereu.

16:04, 28 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

Voronin cum e el da e bun. Europa e pe cale de disparitie. Da Rusia a fost o tara de la care se putea lua exemplu.Este si va fi mereu.

Subiectul mesajului: (de Vova)

Numele tău, probabil înafară de ziarul comunist, nu mai citeşte nimic. Ar trebui să mai priveşti şi unele canale de televiziune din Rusia, şi ai să te convingi că acălo încă nu degrabă va fi raiul pe pămînt. Chiar nu se prevede să fie măcar ca în Europa.

16:11, 28 Aprilie 2011

amerika (de om)

Voronin este unicul care nu se inchina americanilor!

lol (de i)

dar se inkina rushilor

16:15, 28 Aprilie 2011

Fatarnicule (de Aha)

Credincios comunist-------nonse nse La cit rau ai facut tarii,nici nu meriti sa te afli pe pamintu ista... Dupa fata si om, sper sa nu apari in nici o carte de istorie.

lol (de i)

dar aceshtia din prezent cit bine au facut?totzi is rai...

16:29, 28 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

''religia lor invata sa ucida oameni'' bei omule , si la restul care gindesc ca tine , pune-ti mina si cititi coranul macar , si nu vorbiti in dodii , moldovan cu talpa lata ochi holbati gura cascata, nu vorbi ce nu stii.studiaza un pic si peurma deschide gura.

trezirea (de i)

pentru ce sa citesc coranul daca este Biblia?de ar citi mai multzi Biblia nu ar scri prostii shi nu ar crede in toate prostiile...este un Dumnezeu,un Isus Hristos si un Duh Sfint-aceste 3 una sint

16:35, 28 Aprilie 2011

ciao (de and)

sunt deacord cu VARONA,nare ce cauta islamul in tara noastra,e mica,dupa un 10 ani a sa fim in truca lor!!!cine nu cunoaste islamul e cu mult mai fericit.PE PLAJILE ISLAMULUI NU SE POATE AVEA CRUCE PE GIT.LEGEA A SA INPUE SA SCOATA TOATE CRUCELE DIN SCOLI;EX-GERMANIA;AU STRIA;FRANCIA;sint o sumedenie de probleme provocate di ei.TRZITAVA!!!

ortodoxi.... (de alina)

ai dreptate,nare ce cauta islamul in tara noastra,suntem ortodoxi si facem ce vrem in tara nostra,ca daca ai fi in tara lor a-ti vedea ce-or face.......

16:42, 28 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Încă un adevăr)

Vai de capul nostru Irina. Văd că tare te mai pricepi în secte. Pentru tine ortodocsizmul inseamnă a merge la discotecă sau a te distra cu băieţii sau fetele. Dumnezeu n-a creat secte şi nici ortodocşi. Dumnezeu a creat oamenii şi întrupîndu-se în Isus Cristos, Şi-a vărsat sîngele în locul nostru ca să ne salveze şi să devenim creştini (de la cuvîntul Cristos). Sa ne conducem de Bazele creştinizmului, care este Noul Testamen din cartea sfîntă Biblia. Ci nu de coran sau alte învătături, tradiţii sau obiceiuri inventate de oameni in vremurile din urmă. Numai atunci noi, ţara noastră şi tot universul v-om prospera.

bravo (de i)

foarte corect+1

16:47, 28 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

chisinau,asteapta acte teroriste!!!

17:26, 28 Aprilie 2011

da (de vasile )

eţti naiv dacă nu şi un prost, neam din neamul nostru nu a admis aşa ceva ce au admis spurcăciunele de liberali ca săi sărute în fund pe pidaraşii din UE

Subiectul mesajului: (de eu)

auzi prostule komunist ce eshti???????retardat zilor.....frecatzi menta poporului ku voroni4....pe cind el este un p.....

17:31, 28 Aprilie 2011

toti (de pentru adriana)

adriana esti o oaie adevarata ,care nu stii ce inseamna musulman,defapt musulmanilor le plac oile,kiar si asa ca tine

Subiectul mesajului: (de me)

da, ai dreptate!d las k treb si de al de adriana, k tre sa se distreze lumea ku cineva!

17:40, 28 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

''religia lor invata sa ucida oameni'' bei omule , si la restul care gindesc ca tine , pune-ti mina si cititi coranul macar , si nu vorbiti in dodii , moldovan cu talpa lata ochi holbati gura cascata, nu vorbi ce nu stii.studiaza un pic si peurma deschide gura.

Subiectul mesajului: (de me)

inka spurcaciune ce koran nu am mai pus mina, dar ink sa mai citesk! lol.......noi avem biblie retartad(o) sau (ule)....

17:41, 28 Aprilie 2011

ATENTIE la sentimentul religios!!! (de CEZAR)

NU vorbi prostii gogonate( de Merry),comentariul tau ofensator cheama la razbunare din partea musulmanilor...Dealt fel ai tinut in maina vreo data Corranul ca sa afirmi ca religia lor ii invata sa omoare oameni???!!!Fii foarte atent(a): a jigni sentimentul religios este destul de periculos...

Subiectul mesajului: (de me)

aoleu mie frika deja....de ei, obositzii noptzii

17:43, 28 Aprilie 2011

uuuuuuuu...... (de ss)

kum kredetzi , kum ar rektziona Stefan cel mare la decizia asta prosteaska....... ?

Subiectul mesajului: (de me)

sa se trezeaska akum shtefan la sigur k iar mintiu pe totzi ratatzii akum...

17:47, 28 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de tare prost mai esti )

tare prost sau proasta esti in primul rand asa natie ca musulmani pe pamant nu este asta este religia in care cred dar nu natie idiotule ,cand vad ca niste prosti ca tine fara carte scrie comentarii apu tucma nea chisa

Subiectul mesajului: (de me)

pai dk tu ai avea mai multa karte nu ai vb asha de frumos in final....deshteptule

20:47, 28 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de eu)

Fiecare cetatian are dreptul sa-si manifeste credul sau religios si nu-i nimic rau in asta.De ce trebuie sa impunem credinta noastra la toti?In fond toti se roaga unui si acelas Dumnezeu numai in felul lor.Musulmanii nu-s toti teroristi.Terorizmul n-are credinta si natiune.Uitati-va la noi cite umoruri,injunghieri, batai crudele sa infaptuiesc.Vreti sa spuneti ca ortodoxii sint sfinti?

... (de ......)

da cineva din musulmani ne accepta noua credinta asta ?????????????AAAAAA? ????????cine din crestini are cuvint in fata unui musulman ?cine?poate tu....asa ca gindeste-te oleak inainte de a scri,ca se vede ca multa istorie stii...offfff, iaka asa cautam noi dreptatea, nestiind in fond ce vrem

20:50, 28 Aprilie 2011

pt toti moldovenii (de ...)

daca tii trist si '' GRAIESTE MOLDOVENESTE'' nu au mai scos nimic nou pe piata intra pe saitul protv si citeste comentariile...

20:50, 28 Aprilie 2011

ProIslam (de Alya)

Sinteti niste analfabeti. nici nu aveti ideie ce este de fapt Islamul. sinteti prizonieri mas media. credeti in toate prostiile. Sa dea Dumnezeu sa se construiasca multe moschei in Moldova. si sa se trezeasca lumea din prostia in care traieste. Toata Europa trmura in fata Islamului. caci oamenii cu credinta puternica sunt de neinvins si nu importa ca sunt impotriva caci prin vointa lui Dumnezeu peste vreo 15-20 ani Islamul va acapara tot Pamintul .

contra la sigur (de .......)

tu gindesti cind scrii?sau numa scrii?cum sa construim moschei?cum sa tremuram noi in fata musulmanilor???????? ??tu ai minte in cap,ca chiar ma enervez deam " europenii tremura in fata musulmanilor"......t remura ca ei sunt niste ....nici nu vreau sa zic...duin cite inteleg tu ai trece la musulmani in credinta............ .................... ...cum????????????nu -mi pot imagina cum sa scrii asa prostii

20:55, 28 Aprilie 2011

EUROPA (de EUROPA )

Da tu vina in Europa si traieste un an si pe urma o sa vedem cum o sa cinti tu despre asta. graiti aiurea fara sa fiti informati

...... (de agree)

stai linistita!!!Europo!! !!!Europa traieste asa pt ca toti au acelasi nivel de viata,da tu ai uitat cum te-ai dus din Europa si cum era la noi atunic??????????te rog, oleak de seriozitate nu ti-ar strica. Si ar trebui sa intelegi ca lumea de la sate nu e pregatita cu Europa in prag! parca s-a apukat Filat sa faca tipa liberalizarea vizelor si ai vazut preturile?ai vazut?ai trait printre oamenii care sufera????aaa????sta i linistita TU in Europa ,pt ca oamenii de aici au alte prioritati acum decit Europa?

21:03, 28 Aprilie 2011

Subiectul mesajului: (de Numele tau:)

Hai laso mai moale si in Italia sint musulmani si moschee dar ei stiu locul lor si noi al nostru respect reciproc .

.... (de nu)

pt ca italienii stiu sa-i puna la punct,da moldovenii s-ar lasa calcati in picoare ,ca asa e moldovanu?oare chiar nu iti dai seama?

22:28, 5 Iunie 2011

de acord (de merry)

Sunt de acord !!!Religia lor ii invata sa omoare oameni...caci mai apoi vor avea parte pe lumea cealalta de fete virgine!Noua de acestea nu ne trebuie...avem betivii nostri deajuns in tara,care distrug familii si isi omoara proprii copii.DE AJUNS ,NU VREM MUSULMANII IN MD!!!

manıuska (de tanıuska)

daa da de unde stıı tu asta nucumva aı cıtı tu undeva

22:00, 24 Iunie 2011

... (de kirill)

sint inpotriva inregistrării islamului, pentru că nici o ţară musulmană nu acceptă pe creştini

22:06, 24 Iunie 2011

înpotrivă (de alexantru)

nu avem nevoe de musulmani în ţara noastră ortodoxă

14:13, 21 Septembrie 2011

... (de kirill)

sint inpotriva inregistrării islamului, pentru că nici o ţară musulmană nu acceptă pe creştini

IMPOTRİVA (de VERA)

da aveti dreptate,deoarece,kr ed ka ştiti kıti preoti ortodokşi şi katolic au fost omorıti ın turcia o doamna kreştina nu poate merğe ku krucilita la gıt kı poti sa te aştepti la ce vrei,deoarece sınt foarte bine informatı ,şi urmaRESK KU İNTERES

14:30, 21 Septembrie 2011

İSLAMUL (de VERA)

DATİ SAİ ALUNGAM KIT NUİ TIRZİU ,DEOARECE İSLAMUL ESTE O RELİĞİE PERİKULOASA KARE ŞTİE BİNE A MİNTİ!!

12:51, 22 Septembrie 2011

amerika (de om)

Voronin este unicul care nu se inchina americanilor!

patriot (de serj)

nici nare nevoe de ei,pentru -ca pupa fundul rusilor.

22:19, 2 Februarie 2012

ciao (de and)

sunt deacord cu VARONA,nare ce cauta islamul in tara noastra,e mica,dupa un 10 ani a sa fim in truca lor!!!cine nu cunoaste islamul e cu mult mai fericit.PE PLAJILE ISLAMULUI NU SE POATE AVEA CRUCE PE GIT.LEGEA A SA INPUE SA SCOATA TOATE CRUCELE DIN SCOLI;EX-GERMANIA;AU STRIA;FRANCIA;sint o sumedenie de probleme provocate di ei.TRZITAVA!!!

İslam (de Diana)

Om fara minte de unde naiba teai mai scos prostalanule. Omul care nu cunoaste islamul nu e cel mai fericit,dar va fi cel mai nacazuit pe lumea cea lalta,, cine nu cunoaste religia nu are viitor nici pe pamint dar nici pe lumea cealalta. Dumnezeul a dat minte la om ca sa stie cum sa lucreze pentru dumnezeu. Dar nu cum gindesti tu nihaha la disco si hai sa bem sa furam si sa curvim si sa omorim asta tot e din partea lui dracul ,, va rugati la niste desene si cruci facute din aluminiu. Hristienii nu au logica din cauze ca nu cunoaste islamul,, saracul nu stie sa triasca pe lume.

22:26, 2 Februarie 2012

noi suntem majoritari (de popor)

orice ati spune Voronin este corect in aceasta privinta chiar daca are greseli in trecut. Dar voi CRESTINILOR va vindeti credinta pentru un miros de democratie!!!!!!!!!! !!!!!!! nu fiti anticristi!!!!!!!!!! !!!! TREZITIVA

İslam (de Diana)

Dar raspundemi si tu mie va rog ,la cresti tot cei din partea lui dracul se implineste, de furat fura , curvesc rugaciunea nu fac, mintsesc , omor , fac rau, isi vinde copilul pentru bani , lipsa de asta nu este la ortodox. Dar musulmanii cu ce sint vinovatsi ? Ca fac rugaciunea? Voi ortodox sintetsi in potriva la oamenii din partea lui dumnezeu.

22:35, 2 Februarie 2012

Subiectul mesajului: (de subiectul mesajulu)

Oameni buni terzitiva, noi avem credinta noastra ortodoxa si trebuie sa neo pastram. Dar mine poimine o sa fim sub talpa islamului si tare o sa plingem dupa religia noastra. Voronin aici este foarte corect

İslam (de Diana )

Dar potsi sa scrii ce credinta ai tu . Dumnezeul tea facut om,,, dar tu ce ai facut pentru dumnezeu macar un gram cunosti cele scrise de profect pe care tu trebuie sa le implinesti,,, atit stitsi numele lui,, dumnezeu ,restul nimic , dar dute la musulmani la mescit cite lucruri adevarate itsi spun ,, atunci ai sa plingi si ai sa multsumesti lui dumnezeu ca tsea deschis ochii.

22:39, 2 Februarie 2012

MOSCHEELE (de GHEORGHE)

Sa nu dea Domnul sa fie construite moschee in Moldova.Daca,din pacatele actualilor guvernanti se va intimpla pot sa dau tre adrese;prima in ograda lui Ghimpu la Colonita, a doua in ograda lui Filea si a trea in ograda lui Tanase.Asta o merita toti trei.

İslam (de Diana )

Dar ce tsea facut moschie rau ,, de ce scrii aiurea fara ca sa stii... Dumnezeu sa te ajute orce om sarac daca sar duce la moscheie,, acolo il primeste ca la mama lui acasa, si mai bine.

23:01, 2 Februarie 2012

İSLAMUL (de VERA)

DATİ SAİ ALUNGAM KIT NUİ TIRZİU ,DEOARECE İSLAMUL ESTE O RELİĞİE PERİKULOASA KARE ŞTİE BİNE A MİNTİ!!

Mmm (de Mmm)

Eu sint in potriva ta , noi vrem religia buna musliumani.

23:05, 2 Februarie 2012

IMPOTRİVA (de VERA)

da aveti dreptate,deoarece,kr ed ka ştiti kıti preoti ortodokşi şi katolic au fost omorıti ın turcia o doamna kreştina nu poate merğe ku krucilita la gıt kı poti sa te aştepti la ce vrei,deoarece sınt foarte bine informatı ,şi urmaRESK KU İNTERES

İii (de Eeiiii )

Sint in potriva ta , nui corect , la turcie sint o grama da de biserica . Nu stitsi nimic dar scritsi prostii.

23:06, 2 Februarie 2012

înpotrivă (de alexantru)

nu avem nevoe de musulmani în ţara noastră ortodoxă

Offf (de Olea)

Noi vrem ajutor de religie noi vrem oameni buni de credintsa, noi vrem musliumsni.

23:10, 2 Februarie 2012

contra la sigur (de .......)

tu gindesti cind scrii?sau numa scrii?cum sa construim moschei?cum sa tremuram noi in fata musulmanilor???????? ??tu ai minte in cap,ca chiar ma enervez deam " europenii tremura in fata musulmanilor"......t remura ca ei sunt niste ....nici nu vreau sa zic...duin cite inteleg tu ai trece la musulmani in credinta............ .................... ...cum????????????nu -mi pot imagina cum sa scrii asa prostii

Off (de Diana)

Dar ce ai tu cu musliumanii,, cautatsi de religia ta daca nutsi place musliumani, si lasai in pace,

23:14, 2 Februarie 2012

... (de ......)

da cineva din musulmani ne accepta noua credinta asta ?????????????AAAAAA? ????????cine din crestini are cuvint in fata unui musulman ?cine?poate tu....asa ca gindeste-te oleak inainte de a scri,ca se vede ca multa istorie stii...offfff, iaka asa cautam noi dreptatea, nestiind in fond ce vrem

Offf (de Diana )

Dar ce ai vrea un musulman sa accepte de la credintsa ta ortodox , furturi omor curvarie mintseala , nui nici o cultura . Un musliuman nu are ce lua de la un ortodox , ca voi ortodox mai mult facetsi din partea lui dracul.

23:19, 2 Februarie 2012

Subiectul mesajului: (de me)

inka spurcaciune ce koran nu am mai pus mina, dar ink sa mai citesk! lol.......noi avem biblie retartad(o) sau (ule)....

Fffff (de Diana)

Mie mila de tine ce ai skris despre koran , nu am cuvinte satsi skriu, atit dumnezeu sa te ajute.

23:30, 2 Februarie 2012

trezirea (de i)

pentru ce sa citesc coranul daca este Biblia?de ar citi mai multzi Biblia nu ar scri prostii shi nu ar crede in toate prostiile...este un Dumnezeu,un Isus Hristos si un Duh Sfint-aceste 3 una sint

Cddd (de Diana )

Da, si alt ceva nu stii nimi, sarmanica de tine mie mila cind ai sa mori. Nu stii ca au mai fost si profectsi , citi au fost cum ii cheama ,, biblia a fost schimbata , dar koranul nu.

23:49, 2 Februarie 2012

***** (de Alina)

Sunt Contra inregistrarea culutului islamic la noi in Moldova.... Musulmanii cu religia lor(dupa parerea mea destul de stupida)nu ar trebui sa detina nici un fel de influenta,pentru ca astfel ,treptat vor ajunge sa ne inchida si pe noi in temnitile invizibile ale vietii,exact cum au facut cu copii lor.Sa dai dovada de cruzime in numele lui Dumnezeu,e cea mai mare absurditate din cite am auzit eu vreodata.Decizia mea e irevocabila si deci num am altceva de zis decit NU religie musulmanilor in Moldova!

Offffff (de Diana)

Om de Dumnezeu , nimeni nu tea fortsat sa schimbi religia ta, si lasai musliumani in pace . Dumnezeu se spune in romina, si ALLAH in limba araba . Oamenii fara logica mie mila de voi ca scritsi multe da nu stitsi nimic.

23:54, 2 Februarie 2012

Subiectul mesajului: (de EuSunt)

Pai inteleg ca i-doare lu voronin in p... pentru credinta, dar in cazul dat are dreptate. Ori suntem tara crestina, ori ba. Asta-i pur si simplu inca un pas spre islamizarea Europei. Urmatorul pas - intensificarea propagandei islamului, vre-un minaret undeva in centru orasului, si allah akbar voua, dragi concetateni.

Offffffff (de Diana)

ALLAH AKBAR, ALLAH AKBAR, ALLAH AKBAR, insaala la moldova sa fie mai multsi musulmani, cu atita or fi oamenii mai buni, si cu cultura buna , si se vor ajuta pe oamenii saraci,, si nu se va mai fura si omori.

00:14, 3 Februarie 2012

Voronin (de Marina)

Dumnul Voronin am o rugaminte salasatsi sa fie la noi la moldova musliumani, caci vetsi vedea ca cu timpu lumea va deveni buna si cu cultura , ei sint oameni buni cu creditsa de 5 ori pe zi fac rugaciunea sii ajuta pe oamenii saraci, nu fac rau la nimeni, daca vretsi sa va convingetsi plecatsi macar o data lamoscheie, ca no sa pierdetsi nimic , vetsi intselege multe lucruri corecte pe care oamenii nu le stiu. Ajutatsi moldova ca sa nu mai fie omoruri , furturi , curverie si oameni rai , sa fie pace in moldova, facetsi un pas si dumnezeu sa va ajute.

23:16, 3 Februarie 2012

ProIslam (de Alya)

Sinteti niste analfabeti. nici nu aveti ideie ce este de fapt Islamul. sinteti prizonieri mas media. credeti in toate prostiile. Sa dea Dumnezeu sa se construiasca multe moschei in Moldova. si sa se trezeasca lumea din prostia in care traieste. Toata Europa trmura in fata Islamului. caci oamenii cu credinta puternica sunt de neinvins si nu importa ca sunt impotriva caci prin vointa lui Dumnezeu peste vreo 15-20 ani Islamul va acapara tot Pamintul .

Islam (de Diana)

Sa dea dumnezeul sa fie asa cum ai scris tu ,, si sa mai dea dumnezeul oameni ca tine.

23:20, 3 Februarie 2012

..... (de 007)

fa oaie, nu uita ca si tu ai iesit din p. m. tot din tara asta saraca. sau te-a nascut maicata si te-a runcat deodata peste Prut? idioato!!!

Daaa (de Rodica)

Proasta ce iesti lasa oaia in pace ca ea e mai curata decit tine, pe fata care ai facuto oaie, ea ascris foarte corect, si sa deie dumnezeul oameni ca ia si mai buni

23:22, 3 Februarie 2012

Subiectul mesajului: (de moldovan serios)

ce musulmani oameni buni? cei cu mizeria asta in moldova? vati strikat cu totul la kap!!!

Euuu (de Rodica)

Dar ce ai gindit ca tu iesti bun? Maniac.

23:28, 3 Februarie 2012

CORECT (de OLGA)

FOARTE CORECT!!!!!!!!!!

Uuu (de Diana)

O data cu 200 de ani in urma un mosneag a spus ca musulmanii sint rai. Si moldovenii fara minte pina acuma vorbesc asa. Asai moldovanul a fost prost si prost o sa moara , asai soarta lui.

23:29, 3 Februarie 2012

Subiectul mesajului: (de wlad)

vronin e anpotriva musulimanelor ca acolo e oleje cine fura ai tae manele da lui voronin demult era si fara cap

Islam (de Diana)

Foarte corect ,,bravoooooo, din cauza asta la musulmani este cultura

16:46, 14 Februarie 2012

Islam (de Diana)

Foarte corect ,,bravoooooo, din cauza asta la musulmani este cultura

de musulmani (de nenorocitii)

Acest mesaj il agresez Dianei!.........oame ni ca tine trebuie ingropati in pamint pina la jumatate si loviti in cap cu pietre pina ce ii omoara ,cum se face in tarile arabe ca esti arab sau araba ca mie indiferent...ce tot spui tu ca crestinii is curvari dar musulmanii pot sa aiba 5 femei asta nu e curvarie?nenorocita dracului,spui ca crestinii omor dar musulmanii citi copii a omorit in Madrid in 2004 in metrou in timp ce se duceau la scoala,in Anglia cite persoane a omorit,in America.Oaia dracului,ce tot spui tu ca va rugati 5 ori pe zi,noi il avem pe Dumnezei in suflet si nu e obligatorio sa ne rugam asa cum o faceti voi si mai apoi sa ucideti oameni nevinovati cum ati facut-o de atitea ori Noi urim musulmanii petru ca au facut atita rau lumii.Spui ca sunt pacifici musulmanii si uite ce sa petrece in lumea araba in Siria,Libia,Tunes,ra zboaie si violeaza mamele si fetitele din propriul lor sat sau tu asta nu vezi prostalano ce esti....Imi poti spune te rog si mie ce cultura aveti voi,stiti numai furati si sa produceti droguri ca mai apoi sa o vindeti in occident amagind tineri inocenti.eu de-as putea va-s omori pe toti,sinteti ca guzganii care se baga in toate bortile blestemat-o ce esti.Asa persoane cum musulmanii trebuie nimiciti,si stersi de pe fata pamintului.

16:58, 14 Februarie 2012

contra musulmanilor (de nenorocitilor)

ce vor astea

18:36, 14 Februarie 2012

L-au tradat pe Stefan (de gheorghe)

In dimpul domniei sale Marele Voevod Domnitorul Moldovei Stefan Cel Mare a dus poporul moldav la lupte cu cotropitorii islamicii si dupa fiecare biruinta construia o biserica crestino-ortodocsa si n-a dat voie dusmanului islamic sa-si construiasca moschee pe teritoroul Mpldovei.Stim bine cum tara Romina l-au tra dat pe Stefanin lupta cu musulmanii.In ziua de azi acei,care se numesc romini au tradat din nou Moldova,instaurind prin lege islamul.Si ce mai cauta ei pe la sarbatori la monumentul lui Stefan Cel Mare,pe care l-au tradat.Ei pot sa-si spele acest mare pacat numai ,anulind acesta lege anticrestineasca,cum au facuto comunistii restaurind multe lacasuri sfinte crestinesti.

albu (de albu)

romanu afost kurva pe timpul dom .S.Mare si in timpul marelui razboi au fost ku nemtii, dar moldova na fost ku eii. ce frati santem ku tradatorii

19:39, 14 Februarie 2012

Islam (de Diana)

Sa dea dumnezeul sa fie asa cum ai scris tu ,, si sa mai dea dumnezeul oameni ca tine.

de musulmani (de nenorociti)

si tu sa dea domnul sa mori ca imi dau seama ca esti musulman.....si sa nu se mai nasca persoane ca tine....1

19:43, 14 Februarie 2012

Offffffff (de Diana)

ALLAH AKBAR, ALLAH AKBAR, ALLAH AKBAR, insaala la moldova sa fie mai multsi musulmani, cu atita or fi oamenii mai buni, si cu cultura buna , si se vor ajuta pe oamenii saraci,, si nu se va mai fura si omori.

de musulmani (de nenorociti)

voi musulmanii nu ajutati pe oamenii saraci,voi violati femei,si fetite de 13-14 ani,sa ma cac pe coranul vostru ca e scris de dracu,asa cum sunteti voi niste draci pe fata pamintului

17:20, 27 Februarie 2012

de acord (de de acord)

in acest caz sunt total de acord cu Voronin.... JOS filat

DEAKORD CU ISLAMUL (de narmina)

si musulmanii sint oameni si ei au drepturi,si la urma trmei un dumnezeu este,fiind kal numim ALLAH sau alt fel....noi trebue sa kredem in el si nu sa ne kritikam si diskutam religiile,fiecare ku DUMNEZEUL LUI.....

13:55, 18 Martie 2012

Subiectul mesajului: (de nini)

sint de acord cu tine....acasa la ei sa faca moschee nu aici

nu criticati (de islam)

de ce criticati credinta altilor?aveti dreptul acesta?nu cred.imi e ruşine pentru voi.ce va ınkurca voua musulmanii?doar nu o sa traiti ın aceeaşi casa.ar trebui sa va fie frica de dumnezeu sau pe limba musulmanilor de allah.toti oamenii se rog la acelaşi dumnezeu.nu uitati ca asta nu e o poveste ca ıntradevar toti ne vom duce in partea cealalta şi nu toti ın rai.aşa ca nu pacatuiti.ca nu va cade voua sa criticati.cine sınteti voi?oameni simpli ca şi toti

 
Conţinut
Fisiere:*